Vďaka za informácie z dielne. Možno to má niečo do seba. Ja to zhodnotiť neviem. Je len zvláštne, že niekoľko rokov jazdila. Potom bol oficiálny dôvod spotreba a skončila odstavená vedľa Ikarusu (inak ani na ten nie je dobrý pohľad).
Mám tú česť pracovať pre firmu, kde časť konštruktérov pracuje priamo na inžinieringu v Ivecu (aktuálne tuším skupina CNHI). Preto mám informácie aj z inej strany.
Mňa ako cestujúceho ale zaujíma, čo mi mesto (ktorému platím svoje dane) vracia. V akom rozsahu a v akej kvalite. Tak samozrejmá vec akou je nízkopodlažnosť je pre mňa jednou z vecí, ktoré by v roku 2017 mali byť už tak trochu samozrejmosť (na Slovensku).
Ja si myslím že tak skoro končila lebo aj prvá začala. Ako som už písal tento týždeň začínala už 5:20 na linke 1 a ešte o 11.45 jazdila a o takomto case uz boli 2 klby vo vozovni a 4 isiel na linke 17 11:47 z Gen. Svobodu do vozovne. Ostatné začínajú až 6.20,7.05 a 7.20 ?
práve ide #61 z Kubrej o 14:10, takže by mal odjazdiť toto:
14:10 Kubra - Juh II
14:50 Juh II - Kubra
15:35 Kubra - Juh II
16:20 Juh II - Kubra
17:05 Kubra - Juh II
všetko linka 1
Mam známeho co pracuje na sad ako mechanik . Vravel mi že autobus 18m bol v dielni a robila sa mu prevodovka tiekol z nej olej . Najezdenych ma cca 200 000km . irisbus harmoniky maju cca 400 000km a s prevodovkou problém nebol ... Krátky cytelis tak isto problém s prevodovkou nebol . Vravím to mam informácie z dielne sad. Podla mňa mechanik vie najlepšie posúdiť ci je ten nas slávny autobusik vydarený alebo nie. Spotreba ??? Počul som dosť vysoká ,
Ak sa môžem spýtať. Zaujímalo by ma, čo je argumentom pre to, nazvať vozidlo "šrotom". Lebo už sa v tom trochu strácam. Na Finačnej a majetkovej komisii sa majiteľ aj pán riaditeľ vyjadrovali, že problém odstavenia bola spotreba (zo strany mesta). To potvrdzuje aj dávnejšie tvrdenie pani Maslovej. Doslova sa na komisii povedalo, že ak mesto chce, aby 18M jazdil, tak oni ho pripravia a jazdiť bude.
To bolo na podnet argumentov, ktoré sa podarilo zozbierať s pomocou niektorých ľudí z iMHD. Zrazu sa ukázalo, že argumenty o spotrebe tak celkom argumentom neboli. To, v akej kvalite bolo vozidlo pripravené ako záloha komentovať nebudem. Ale v čom je to šrot?
Poznám trochu prostredie v Ivecu vo Vysokom Mýte. Nie len marketingové materiály z výstav, preto by ma zaujímalo, prečo zrovna predvádzačka je šrot. Pripúšťam, že môže byť, ale nateraz mi chýbajú argumenty. Ale nikdy som na tom vozidle nejazdil, takže to neviem posúdiť. Preto sa pýtam.
Skoro má voľno preto lebo zo všetkých kĺbov jazdí najskôr. Začína už 5:20 ako linka 1 potom ide na 8,24 potom ako si spomínal prejazd ale potom ide zas ako 1 ja napríklad som ju včera videl ešte jazdiť o 11.45 takže z vozovne ide prejazdom na juh a ide linku 1 o 10:45 a neviem či nie aj 9:15 ale to neviem pretože o takom čase nebývam doma.
dnes #61 opäť práve odchádza z Juhu na linke 8, potom pôjde na linke 8 nazad na Juh, potom linka 8 na Sihoť a potom najvyťaženejší spoj linky 24 do OC Laugaricio o 08:03 a prejazdom po novom moste do vozovne na Zlatovskej. Otázne pre mňa osobne je, ako jazdí popoludní, keďže je zrejmé, že voz má pomerne skoro ešte v čase rannej špičky voľno.?
TN-722CN #61) práve ide na linke 8, tak uvidíme či odjazdí svoj turnus celý - bude ju možné vidieť ešte na linke 8 na juh, nazad na Sihoť a potom na 24 do Laugaricia - to je správne nasadenie!
No on vlastne isiel namiesto #53 aj keď tá ráno jazdila. A aj naspäť som ju #61) videl tak isto prichádzať na konečnú.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kvorka