Reply on: galiyosha #1594:
takže znova a ještě jednou- o zmíněných věcech samozřejmě vím a nelíbí se mi taky. Jediné, co tvrdím je, že 6x 840 je lepší než NIC, 1 trať s luxusními vlaky (občas i R) je leší než ŽÁDNÁ TRAŤ s takovými vlaky(Košičan, Slovenskou Strelu, Hungarii a Prahu nepočítaje), stejně "pohodlně" jako do té BB se dá dostat např. do Havlíčkova Brodu, Chomutova, Plzně, Českých Budějovic, Jihlavy... a to jsou města stejně významná- nic než B (a možná občas BDmee nebo i Bmee) tam nejede! A to už vůbec nemluvím o netušeném rozvoji řady 810 v původním provedení v novém tisíciletí, rozsáhlém provozování řad 830 a Bix v německém příhraničí atd. atd.Jediné, na čem trvám, je názor, že lepší trochu něco málo než vůbec nic- o kvalitách nebo nekvalitách ZSSK v absolutní rovině si nemyslím nic, neb na to nemám právo- to musí posoudit ti, kdo je denně používají. A jakožto pravidelný uživatel ČD vám docela závidím...
VLK
Toto hlásenie spolu so značkou UNDERGROUND preslávilo Londýnske metro, a tak teraz existuje rovnomenné divadlo, kúpiš si oblečenie s týmto výrazom a pod.
Ďalšou zaujímavosťou tohto metra sú niektoré kratšie stanice, vtedy beží hlásenie, že po zastavení metra sa neotvoria predné/zadné dvere prvého/posledného vozňa. Niekoľko takýchto staníc je na Northern line [napr. niektorá z týchto - Angel, Moorgate, Old Street].
Ja som často jazdil Central line [býval som na severovýchode - Stratford] a tak na Banku sa obyčajne ozvalo: "The next station is Bank. Please, mind the gap between the train and platform"