v principe su vsetky velke mesta navzajom postajane priamymi vlakmi (Uzhorod nie je velke mesto, ani Mukacevo), ale aj tak bud pripraveny na improvizaciu.
listok nie je ziadny problem ziskat - na prvej stanici na Ukrajine. Musis len najst priehradku kde je predpredaj listkov a tam si kupis listky na celu cestu tam a naspat. Mysli na casovu rezervu a tiez na moznost kombinacie spojov - ak nebude vhodne priame spojenie. Meskania sa nemusis bat, hodina na prestup je velmi pohodlna rezerva (plati len pre siet UZ, nie ZSR).
My nemusime ziadat o viza, pri vstupe treba vypisat nejaky papierik (predavaju ho aj vodici autobusov).
Zvysok informacii si najdi v cestopisoch na nete (stryko google).
Tak to je brutál,keď napíšem slovné spojenie "niekto, kto tam bol" bez medzery za "," ,správa sa to, ako nadávková cenzúra. Upozorňujem admina, že to má zle nastavené.Prípadne ma informujte, ak chýbajúca medzera za čiarkou je novo uznaná za vulgarizmus,nuž fasa som sa pobavil.
Ďaľší pokus o opravu:Tečú mi sliny na krymský trolejbusový systém.Vie mi niekto, kto tam bol,poradiť,kde je v krymskej trolejbusovej aglomerácii(Simferopoľ+Jalta+Alušta)najlacnejšie ubytovanie(nemyslím ale odpovede typu,že pod tým novým trolejbusovým mostom je to zadarmo)?
Tiež som počul,že je veľmi zložité kúpiť si lístok na ukrajinských železniciach,že vraj sa musia objednávať niekoľko mesiacov vopred,tak ak niekto viete poradiť,ako využiť bezproblémovo ukrajinské železnice,čakám na radu a ďakujem vopred.
Tiež by ma zaujímalo,či momentálne máme s Ukrajinou vízový styk a koľko stojí vízum.
Ďakujem za informácie.
Oprava:Tečú mi sliny na krymský trolejbusový systém.Vie mi nie*****am bol,poradiť,kde je v krymskej trolejbusovej aglomerácii(Simferopoľ+Jalta+Alušta)najlacnejšie ubytovanie(nemyslím ale odpovede typu,že pod tým novým trolejbusovým mostom je to zadarmo)?
Tiež som počul,že je veľmi zložité kúpiť si lístok na ukrajinských železniciach,že vraj sa musia objednávať niekoľko mesiacov vopred,tak ak niekto viete poradiť,ako využiť bezproblémovo ukrajinské železnice,čakám na radu a ďakujem vopred.
Tiež by ma zaujímalo,či momentálne máme s Ukrajinou vízový styk a koľko stojí vízum.
Ďakujem za informácie.
Tečú mi sliny na krymský trolejbusový systém.Vie mi nie*****am bol,poradiť,kde je v krymskej trolejbusovej aglomerácii(Simferopoľ+Jalta+Alušta)najlacnejšie ubytovanie(nemyslím ale odpovede typu,že pod tým novým trolejbusovým mostom je to zadarmo)?
Tiež som počul,že je veľmi zložité kúpiť si lístok na ukrajinských železniciach,že vraj sa musia objednávať niekoľko mesiacov vopred,tak ak niekto viete poradiť,ako využiť bezproblémovo ukrajinské železnice,čakám na radu a ďakujem vopred.
Tiež by ma zaujímalo,či momentálne máme s Ukrajinou vízový styk a koľko stojí vízum.
Ďakujem za informácie.
Ako tak pozeram novy fotoupdate, Uppsala je dalsie severske emsto, ktore zrusilo elektrickovu dopravu. Poznajuc pomery a sledujuc sucasnu situaciu znovu vyslovujem odovodne obavy o tento druh dopravy v Kosiciach.
Vazeni spoludiskutujuci,
dovolte mi touto cestou zazelat Vam prijemne prezitie nadchadzajucich vianocnych sviatkov, co najviac prijemnych prekvapeni pod stromcekom a co najvacsiu pohodu v kruhu tych, ktorych mate radi
...ja verím, že je to reálne. Keď už vyberá design, tak to má určite premyslené a prepočítané.
Kúpiť vlak a potom ho nepoužiť si Jančura dovoliť nemôže, to môžu len superšpičkové spoločnosti ako BRKS. ?
Problém je v tom že on to myslí vážne už dobrých päť rokov a skutek utek... nedávno prehlásil aj niečo v tom zmysle, že ak česká vláda nezmení legislatívu nastavenú v prospech ČD, presunie svoj projekt vláčikov na Slovensko. Takže kým neuvidím reálny výsledok, beriem to s rezervou...
„Jediné, na čem nyní pracuji, jsou vlaky. Vidím je jako vyšší stádium dopravy," popisuje Jančura svoji současnou práci a přiznává, že mu ani nezbývá čas na rodinu.
„Na trase Praha - Brno by nám stačila 30 procentní dotace pro ČD. Nabídli bychom srovnatelnou cenu a větší komfort," tvrdí Jančura.
On to asi myslí fakt vážne... Som zvedavý, či z toho niečo bude. ?
Die Israel Bim fährt an den vier Adventsonntagen
Israel Bim
An den 4 Advent-Sonntagen wird es spezielle Fahrten mit der Israel Bim geben - sie fährt zu 7 Christkindl-Märkten.
Die Fahrt beginnt jeweils um 16.15 vom Karlsplatz (Oltimer-Station) und führt zu den Märkten am Maria Theresien-Platz, Rathaus, zum Alten AKH, Spittelberg, nach Schönbrunn, zum Oberen Belvedere und wieder zurück zum Karlsplatz.
Die gesamte Fahrt dauert 2 Stunden. Die Christkindlmärkte und die jeweiligen Haltestellen sowie die Uhrzeiten ersehen Sie hier:
Roky sa čaká na záver ďalšieho zvláštneho sporu. Kanadská spoločnosť Noram Corporation Slovakia žiada od Železníc SR (ŽSR) takmer 20 miliónov eur.
Firme podpísal zákazku v júni 1996 Milan Chúpek, ktorý v súčasnosti šéfuje štátnej Železničnej spoločnosti. Jeho podpis na zmluve o vybudovanie optickej siete na trase Košice – Žilina figuroval o tri dni skôr, ako sa súťaž vyhlásila a zverejnila.
Nástupcovia M. Chúpeka sa po skončení mečiarizmu projektu zľakli. Noram by sa na roky zabetónoval na železniciach a nemohla by ho obísť žiadna firma, ktorá by chcela na železniciach čokoľvek v informatike podnikať.
Železničiarski bosovia zmluvy rozšafne podpísali bez toho, aby mali predstavu, ako sa budú vo svete vyvíjať infokomunikačné technológie. Čarovná zmluva mala síce presne stanovené ceny, no nebol jasne špecifikovaný predmet dodávky.
Firma stále bojuje o odškodnenie za to, že sa k zákazke napokon nedostala. Ako TRENDU povedal vysoký predstaviteľ ŽSR, ktorý si neželá byť menovaný, o peniaze prišli za firmu bojovať ľudia spájaní s minulosťou SIS, neštandardným podnikateľským prostredím či s politikmi. „V tomto smere bol najväčším tlakom vystavený nebohý riaditeľ železníc Andrej Egyed,“ hovorí."
A samozrejme, čím väčší zlodeji, tým väčšie mexické vlny im treba robiť, vážení spoluobčania. ? ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
zakaznik
Kúpiť vlak a potom ho nepoužiť si Jančura dovoliť nemôže, to môžu len superšpičkové spoločnosti ako BRKS. ?