Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #4876:
A pre istotu im ešte zvýšime obehovosť zavedením "priamych" vozňov do/z Humenného. Netuším, kto robil tohtoročné obehy, ale buď to robil prvýkrát v živote alebo ide o šotouša, čo si potrebuje niektoré vozne odfotiť na miestach, kde ešte nikdy neboli (maďarské zhumpľované Avmz/Bvmz vo Svite).
Reply on: veteran #4875:
Neradenie vozna 1. triedy na juzne rychliky je tiez uz klasika.
Reply on: Dispecer #4873:
Ten "posledný čas" trvá už dlhšie a čo je horšie, prejavuje sa to už aj na IC - vozia tam bezstolíkové Bmpeer, Bdghmeer bez wifi, ale už sa pritrafil aj Bpeer 29-70. Nevadí, hlavne, že štedro sponzorujeme EC Hortobágy ?
Reply on: Dispecer #4873:
Tak nie, až cca o 10:00 začal personál ZSSK meniť čísla vozňov z predchádzajúceho vlaku na čísla vozňov pre R606.
Hm, ZSSK sa v poslednom čase akosi darí nevypravovať vozne do vlakov... Napríklad aktuálne R606 je bez vozňa č. 8 (podľa vagonweb.cz Bmeer)... ?
Reply on: ufo #4871:
Ano, trasa cez Mitte by bola uplne idealna, ak by to pre tie supravy bolo mozne.
Reply on: 810zssk #4870:
Dalo by sa aj z HBf bez úvrate cez Meidling a potom po spojke, kadiaľ jazdili na Kledering kedysi EC z Westbf na Ostbahn. Len časovo ke to blbosť.
Najlepšiepre pre ľudí by bolo ale íst po S-bahn Stammstrecke, obslužiť Praterstern, Mitte a VIE.
Keď sa tam aj Westbahn dostal, možno by to bolo reálne.
Reply on: Peon #4867:
Osobne by som tiez mal na mieste RJ tendenciu tie vlaky potiahnut priamo na viedenske letisko, ale znamenalo by to vynechanie Hautpbahnhof (uvrat je tam zrejme nerealna). Otazka teda je, ktora stanica je dolezitejsia: Hautpbahnhof, alebo Flughafen Wien? Povedal by som ze samotny Simmering ma dost dobre spojenie do mesta na to aby absencia Hbf az tak nezavazila. Na druhej strane to, ze odvoz od vlakov bude robit minibus naznacuje kolko cestujucich na letisko Vieden ocakavaju.

Moj predpoklad je, ze sucasny model bude pre cestujucich na letisko neatraktivny a budu nadalej uprednostnovat autobusy. Cize ocakavam ze tie minibusy skoncia pomerne rychlo.
Reply on: S499.1023 #4868:
Aha, ok. ?
Reply on: Peon #4867:
Ty máš fakt zaujímavé problémy. Stewardka v minibuse? A očakával by si od nej medzi Simmeringom a Schwechatom čo? Komplet menu?
https://www.regiojet.sk/novinky/vlaky/zltym-vlakom-regiojet-na-mezinarodne-letisko-schwechat-vo-viedni.html

Zaujímavé riešenie keď teda vlaky Regiojet pôjdu na Hauptbahnhof (a nie na letisko Schwechat). Ten minibus bude od nejakého rakúskeho dopravcu? A vodiči sa tam budú striedať Rakúšania? Tam teda stevardka nebude?
Reply on: zakaznik #4862:
Tá cena prenájmu nie je nejako nevýhodná, pohybuje sa v bežnom rámci. Zaujalo ma ale, ako sa Zločinecká vychvaľuje, že UŽ po 25 dňoch neschopnosti mašiny majú nárok na výpadok platieb. My ho máme po troch dňoch neschopnosti.
Reply on: Dispecer #4857:
Jasné že bol. Hocijaký náter čo by nakreslilo dieťa 2. ročníka v škôlke by bol krajší ako toto.
Tiež som si myslel že to je vtip keď som to videl prvý krát.
Reply on: 810zssk #4859:
Chýba už len nápis "Tie žlté vlaky musia zmiznúť".
Reply on: Dispecer #4857:
Preboha, to je ale hanba...
Reply on: Dispecer #4857:
To navrhoval kapitán Danko osobne alebo je to myslené ako vtip?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.