Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Zdravim Vas.
Ohladne toho Juhu cez vikend ( spojenie Zamostia s Juh-1) urobene so zachadzkou liniek 7/17 znie dobre aj ked s navysenim 3 km na spoj to mozno bude problem.
Da sa to urobit jednoduchsie na parnu a neparnu hodinu ( parna hodina 5 spoza mostov a spät, 7 neparna hodina na Juh 2 a spät 17)
Pripada mi to najrozumnejsie k spokojnosti cestujucich.
Reakcia na: kvorka #9688:
Práve že, v hodiny, keď išli všetky tri linky (takže 9, 10, 11, 12, 13, 15, 16, 17 a 19-ta hodina) to bolo ako tak pravidelné a aj v preklade smer mesto. Spoje išli 00, 25, 40 - takže nebiť toho odskoku linky 5 by to bol 20 min. interval.

V smere z mesta to bolo už horšie, ale raz za 30 min niečo išlo (lebo dve linky išli spolu a jedna o 30 min, ak si dobre pamätám).

Každopádne, až na 2-3 hodiny sa nestávalo, že by 40 min. nešlo nič.

Linka 5 bývala cez víkendy dobre využívaná (rozhodne viac ako linka 18, a aj viac ako linka 7 a 17). Často totiž potrebujem ísť do mesta aj okolo X:20 a vtedy som práve päťku využíval, tak to poznám.

Pani to myslela zrejme tak, že interval 20/40 aj keď sa pravidelne opakuje tak vlastne nie je pravidelný. Nie je to príliš odborné, čo som teraz napísal, ale keď medzi odchodmi sú rôzne rozostupy, hoci sa pravidelne opakujú, tak ten veľký 40 minútový rozostup sa dá považovať za pravidelne sa opakujúcu dieru.

V prípade ak mesto zvýši financie (tam by bol ale asi potrebný väčší tlak, ako keď ja napíšem jeden mail) tak by som zaviedol možno aj novú linku, ktorá by ale mohla mať potenciál aj v "x".

Linka 9 - Saratovská - Soblahovská - Autobusová stanica - Kubranská, BILLA - Žilinská - Sihoť IV
Napadlo ma to práve teraz. Premávať by mohla v "x" v špičke každých 60 min. (vyčlenené spoje L11) a cez víkend každých 60 min. Je tam využitie podjazdu Pred poľom, na ktorý sa v dennej doprave zabudlo. Naviac, obnovilo by sa expresné spojenie Juhu I cez Soblahovskú. Je ale pravda, že je to aj ďalšie pridanie linky, čo nie je práve žiadúce.

Potom je možnosť zaviesť víkendovú zachádzku liniek 7 a 17 na Juh I (bolo by to zvýšenie km, ale nie až tak drastické). Toto riešenie sa mi páči najviac.

Alebo ak by teda mali zostať nezmenené km, tak prehodenie spojov na L5.
Ako som v úvode písal, čo si ja pamätám, tak jazdila plnšia ako 7 a 17.

Ak by mal ktokoľvek z Vás akékoľvek iné riešenie stavu víkendového Juhu I, tak sem s ním. Za prípadné nápady Vám vopred ďakujem ? .

PS: syko: ďakujem za info ? . To zodpovedá aj mojím údajom. Potom to použijem pri tvorbe podnetu mestu (samozrejme, že v prvom rade navrhnem zvýšenie km, ale pochybujem, že to uspeje). Takže nakoniec sa to asi bude musieť riešiť tým presunom spojov.

Ako som už veľakrát hovoril, po zavedení parkovacej politiky nebude súčasná ponuka určite atraktívna, a tak znovu budú trpieť cestujúci. A samozrejme, keďže možná zmena bude až od 10.12., tak na tieto Dušičky bude potrebné zabezpečiť mimoriadne spoje!
Reakcia na: dyspozytor #9685:
to s tým Citelisom 18m je riadna fraška, mesto má za ušami až až v tomto prípade! Osobnú zodpovednosť by som za to vyvodil a vozidlo čím skôr dal do premávky.
Reakcia na: MA MHD #9684:
asi všetci sa zhodneme, že na Juh I treba 20 min interval, ale na meste to asi chápať nechcú. Pravdou však je, že hoci dosiaľ jazdili v "a" na Juh I tri linky (5,11 a 18), tak na rozdiel od terajšieho stavu to nebol CP intervalový ak vezmeme do úvahy roky 2002 až 2006, linky nejazdili v žiadnom preklade. Potom sa to trochu zlepšilo a posledne bol stav takýto:
- linka 5 jazdila vždy A:25a (od 5-tej do 20-tej)
- linka 11 jazdila 5:25a, 7:15a, 9:00a až 13:00a vždy o celej, 15:00a až 20:00a a 20:45a
- linka 18 jazdila 8:40a až 11:40a vždy A:40a, potom 13:40 až 17:40a a 19:40a

Avšak dnes žiadna "diera" na Saratovskej nie je, to bývalo práve za starého CP, kedy niektorá z liniek nešla vôbec, alebo šli v súbehu. Dnes je to pravidelne až po koniec premávky. Neviem, čo tým pani myslela.

Dnes jazdia pravidelne, ale tretí spoj by ešte bodol, to je fakt. Je však otázka, keďže kolega vysledoval nástupy 7/17, či práve linka 5 by bola na tom lepšie, lebo ak ide z Juhu zo stredu sídliska za mosty len toľko ľudí, z jeho kraja to lepšie byť vôbec nemusí. Môj osobný názor je, že to bude rovnaké. Ale. To ale je, že mesto musí nielen za súčasného rozsahu robiť zázraky (tým podľa mňa súčasný CP totiž naozaj je), ale aj niečo pre ľudí, nielen furt šetriť. Ide sa nabaliť na parkovnom, tak by si ľudia zaslúžili naozaj navýšenie kilometrov na MHD.

Ak som dobre videl, vozy z linky 12 buď idú do garáže alebo na iný spoj (teda ak by nešli tú L12, je to prejazd naprázdno, preto nejde všetky spoje viesť polokružne, hoci by to bolo najlepšie, zase by to malo vplyv na objem kilometrov).


Reakcia na: dyspozytor #9685:
A to si Rybníček myslí, že v SAD Trabelssie nemusí tých zamestnancov zaplatiť? Aj so ziskom! Áno, súťaženie o výkony je dobré ale len tam, kde nie je hlavným kritériom výška lobbného.
Nitra (ale aj Prešov, Bratislava) má šťastie v tom, že má u "dvorného" dopravcu viacero odborníkov, ktorí dokážu tvoriť odbornú opozíciu diletantom z mesta (voleným aj nevoleným) ale malo by to byť naopak - mesto by malo kresliť GVD, výpravu a dopravca by mal byť len "výkonným ramenom".
Reakcia na: MA MHD #9681:
Neviem, prečo by si sa mal niekoho svojimi názormi dotknúť ?

Dnes som si našiel čas na jednu blbosť - keďže z domu vidím priamo na zastávku gen. Svobodu, tu je dnešný počet nástupov do linky 17 z tejto jednej zastávky: 07:27 - 3; 08:27 - 2; 10:27 - 1; 11:27 - 2; 12:27 - 0 ?; 14:27 - 3; 15:27 - 3; 16:27 - 4 ?; 18:27 - 0; 19:27 - 1 (čas odchodu - počet ľudí. Otáznik - nestihol som pozrieť z okna pred odchodom spoja, takže ide o počet, ktorých som videl vnútri vo vozidle. Keďže časť zastávky mi zakrývajú stromy, mohol som prehliadnuť ľudí, ktorí sa držali vzadu a nastúpili poslednými dverami).

Pre tých, čo radi vypĺňajú dotazníky a chceli by vyhrať nabitie dopravnej karty, Trenčiansky samosprávny kraj pripravil anketu ohľadom prímestskej dopravy. Kto rád píše, v desiatej otázke sa môže vyšantiť:

https://www.tsk.sk/doprava/dotaznik-busy-maju-bonusy.html?page_id=326761
Reakcia na: S499.1023 #9675:
Osobne mi Rybníček (18.2.2016) na otázku o založení mestského DP povedal, že touto cestou sa mesto rozhodne nemieni uberať, nakoľko by to mesto v konečnom dôsledku stálo omnoho viac peňazí, hlavne s výrazným navýšením počtu zamestnancov mesta (de facto). Navyše, výsledok by bol aj tak otázny... Zdôraznil, že TN oproti PB má oveľa vyššie výdaje z rozpočtu na šport (futbal, hokej... pozn. Rybníčkov brat je funkcionár v miestnom futbalovom klube AS Trenčín).

Objektívne neviem posúdiť vhodnosť jedného či druhého, ale osobne si myslím, že mestské dopravné podniky sú zrejme už prežitky. Hlavne v menších mestách. Mesto by rozhodne malo mať "silné" dopravné oddelenia (v TN Útvar dopravy) a zadávať dopravcom len konkrétne "noty", ako, kde a s čím majú jazdiť. (keď som videl a počul, akých referentov dopravy poslali na stretnutia s občanmi do Hviezdy, pochopil som hneď, že títo ľudia sotva môžu "úkolovať" SAD TN?!). Dopravcov by súťažili, kľudne aj viacerých v celom systéme. Samozrejme, kvalitné zmluvy by obsahovali aj prípadné sankcie za porušenie dohodnutých pravidiel dopravcami. Zrejme je to ale na slovensku totálne sci-fi, v krajine rodinkárstva a obludnej korupcie a klientelizmu.

