imhd.sk
Trenčín
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Prepravný poriadok
Tarifa
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
2 °C
sk
English
Trenčín
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Ázia
›
Japonsko
› Takaoka (高岡市)
Centrum Takaoky s električkou
#7076 na predĺženom úseku otvorenom v roku 2014
#7076 z roku 1967
#7071 na jednokoľajnej trati v centre mesta
Zrekonštruovaná električková zastávka a vedľa nej autobus z roku 1997
Nízkopodlažné električky radu MLRV1000 boli dodané v rokoch 2003 - 2009
Skromné sídlo dopravného podniku s veľkou električkou na priečelí
Cestovný poriadok električkovej linky
Propagácia nočnej električky a klubu priateľov električky v Takaoke
#1006 s maskotom prevádzkovateľa električiek - postavičkou Libooo
#1005 má symbolizovať leví tanec, ktorý je typický pre Takaoku
Električkový snežný pluh #6000
Električkovú dopravu v Takaoke t. č. zabezpečovalo 5 električiek radu 7070 a 6 nízkopodlažných električiek radu MLRV1000, čo bol na japonské pomery vysoký podiel nízkopodlažných električiek vo vozidlovom parku
Mestská električková sieť v Takaoke bola spustená v roku 1948 ako posledná nová sieť električiek v Japonsku pred nástupom nových električiek v roku 2023 v meste Uconomija
Stav kabeláže a okenných rámov v električke #7075
Interiér električky radu 7070 z roku 1967
Električková sieť v Takaoke má rozchod 1067 mm
#7076 na prepojovacej trati medzi pôvodnou električkovou sieťou v Takaoke a regionálnou električkou
Drevený koľajový zvršok na moste
Tram-train #5022
#7071 na prepojovacej trati otvorenej v roku 1951
Väčšina električkových tratí je jednokoľajná, iba v širšom centre Takaoky existuje dvojkoľajka
Zatiaľ čo prístav presekol električkovú trať, autá dostali most ponad vodu
Električky pôvodne odtiaľto pokračovali ďalej do mesta Toyama
Električka odchádza smerom do regiónu
Električky radu 7070 vyrobila firma Nippon Sharyo v roku 1967
Pokladňa a súčasne menička peňazí
Aj 11 rokov od prvej inštalácie Doraemon tram je takáto električka stále lákadlom pre turistov
Postupne sa vzhľad Doraemon tram vystriedal na štyroch električkách, keďže vozidlá postupne nabiehali na väčšie (dlhšie) prehliadky, a tak sa prvky komixu Doraemon presunuli na ďalšie vozidlo
Doraemon tram mala pôvodne jazdiť len rok, ale po tom, čo sa stala turistickou atrakciou s ročnou návštevou viac ako 100 tis. cestujúcich, sa opakovane predlžovalo trvanie tejto inštalácie
Električky nazývané Doraemon tram obsahuju grafiky komixu (mangy) Doraemon, ktorého tvorcom bol Fudžiko F. Fudžio, rodák z Takaoky
Doraemon tram na konečnej zastávke električiek v železničnej stanici
Po otvorení šinkansenu prestala spoločnosť JR West zabezpečovať expresné úzkorozchodné vlaky a prevzala ich nová spoločnosť Ainokaze Toyama Tetsudō
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie