imhd.sk
Trenčín
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Prepravný poriadok
Tarifa
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
1 °C
sk
English
Trenčín
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Električko-lanovka (15.4.2014)
Oddelený vozeň lanovky
Električka Stanga #402 pokračuje do mesta a míňa vozeň lanovej dráhy #2
Električka Stanga #402 odchádza do mesta
Stanica Sant' Anastasio na Via Virgilio
Detail na lanovú dráhu
Stúpanie lanovej dráhy od stanice Sant' Anastasio
Stanica lanovky Sant' Anastasio
Súprava vozňov električko-lanovky klesá popri Via Virgilio k stanici Sant' Anastasio
Súprava vozňa lanovky a električky Stanga #404 v stanici Sant' Anastasio
Vozeň lanovky
Električka Stanga #404 sa necháva ťahať vozňom lanovky do centra Terstu
Kríženie viacerých ciest a električko-lanovkovej trate pri stanici Obelisco
Električka Stanga #406 odchádza z mestečka Opicina
Konečná hybridnej električky pri centre mesta
Cestovný poriadok nepremávajúcej električky
Konečná stanica električky v Terste
Mapka kombinovanej električkovej a lanovej dráhy so zvýraznením úseku, kde je električkový vozeň ťahaný vozíkom na lane
Električka opretá o vozík ťahaný lanom na začiatku lanovej dráhy
Električka #406 bola vyrobená v roku 1942 firmami Officine Meccaniche Stanga (OMS) a Tecnomasio Italiano Brown Boveri (TIBB)
Výhybka, kde prechádza električka z konvenčnej trate na lanovú dráhu
Po príchode z mesta po koľaji vľavo sa električka zasunie na vedľajšiu koľaj pred vozík uchytený o lano
Stúpajúca lanová dráha pomedzi domy na okraji centra Terstu
Lanová dráha do mesta Villa Opicina, po ktorej sú ťahané konvenčné električkové vozne
Lanová dráha do mesta Villa Opicina, po ktorej sú ťahané konvenčné električkové vozne
Hybridná električka začala prevádzku v roku 1902 ako kombinácia električky a zubačky
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie