imhd.sk
Trenčín
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Prepravný poriadok
Tarifa
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
0 °C
sk
English
Trenčín
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švajčiarsko
› Fribourg
Unifikovaná švajčiarska navigácia s farebným vyznačením nosných liniek MHD
#352, FR 300403, linka 4, Gare Routière
Citará v autobusovom termináli pod železničnou stanicou
Batériový trolejbus Hess lighTram 19 DC z roku 2020 s nabíjaním pod trakčným vedením
Jeden z 10 hybridných trolejbusov dodaných do Fribourgu v roku 2020
#517, FR 300397, linka 2, Avenue de la Gare
Autonómny autobus má zatiaľ rezervy v pristavovaní blízko obrubníka zastávky
Autonómny autobus zatiaľ jazdí rýchlosťou najviac 10 km/h, jeho pokusná trasa vedie aj cez stavenisko
Vyhýbanie sa dvoch autonómnych autobusov jazdiacich na pokusnej trase
Dvere v autonómnom autobuse Navya Arma
#556, FR 300412, linka B5, Avenue de la Gare
#515, FR 300395, linka 1, Marly, Gérine
Cestovný poriadok s dojazdovými spojmi
#593, FR 300438, linka 1, Marly, Gérine
Duobus Hess / MAN / Kiepe NGT 204 F na trase mimo trolejového vedenia
Navya Arma
Kapacita autobusu Navya Arma je 11 sediacich cestujúcich
Autonómny autobus môže prudko zabrzdiť
Navya Arma
Navya Arma na konečnej zastávke v inovačnom centre
Autonómny autobus Navya Arma sa pohybuje maximálnou rýchlosťou 25 km/h, na väčšine trasy nižšou
"Garáž" pre autonómny autobus
Zastávka pre autonómny autobus
Ovládací displej v autonómnom autobuse Navya Arma
Prevádzka autonómneho autobusu sa zatiaľ nezaobíde bez obsluhy, ktorá na križovatkách diaľkovo ovláda svetelnú signalizáciu, diaľkovo ovláda rampu pri vstupe do areálu technologického centra a dohliada na jazdu
Trasa, na ktorej premáva autonómny autobus, vedie málo frekventovanými uličkami, zónou vyhradenou práve pre tento autobus a areálom technologického centra
Navya Arma na konečnej pri nosnej duobusovej linke
Autonómny autobus Navya Arma premáva vo Fribourgu od roku 2017 v rámci pilotného projektu
Autonómny autobus Navya Arma
Konečná zastávka autonómneho autobusu Navya Arma
Autonómny autobus Navya Arma
Duobus Hess / MAN / Kiepe NGT 204 F
Duobus Hess / MAN / Kiepe NGT 204 F
#559, FR 300415, linka 6, Avenue de la Gare
Pohľad do autobusovej stanice ležiacej pod železničnou stanicou
Volvo 8700 LEA čaká na výkon na prímestskej linke
Volvo 8700 LE na autobusovej stanici umiestnenej pod železničnou stanicou
Trolejbusy od roku 1949 vo Fribourgu nahrádzali električky, až do ich zániku v roku 1965
9-metrový MAN NM 243 Lion's City M sa zmestí aj do úzkeho starého mesta
MAN NM 243 Lion's City M vchádza na historický drevený most
Midibusová linka 4 sa prepletá aj úzkymi mostami v starom meste
V mieste zastávky je vozovka zúžená
MAN NM 243 Lion's City M z roku 2007
Míňajúce sa vozne lanovky
Dolná stanica lanovky
Historický vozeň lanovky
Lanovka je zachovaná v rovnakom stave, v akom bola v roku 1899 skonštruovaná
Lanovku vyrobila firma Doppelmayr-Von Roll a ako posledná vo Švajčiarsku funguje na princípe protiváhy vody
Lanovka medzi St-Pierre a Neuveville
Lanovka z roku 1899 má rozchod 1200 mm
Mercedes-Benz O 530 G Citaro #595
Jasné rozlíšenie rôznych trás linky 5
12 trolejbusov Hess / Kiepe BGT N2C Swisstrolley III z rokov 2010 - 2011 je vybavených aj 100-kW dieselagregátom
Pri križovaní pešej zóny platia pravidlá ako pre obytnú zónu
Mercedes-Benz O 530 G Citaro v 35-tisícovom Fribourgu
Horná stanica 121-metrov dlhej a 58-metrov výšky prekonávajúcej lanovky
Navigácia k historickej mestskej lanovke
Mercedes-Benz O 530 G Citaro
Zastávkové cestovné poriadky
Hess / Kiepe BGT N2C Swisstrolley III v centre mesta
Automat na cestovné lístky a karty
Hess / Kiepe BGT N2C Swisstrolley III na konečnej Schoenberg
Problém s diakritikou na vnútorných transparentoch sa nevyskytuje len na Slovensku...
Moderné riešenie zastávky v jazdnom pruhu
Hess / Kiepe BGT N2C Swisstrolley III stojí v zastávke v jazdnom pruhu
Jeden z trolejbusov Hess / Kiepe BGT N2C Swisstrolley III dodaných v roku 2010
Zastávka Méridienne jasne preferuje MHD
Interiér duobusu Neoman / Hess / Kiepe NGT 204 F
Švajčiarske označenie samoobslužného systému vo vozidlách
Prvý fribourský duobus Neoman / Hess / Kiepe NGT 204 F z roku 2004
Vyznačenie hrany, kde musí duobus zastaviť, aby sa natrolejil
Natrolejovanie na zastávke Moncor
Interiér duobusu Neoman / Hess / Kiepe NGT 204 F
Interiér duobusu Neoman / Hess / Kiepe NGT 204 F
Duobus Neoman / Hess / Kiepe NGT 204 F na okružnom úseku linky 2 bez trolejového vedenia
Hess / Kiepe BGT N2C Swisstrolley III má podobne ako ostatné vozidlá farebne odlíšené číslo linky aj na transparente
Linka 5 má viacero konečných a spoje sú rozlíšené písmenom na prvom mieste
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie