imhd.sk
Trenčín
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Prepravný poriadok
Tarifa
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
6 °C
sk
English
Trenčín
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Ukrajina
› Kryvyj Rih (Кривий Ріг)
V čase fotenia jediný prevádzkovaný trolejbus typu ZiU 10 na Ukrajine
ZiU-620520 mieri do vozovne
Jeden z dvoch kĺbových trolejbusov ZiU 10 dodaných v roku 2016
Kĺbový trolejbus ZiU-620520 so záclonkami
Ikarus 256.51
Stanice rýchlodrážnej električky boli stavané s rezervou pre metro
Modernizovaná električka T3R.P v "protismernej" časti rýchlodrážnej siete
#649, проспект Металургів
Ruta 25 z roku 2017
T3UA so záclonkami smeruje mimo rýchlodrážnu sieť, preto vodič musí prestaviť výhybku
Ikarus 256 s upravenou maskou
Podzemná stanica rýchlej električky s ľavostrannou premávkou
Vzhľad vozňov KTM-8 po "kapitalnom remonte"
Modernizovaná električka KTM-8K
Modernizovaná električka KTM-8K
Autobus zamestnaneckej dopravy do závodu ArcelorMittal
KTM-5 z roku 1991
Štvordverová električka KTM-8KM
Mastná reťaz zabezpečuje pohyb dverí
Interiér KTM-5
Interiér KTM-5
Interiér KTM-5
Sprievodkyňa v električke KTM-5M3, kde má aj vyhradené miesto na sedenie vpravo pri dverách
#484, linka 4, вул. Буковинська
KTM-8KM na konečnej linky 2
Na odľahlom obratisku sa otáča päť liniek, z nich štyri jazdia len 2 - 3-krát za deň
Interiér KTM-8
Interiér KTM-8
Interiér KTM-8
Držiak na POS terminál v električke
KTM-8KM pri historickej časti Krivého Rohu
Ruta 25 D z roku 2011 a Mercedes-Benz O 405N
Mercedes-Benz O 405N
#609, linka 20, Сквер Визволителів
#AE 2539 AB, linka 302, площа Визволення
Diaľková doprava v podaní midibusu BAZ A081
Zastávková čakáreň pri trolejbusovej vozovni
LAZ E183D1 pri vozovni
Trolejbusové depo č. 2
Trolejbus Dnipro T103 (licenčne vyrábaný MAZ 103T) z roku 2018
Modernizovaný JUMZ-T2 prichádza do vozovne na dieselový pohon
Modernizovaný JUMZ T2 z roku 2008
#652, linka 21, проспект Гагаріна
#671, проспект Гагаріна
Minibus Ruta dopĺňa električky a trolejbusy
Súprava T3R.P prechádza popri obratisku pri začiatku trate s pravostrannou prevádzkou
Stavba rýchlej električky sa začala v 1970. rokoch a prvý úsek bol otvorený v roku 1986
Nedokončená stanica metro-električky VPF a v pozadí jej strážca
Rýchlodrážna električková trať vedie buď v tuneloch alebo na povrchu segregovaná od okolia plotmi a betónovými múrmi
Na pozoruhodnej rýchlodrážnej trati sa v roku 2018 jazdilo maximálnou rýchlosťou 50 km/h
Rukou písané odchody električiek podľa liniek v spoločnosti obdĺžnikového QR kódu
Počmáraný interiér T3SU s osvetlovacími telesami umiestnenými v strede
Súprava T3SU #024+021 na najvzdialenejšom konci rýchlodrážnej električky
Stanica metro-električky Industriaľna
#024, станція Індустріальна
Stanica metro-električky Industriaľna
Turnikety pri vstupe do metro-električkového systému
Vozeň #026 na služobnej jazde
Súprava T3SU #042+043 na oplotenom povrchovom úseku metro-električky
#AE 9675 AA, проспект Металургів
Trolejbus JUMZ-T2 so záclonkami
Modernizovaný trolejbus JUMZ-T2 doplnený o dieselagregát
#482, вулиця Соборності
Zvlnená trať v centre mesta
Míňajúce sa električky KTM-5M3 a KTM-5A
Plynový MAZ 103
Vstup do stanice metro-električky Prospekt Metalurhiv
ZiU-682G [G00] v centre mesta
Prospekt Metalurgov s chladiacimi vežami oceliarní v pozadí
#648, linka 24, проспект Металургів
ZiU-682G [G00] v spoločnosti Moskviča
#013, Другий ставок
#001, Другий ставок
Typická panoráma priemyselného mesta
#064, 065, Другий ставок
T3UA v pozadí precháda z ľavostranného úseku rýchlodráhy na sieť bežných tramvají
KTM-8 z roku 1996
V meste Kryvyj Rih dlhom zo severu na juh 126 km je viacero priemyselných závodov, ku ktorým dopravujú zamestnancov aj električky
Tramvaj KTM-5 z roku 1990
T3UA na električkovom moste
KTM-5 z roku 1983
KTM-5A z roku 1990
Záverečný úsek rýchlodrážnej električky vedie po moste cez vodnú nádrž
#480, вулиця Святогеоргіївська
Súprava T3 #059+060 (ex Praha #6412+6531) z rokov 1965 - 1966
Súprava električiek ČKD Tatra T3R.P z roku 1987
KTM-5A na mestskej linke 2
Ľavostranná premávka na moste ponad druhú vodnú nádrž nedaľeko obratiska Кільцева, v preklade Prsteň
Na rýchlodráhe kedysi jazdili trojičky T3, no v septembri 2018 už boli v prevádzke len dvojičky a sóla
Pôvodné vozne T3SU z roku 1987 boli v roku 2005 modernizované na T3R.P
Súčasťou niektorých podzemných staníc sú aj výpravkyne
Súprava vozňov T3SU z roku 1987
Súprava KTM-11 #209+211 na konci rýchlodrážnej trate
Stredné dvere v električke KTM-11 nie sú na oboch bokoch umiestnené oproti sebe
Spojenie súpravy električiek KTM-11 #209+211 z roku 1995
Interiér električky KTM-11 s pozdĺžnym usporiadaním sedadiel
Súprava električiek KTM-11 #209+211 z roku 1995
Ploščaď Truda, čiže Majdan Praci
Slepá koľaj bez nástupišťa na konečnej linky 1M
Pohľad do haly depa pri obratisku Майдан Праці
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie