No, zaujimave spojenia... Otvor si mapu a pozeraj:
1) do Ceskej republiky: v blizkej vzdialenosti rakuskych hranic su mesta Brno (Hohenau/Breclav) a Ceske Budejovice (Gmund/C.Velenice alebo Summerau/H.Dvoriste), dalej moravsky vinarsky region, ktory sa rozprestiera na rakuskej i ceskej strane, spojenie vlakom do Znojma cez (Retz/Satov), dalej uzkorozchodne zeleznicky okolo Jindrichovho Hradca (do Novej Bystrice sa najlepsie bohuzial dojde z Rakuska po ceste alebo oklukou po ceskych zelezniciach - C.Velenice-Veseli n.L.-Jindrichuv Hradec).
2) v samotnom Rakusku - rozpisovat sa nebudem, dobre to tam poznate, lepsie ako ja
3) dalej do zahranicia - ak si chces urobit jednorazovy vylet, mozes z Rakuska vyuzit SparNight, ak si ho rezervujes dost vcas, tak prakticky do vsetkych EN vlakov a mnohych nocnych rychlikov dostanes sedak za 29, lehatko za 39 alebo lozko za 59. Nocnym vlakom na sedaka za 29 sa da dostat napriklad do Rima alebo do Berlina. Dalej vcelku blizko rakuskeho uzemia je Jadran - slovinska Rijeka alebo taliansky Terst
Konkrétne spojenia Ti nepoviem ale následne si môžeš v ČR za 100,- CZK a fotografiu kúpiť JuniorPas "leto" a na jeho základe mať buď výrazne zľavnené cestovné alebo na základe Karty ISIC si kúpiť za 400,- CZK dvojdenný alebo za 590,- CZK týždenný sieťový CL, torý platí bez akýchkoľvek ďalších príplatkov vo všetkých vlakoch ČD okrem SC "Managor".
A nemohli by ste tu vypísať niektoré zaujímavé spojenia, ktoré sa dajú s JFNK absolvovať. Nielen po Rakúsku, ale aj takto do ČR. Lebo normálne začínam rozmýšlať, že si ten lístok kúpim (apoň na mesiac) kým nemám tých 26.
Listok Ceske Velenice - Ceske Budejovice stoji 64 bez akehokolvek dokladu, resp. 48 so Z-kartou. Takze navsteva Ceskych Budejovic (pekne mesto!) pride s JFNK na 128 Kc
Tak ideme na to: Prečo firma, ktorá "sa snaží vychádzať v ústrety svojim zákazníkom", požaduje pootvrdzovanie KMB v obsadenej stanici v pokladni, prečo firma, ktorá "sa snaží vychádzať v ústrety svojim zákazníkom", neponúka žiaden zmysluplný sieťpvý cestovný lístok, prečo firma, ktorá "sa snaží vychádzať v ústrety svojim zákazníkom" ako jediná v civilizovanej časti Európy ešte účtuje rýchlikový príplatok, prečo firma, ktorá "sa snaží vychádzať v ústrety svojim zákazníkom" účtuje sankčný príplatok za prekročenie štátnej hranice bez cestovného lístka, prečo firma, ktorá "sa snaží vychádzať v ústrety svojim zákazníkom" odpovedá na každú sťažnosť stereotypným "cestujúci zneužívali, v záujme zabránenia zneužívania, na základe skúseností so zneužívaním cestujúcimi" atď.?
Prečo firma, ktorá "sa snaží vychádzať v ústrety svojim zákazníkom" požaduje odo mňa 80,-. SKK za miestenku ak sa chcem skoro ráno dopraviť do Trenčína a nechcem ísť slizkou koženkou?
Moja reakcia: Neviem prečo ale je mi to jedno. Pokiaľ sa to nezmení, po Slovensku IGK!
Keď tak rozmýšľam, tak vlastne aj do takého Brna sa bude dať tým padom lacno cestovať pomocou JFNK.. Lístok Břeclav - Brno stojí 48 Kč, to celkom ujde. Návšteva Brna teda vyjde na 96 Kč...
Takže to súhlasí, Vieš, nešlo mi to do hlavy, lebo som videl samosťahovanie zberačov na vlastné oči a zjavne to funguje aj opačne, keďže po meste sú zastávky s natrolejovacími korýtkami. Ak už toto nemal byť aspoň poloautomat...
Ospravedlňujem sa, zle som pochopil otázku. Áno, 24Tr má poloautomatické zberače zn. Lekov. Na natrolejovacích korýtkach sa dokážu nasadiť samotné.
Automatické zberače sú také, ktoré sa dokážu nasadiť kdekoľvek a myslím, že pre obrovskú cenu, hmotnosť a nespoľahlivosť sa nikde nepoužívajú. Jedny takéto sa skúšali kedysi dávno v Mariánskych Kúpeľoch na nejakej 9 Tr.
Vladimír