imhd.sk
Trenčín
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Prepravný poriadok
Tarifa
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
1 °C
sk
English
Trenčín
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Koľajová doprava nielen v podzemí Milána (5.1.2023)
Štvrtá linka metra s označením M5 má všetky nástupištia vybavené automatickými dverami
Jednotka automaticky riadeného metra od firmy AnsaldoBreda na linke M5 otvorenej v roku 2013
Jednotka automaticky riadeného metra od firmy AnsaldoBreda ponúka pekné pohľady
Interiér 50-metrov dlhej jednotky automaticky riadeného metra od firmy AnsaldoBreda
Električka Stanga série 7900 smeruje k dómu
Jednotka metra AnsaldoBreda Leonardo
Jednotka ATI AnsaldoBreda / Firema Meneghino
Jednotka metra Leonardo, toho času najnovší typ nasadený na linku M2
Jednotka ATI AnsaldoBreda / Firema Meneghino
Modernizovaná jednotka z prvých sérií jednotiek zeleného metra
Električky Ventotto AKA Peter Witt vystriedali počas svojho (v čase fotografovania) 90-ročného pôsobenia v Miláne tri nátery, až sa vrátili k prvému z nich
Električka Adtranz Eurotram na spoločnom úseku s trolejbusmi
Jednotka metra prvej série na linke M3
Linka M2 bola sprevádzkovaná v roku 1969, má rozchod 1435 mm a napájanie 1,5 kV = z trolejového vedenia
Jednotka metra linky M1, ktoré bolo sprevádzkované v roku 1964, má rozchod 1435 mm a je napájané z tretej koľajnice prúdom s napätím 750 V =
Muzeálna ukážka milánskej konskej tramvaje
Muzeálna ukážka milánskej konskej tramvaje
Parná lokomotíva, ktorá jazdila na tramvajových tratiach Miláno - Gallarate a Monza - Trezzo d'Adda
Jednotka metra z prvých dodávok, na ktorej je vidno napájanie z pantografu
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie