Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #1755:
Sice jsem znám jako obdivovatel ZSSK a nemám morální právo kritizovat ZSSK za tarifní politiku (už 5 let jejich služby využívám pouze s Eurodominem a Interrailem), ale zrušení KMB se jim vážně povedlo!! Místo, aby byli rádi, že si někdo jejich služby předplatí (a pak je motivován s nimi jezdit), slevu zruší!! Já osobně je docela obdivuju- když už mají nabídku tak omezenou jako mají (všichni víme proč a samo o sobě bych to dokázal pochopit), měli by nabízet co nejvíce slev na "síťové bázi" (KMB, síťové jízdenky, traťové apod.) za co nejvýhodnějších podmínek, protože jedině tak se lidi budou snažit jejich služeb využívat, i když souběžné busy jezdí skoro ve všech relacích ZSSK častěji a stejně draze (ne-li levněji). O podpoře automobilismu raději ani nemluvě...
Já vám do toho nechci kecat, ale už by to asi chtělo nové volby- než si ti "schopní" páni odpudí i zbylé cestující a všechny ty krásné 812, 840, reko z Vrútek apod. budou moct tak leda prodat na Balkán... Aby vás náhodou nečekaly trudné estonské poměry...
Reply on: LUK #1753:
Dovolil som si prispieť do tamojšej diskusie.
Reply on: LUK #1753:
Lepsi titulok by bol "Zlavy na zeleznici nevyhovuju nikomu".
SIRS chce v SAD Trenčín vymeniť 430 autobusov
http://ekonomika.sme.sk/clanok.asp?cl=2472935
etrend.sk :: Investície ZSSK Slovensko v tomto roku 696,8 mil. Sk
http://www.etrend.sk/generate_page.php?page_id=58827 ?
Po troch rokoch otvorili košické prvé nástupište
http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=974
Reply on: Sarko #1745:
No tak to sa teším, dúfam, že mi návšteva Londýna v lete vyjde.
Reply on: S499.1023 #1742:
Co máš přesně na mysli tím "vlastným balkánskym štandardom"? Neřekl bych, že vaše 2. třída by byla horší než ta naše- a někdy je i podstatně lepší (840, vrútecké reko všeho druhu...).
Reply on: ufo #1741:
Aha, to jsem nevěděl. Fakt je, že ty kupé spíš připomínají Bmz než 1. třídu, ale nakonec proč ne.
>riadne spoje a premavaju 7 dni v tyzdni od 9:30 do 18:30 a v 15 min. intervale! Znamena to, ze zachovanych ostane zrejme viac ako 10 kuskov+nejaka zaloha. Na tychto linkach plati standardne cestovne, ktore kontroluju sprievodcovia v slusivych dobovych uniformach. Renovacia bola realizovana do najmensich detailov, vratane vyobrazeni ev.cisel a textov v povodnom zhotoveni. Teste sa na fotografie 🙂
Reply on: Valec #1730:
S urcitostou viem zatial povedat len, ze linky, na ktorych koncia/skoncili starucke Routemasters, su nahradzovane bendy-buses, t.j. MB. Velmi to zaujima aj mna, tak dam vediet, ak sa dopatram ku informaciam.

Inak mozem s radostou oznamit, ze od pondelka 14.11. sa spustila prevadzka tzv. Heritage routes s rekonstruovanymi Routemastrami na L9 A 15! Tie su vlozene medzi
Reply on: S499.1023 #1742:
To áno. Ale pri súčasnom preznačovaní Amee na Bmee som nepochyboval o tom, že tie lehátka označia ako 2. trieda, ale čo už, realita je iná. Zločinci majú k všetkému taký rozdvojený prístup. ?
Reply on: ufo #1741:
Označovanie vozňov druhej triedy triedou prvou a tvorba akéhosi vlastného balkánskeho štandardu pre triedu 2. je u nás dlhoročnou tradíciou (Amee, Bmee).
Reply on: SZKV #1739:
"jídelní rekonstrukce z Amee": to je rekonštrukcia z BRcm. A Zločinecká spoločnosť sa riadne sekla, lebo ich označila ako 1.trieda (ARmeer), šírkou kupé zodpovedajú však 2.triede. ?
Lístky cez internet si môžu kupovať aj klienti Slovenskej sporiteľne
http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=969
Reply on: S499.1023 #1738:
No, nevím, zda se dá hovořit o 50% nebo jestli je to víc či míň, ovšem nic mě na tom nepřekvapuje- když platíte výpalnické poplatky za dopravní cestu, tak se těžko dá předpokládat, že náklady budou klesat!
Přiznávám, že tarifní politika ZSSK se mi vůbec nelíbí (taky zneužívám postavení cizince a jezdím skoro výhradně na Eurodomino), rozsah dopravy taky není nic moc, ovšem stále si stojím za tím, že když už něco jede, je to (na východní poměry) kvalitní svezení! 812 sice nejsou úplně optimální vozidlo (zvlášť na delší tratě jsou nevhodné), nicméně je to asi tak to nejlepší, co z původního vehiklu řady 810 vůbec šlo udělat, podobně o jídelních vozech na R se mi v Čechách může nechat tak jedině zdát (o kvalitě ani nemluvě- ta jídelní rekonstrukce z Amee je udělaná fakt dobře), podobně jako o kvalitě IC souprav (i když by IC vlaků mohlo být víc- dvouhodinový takt by se nejspíš na 120+180 "uživil"). A to je přesně to, co celou dobu Slovákům závidím a musím přiznat, že v tomto ohledu nemám pocit, že by se něco měnilo výrazně k horšímu- spíš naopak!
Reply on: LUK #1737:
Po prepočítaní na výkony dostávajú Zločinci o polovicu viac ako ČD. Ale okrem Dromológa nikto nevidí tú o 50% vyššiu kvalitu.
Aby ma tu nejaký ing. Detvan (nmimochodom, pán inžinier, kdeje Megalístok? A čo hovoríte na zrušenie KMB?) neobvinil z neobjektívnosti, uznávam, že majú lepšiu koncepciu rekonštrukcií vozidiel (za čo tým pádom môže ten nenávidený Dzurindov brat) a lepšie jedálenské vozne (ale byť horší ako 4% JLV a krčmovitý Urblík, to sa hádam ani nedá).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement