Ja skôr predpokladám, že sa jej ani nedotkli. Akurát som niekde (už dávnejšie) čítal, že by sa mala spojiť s druhou časťou do jednej rýchlodrážnej električkovej trate. Len to sa akosi bije s plánmi rozšírenia metra, keďže táto rýchlodrážna električka by tvorila časť dvoch rôznych liniek - takže buď to bola len nejaká alternatíva, alebo dočasné využitie centrálnej časti 4. linky metra. Každoápne, podľa tejto schémy to vyzerá, že 5. linka metra, ktorej časť bude tvoriť práve pôvodná trasa električkovej linky 2, bude metrom "Krivoryžského typu". ? http://www.metro.kiev.ua/sites/default/files/images/shem.gif
Jasné, ostrovná samozrejme nie je. Info o opätovnom obnovení premávky je veľmi zaujímavé. Mňa ešte zaujalo, že je zobrazená rovnakou farbou ako rýchlodrážna trať na západ od hlavnej stanice. Aj označenie nových liniek 4 a 5 pokračuje v rýchlodrážnom rade. Žeby ju nebodaj zrekonštruovali? Pokiaľ by to spravili tak ako L1, 2, 3, tak klobúk dolu.
Zrejme myslíš tú radoby rýchlodrážnu trať v Kyjeve, kde premávala jedna linka v obskúrnom intervale v rámci sídliska. Trať už v súčasnosti obsluhovaná nie je (ak si pamätám, prvý raz mimo prevádzky som ju videl v r. 2009).
Kyjev samozrejme aj naďalej má dve samostatné električkové siete, ktoré vznikli po zrušení električkovej trate po moste cez Dneper.
Prosim vas, v ktorom ukrajinskom meste maju tu ostrovnu elektrickovu prevadzku, ktora je odpojena od zvysku siete, kedze ju zacali stavat od opacneho konca a nikdy nedostavali? Diky
Ahojte, neviete o nejakej ponuke železničných sieťových lístkov v nejakých eorópskych krajinách? Podobne ako býval ten lacný letný lístok po Rakúsku pre mladých do 26 rokov. O Interraili viem, len ma zaujíma, či aj iné spoločnosti majú ponuky ako napr. OBB
Valec
Podľa tejto mapy ale prevádzkovaná opätovne je.
http://www.urbanrail.net/eu/ua/kiev/tram/kyiv-tram-map.htm