imhd.sk
Trenčín
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Prepravný poriadok
Tarifa
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
1 °C
sk
English
Trenčín
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Zaujímavosti z nemeckého Cottbusu (7.2.2021)
Prestavba električkovej trate pred hlavnou stanicou
Prestavba električkovej trate pred hlavnou stanicou, ktorá umožní dostať neďaleké električkové linky bližšie k staničnej budove
Zastávkové cestovné poriadky
Zastávková vitrína s električkovým srdcom
Kombinácia zeleného otvoreného koľajového zvršku a pojazďovanej zastávky
Interiér električky KTNF6 po 2. modernizácii
Depo dopravného podniku
Setra S 415 NF na mestskej linke
Náhradná doprava za električky
Zadná stena zastávkového prístrešku s električkovým motívom
KTNF6 pri mestskom opevnení
KTNF6 prechádza cez električkovú križovatku v centre mesta
Náhradná doprava za električky v podobe mimoriadnej linky, ktorá spája dve trate, na ktorých prebiehajú stavebné práce
Dieselmotorová jednotka "ICE" parkovej železnice z roku 1996
Na parkovej železnici pomáhajú deti, vozidlá obsluhujú dospelí
Parková železnica má dĺžku 3,2 km a rozchod 600 mm
Pracovisko rušňovodiča
Malé depo v Madlow slúžilo električkám, neskôr autobusom a do roku 1998 neprevádzkovým električkám
Priestor pred bývalým depom Madlow slúži ako výstupište linky 3
Záverečný úsek linky 3 vedie po jednokoľajnej obojsmernej trati po ceste
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie