imhd.sk
Trenčín
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Prepravný poriadok
Tarifa
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
2 °C
sk
English
Trenčín
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Spojené kráľovstvo Veľkej Británie a Severného Írska
›
Regionálne dráhy a doprava
› Ravenglass and Eskdale Railway (R&ER)
Skúšanie rušňa Davey Paxman & Co. #7 z roku 1923
Vedľa úzkorozchodnej železnice vedie normálnorozchodná trať
Testovanie rušňa Davey Paxman & Co. #7 z roku 1923
Dielne v Ravenglass
Spodná stanica Ravenglass
Spodná stanica Ravenglass
Vlak odchádzajúci do hôr
Vlak vedený rušňom Clarkson & Sons #9 v spodnej stanici
V okolí trate sa pohybujú aj ovce
Väčšina vlakov je ťahaná parnými rušňami, no nájdu sa aj dieselové výnimky
Otáčanie rušňov na točni je manuálne, pomáhajú aj deti prázdninujúce na železnici
Rušeň #10 na točni
Parný rušeň vlastnej stavby z roku 1976 vedie vlak do cieľovej stanice
Otáčanie rušňa Clarkson & Sons #9 pod svahmi národného parku Lake District, ktorý v hmle ukrýva aj najvyššiu horu v Anglicku
Rušeň Clarkson & Sons #9 z roku 1966 vchádza na točňu
Malé rušne a vozne pôsobia hračkársky, dokážu však jazdiť rýchlosťou 40 km/h
Vlak s rušňom Krauss z roku 1929 v konečnej stanici Dalegarth
Trať má od prebudovania v rokoch 1915 - 1917 rozchod 381 mm, na časti sa kedysi nachádzala aj s splietka s normánorozchodnou traťou na účely prepravy nákladov
Historická turistická železnica Ravenglass and Eskdale Railway vznikla na mieste pôvodnej úzkorozchodnej (rozchod 914 mm) železnice
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie