Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
ETREND :: Bratislavské letisko ide na štvordňový režim
Vyše stovka zamestnancov bude pracovať za 60 percent mzdy, v piatok zostane doma
http://firmy.etrend.sk/firmy-nefinancny-sektor/bratislavske-letisko-ide-na-stvordnovy-rezim.html

"Sliepka, ktorá znáša zlaté vajcia." ?
pravda.sk :: Viedeň odmieta mýto aj nočné metro
http://bit.ly/9Cc8zV
V aktuálnom Trende je veľký článok o prestavbe žel. staníc. (Na nete to bude o mesiac.)
Ako cestovať z Bratislavy do Viedne a na letisko Schwechat
http://vieden.yw.sk/
Reply on: ufo #3555:
+Steuerwagen - asi lacnejšia. A 1216 bude mať stále len štyri hnané nápravy, aj keby ťahala 20 lasíc, povezie 90 ton mŕtvej váhy.
CityFrog je nadčasový, ale dvere bez ochrany proti zovretiu, nadkakovanie na pennsylvánskych podvozkoch a letná sauna nadčasové nie sú.
Reply on: S499.1023 #3554:
2x671 je teda lacnejšie ako 1216+5xWiesel?

Cityfrog je nadčasový ešte dnes - NP, dvere na cestujúceho prekonáva ešus. ?
Reply on: ufo #3553:
Tak konkrétne v tomto prípade bolo poschodové riešenie zvolené preto, lebo to ponúka nižšiu cenu za jedno miesto.
A čo je zlého na vození dvoch mašín? On vlak, ktorý zastavuje v každej UR, musí mať trocha iný súčiniteľ využitia adhézie, než náklad. Aj tak fírovia pindajú, že oproti žabotlame to šmýka.
Reply on: S499.1023 #3552:
Vzhľadom na podiel nízkopodlažnej plochy a počet dverí na počet cestujúcich to je vhodné na nejaké prímestské zrýchleniny. Na diaľkové vlaky sa u Zločineckej nájdu lepšie vozítka.
Ale stále mám zmiešané pocity z 3-vozňového poschoďáku (nielen toho pre ZSSK, ale aj 471) - poschoďáky vznikli ako riešenie keď už nástupištia nestačia. Keď to zase zdvojím, vozím dve mašiny...

Skôr to chcelo niečo viacej nízkopodlažné ako Talent, Desiro...
Reply on: ufo #3549:
Ako povedal súdruh generálny v zmesi vypotených bludov jednu pravdu: Je to pohodlnejšie ako Pendolino. Preto nevidím dôvod nejazdiť s tým na IC. Len by som doplnil malinkatý bufetíkový oddielik.
Ale aj tak je to teretická diskusia, pro mohutných 10 ks pôjde o typickú slovenskú putovnú výstavku ? .
Reply on: Majo #3550:
Preklep, mal to byt Bmpeer 😉
Reply on: 810zssk #3547:
Bmteer neexistuje. Myslel si Bmeer, Bmpeer alebo Bdteer?
Reply on: S499.1023 #3548:
Tak mohlo po malých úpravách. ? Ale bolo by to pochybné behať s tým na IC do Budapešti. ?
Reply on: ufo #3546:
Prečo by to nemohlo ďalej do Maďarska? Schvaľovanie v Maďarsku je jedno z najjednoduchších v Európe.
Reply on: Papyr #3545:
No Blonski tomu pristane omnoho viac ako ten CD nater, aj interier vyzera super (po tom v Bmteeri je to fajn zmena 🙂
Reply on: Papyr #3545:
Všetky budú v ZA. Do Hidašu na čom? Na IC, R by to ďalej do Maďarska nemohlo a Os tam nie sú.
Reply on: zakaznik #3544:
Ved je to (co sa tyka dizajnu) presne a doslova ceska 471-ka, ktora bola naprojektovana v roku 1992 a prvy roll-out bol v roku 2000. Teda ziadna horuca novinka.

Dalsia vec, celych desat jednotiek rozprestrenych do dep ZA a KE... no to bude v praxi asi tak bezny vyskyt, ako bezne sa dnes na Slovensku vyskytuju 840-ky.

Este v tom popisku mi chyba trat KE-Hidasnemeti. Je na nej styk sustav, tam by sa obojsystemove jednotky celkom aj uplatnili, na rozdiel od klasickeho 363+Bh+Bh(+Bh).
Reply on: Isidor #3542:
Tie sedadlá nič moc... ?
Reply on: Isidor #3542:
Naadherne to vyzera 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.