imhd.sk
Trenčín
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Prepravný poriadok
Tarifa
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
2 °C
sk
English
Trenčín
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švajčiarsko
›
Regionálne dráhy a doprava
› Arth – Rigi-Bahn (ARB)
Spodná stanica ozubnicovej železnice
Riggenbachova ozubnica
Ozubnicová presuvňa pri dielňach železnice
Dobre lubrikovaná výhybka Riggenbachovej ozubnice
Repasovaná navarená a obrúsená ozubnica z vlastnej dielne
Náhradné diely ozubnice
Konečná ozubnicovej železnice
Krytý nadchod vedúci od nástupíšť Rigi Bahn
Historický vozeň #22 z roku 1958
Rovnako modernizované vozne z rokov 1986 (#21) a 1982 (#15)
Vlak s motorovým vozňom #13 z roku 1954 a pred ním koľaj v roku 1959 zrušenej električkovej trate od jazera k spodnej stanici ozubnicovej železnice
Interiér vozňa #21 z roku 1986
Motorový vozeň z roku 1949
Vlak s historickým riadiacim vozňom #33 z roku začiatku prevádzky tejto dráhy - 1875
Pohľad do kabíny vodiča vo vozni z roku 1986
Ozubené koleso na ozubnicovej železnici
Dva vlaky, ktorých vekový rozdiel je 36 rokov
#21+31 na križovatke ozubnicových železníc ARB a VRB
Stanica zubačky je umiestnená nad železničnou traťou
Dielne Arth - Rigi Bahn
#14+24 v dočasnej stanici Goldau Eichmatt
Súpravy #22+32 a #14+24 na vrchole Rigi
Súpravy #22+32 a #14+24 na vrchole Rigi
Na vrchol Rigi vedú dve zubačky
Vozidlá SLM / BBC BDhe 2/4 #22 (z roku 1986) a SLM / SAAS BDhe 2/4 #12 (z roku 1949) majú na bočných stranách zavesené držiaky na lyže
Vozidlá SLM / BBC BDhe 2/4 #22 (z roku 1986) a SLM / SAAS BDhe 2/4 #12 (z roku 1949) sú si napriek značnému vekovému rozdielu veľmi podobné
Súprava SLM / SAAS BDhe 2/4 + Bt pod vrcholom
Súprava SLM / SAAS BDhe 2/4 + Bt na konečnej Rigi Kulm
Posilový vlak určený najmä pre sánkarov
Konečná stanica Rigi Kulm zubačiek ARB a VRB vo výške 1752 m n. m.
SLM / SAAS BDhe 4/4 #15 z roku 1982
Nízkopodlažný vozík na prepravu saní
Vozidlo SLM / SAAS BDhe2/4 #12 premáva na trati už 50 rokov
Historický vozeň #3
Depo ozubnicovej železnice v Arth
Vycerený snežný pluh
Stanovište strojvodcu v riadiacom vozni typu SLM / SAAS Bt
Pohľad na stanicu zubačky v Arth, ktorá je umiestnená na moste nad železničnou traťou
Zubačka SLM / SAAS BDhe 2/4 #14 z roku 1954 na trati otvorenej už v roku 1873 (v plnej dĺžke v roku 1875)
Detail "zubatého" spojenia vozidiel s traťou, ktoré vyvinul švajčiarsky inžinier Niklaus Riggenbach
Vlakové súpravy cez zimu prepravujú aj sánky na rôznych vozíkoch
Pohľad na riadiaci vozeň SLM / SAAS Bt #21
Zubačka SLM / SAAS BDhe 2/4 #14 z roku 1967 na 1435-mm trati
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie