Tak vo Švajčiarsku je Waldenburgerbahn jednoznačne považovaná za električku, je aj začlelená do BID a má bazilejské električkové číslo. A s modernizáciou a prestavbou na NORMÁLNY 1000 mm rozchod nastáva pomerne pravdepodobná možnosť, že dôjde aj k fyzickému prepojeniu na mestskú sieť v Bazileji.
"To improve anything you will have to change things. And someone will say “save the ___!” about every single bus route in the existing system. (...) The other problem with the screaming is that makes a lot of noise but doesn’t tell us what to do." https://humantransit.org/2018/09/why-your-bus-network-may-never-improve.html
Predajca im nič neposlal. Toto je jasný "hannoverák" TW6000, ako ho poznáme o.i. z Budapešti a zaobstaralo si ho Tampere na testovanie funkčnosti tratí. Hádam to už Dispečer popísal dosť jasne.
Však to v popise ich postu na FB píšu... Je to iba testovacia električka na overenie funkčnosti trate a s ňou spojených systémov ešte skôr, než príde prvá električka z tých, čo si objednali.
S499.1023