Nakoniec sa vrátim k Tvojmu výroku: "že dopravca skáče len tak, ako mesto dovolí." a dopĺňam: mesto dovolí hóóódne veľa! Ešte uvediem jeden pitoreskný príklad. Na otázku, prečo mesto dovolí, aby jediné nízkopodlažné kĺbové vozidlo kúpené za mestské peniaze stálo na dvore SADky ako záloha, mi bolo vysvetlené, že vozidlo má vysokú spotrebu a preto súhlasia s tým, že SAD sa rozhodla ho preradiť ako záložné vozidlo. Sila, že? Napokon, Rybníček sa vôbec nehanbil priznať, že reforma MHD je vlastne očianska iniciatíva - konkrétne p. Kadlecaja. V tom momente vlastne priznal, že ich útvar dopravy je nekompetentný. Na fleku ich mal povyhadzovať a dať tam teda občana Kadlecaja!

Kam sme sa to dostali, že občianske návrhy prevyšujú kvalitatívne tzv. odborné, keď zelená (občianska) hliadka supluje v Bratislave magistrát.... atď, atď....
Re: Kvorka:
na zlepšenie cez pracovné dni som nezabudol. Zmenu za tento počin chválim, nakoľko aj mne to veľmi pomohlo, že viem, že dajme tomu od gympla mi ide spoj min. každých 20 minút a nemusím tak myslieť na čas. Chválim aj posilnenie linky 11.

Dôvod prečo tak intenzívne teraz riešim víkendovú obsluhu je to, že pomaly bude končiť možnosť posielať pripomienky a tak by som dovtedy rád našiel nejaké riešenie.

Dôkazom toho, že nie som jediný, komu to vadí, je napríklad aj dnešok: išiel som linkou 12 (spoj o 11. hodine po Karpatskú). Dal som sa do rozhovoru s dvomi staršími dámami o zmenách v MHD, a prvá vec, ktorá prišla im na jazyk, bolo zrušenie premávky linky 5 v "a" a "diera" na Saratovskej.

A takýchto rozhovorov som počul, alebo sa ich aj zúčastnil min. 10 za mesiac.

K tej linke 12: celú trasu bola citeľne menej vyťažená a to asi vďaka nezmyselnému ukončeniu v polke trasy na Novinách. Ten autobus aj tak niekde pokračoval na prejazde, takže ľudí zobrať mohol. Ani z Biskupíc v danom čase dvojka nejde a aj ja som musel ísť až na Inoveckú - ani z Beckovskej nič nešlo.

Takže na L12 by som navrhol zrušiť priebežnú konečnú (nakoľko som tam videl už množstvo zmätených ľudí) a všetky spoje viesť okruhom a neukončovať ich nikde na Novinách (ani priebežne a ani inak). Na transparente by celú trasu svietilo smer Sihoť IV s poznámkou >cez Noviny, Biskupice

- stále odporúčam aj presun zastávky Karpatská na križovatku Karpatská x Sasinkova. Pri rekonštrukcií komunikácie by sa tam rovno mohla zrealizovať. Nie je to tam nijak nebezpečné (dnes som tam bol osobne).
Neviete inak niekto, kedy sa tá rekonštrukcia začne? Malo to byť v septembri.

Re: vlado54
Tá víkendová zachádzka liniek 7 a 17 na Juh I je výborný nápad. Stačilo by tie linky posunúť o 5 min. skôr smer mesto. Smer Juh posun ani netreba, to vyhovuje. Pridám si to do zoznamu pripomienok. Potom ho zavesím aj sem.
Reakcia na: MA MHD #9681:
To že nebol zabezpečený prestup z Juhu I do a zo Zámostia považujem za nie dobré riešenie hlavne pri súčasnej víkendovej prevádzke.
Je alebo nie je nejaké spojenie JUH I Zámostie cez víkend potrebné ? Tak tu mám dve poznámky ktoré sa týkajú cintorína. Ako je riešený prístup na najväčší mestský cintorín v novom grafikone cez víkend zo Zámostia ? A ďalšia drobnosť bude mesto objednávať na dušičky nejaké špeciálne spoje do Zámostia alebo sa pretrasuje síce nekoncepčne na jeden víkend linka 7/17 ? Je pravda že vstup je aj v dolnej časti cintorína , ale to nerieši prístup do hornej časti cintorína ktorá je podstatne zahustenejšia.
Pri súčasnom prístupe mesta ktoré chce šetriť na všetkom a rieši vec A(parkovanie) bez toho aby riešilo dopravu ako celok sa mi vidí ako najvýhodneňejšie riešenie linku 7/17 cez víkend ukončiť na konečnej Saratovská so zachádzkou na Gen Svobodu.

ale zabudol si dodať, že v "x" je to na Juhu I výborné a oproti tomu čo bolo poriadne zlepšenie. Žiaľ v "a" na to nevychádzajú km, to ti tým autor presne chcel povedať. Ale možno po tlaku najmä s ohľadom na ten parking by sa mohlo podariť, aby bolo na 20 min interval dosť km, čo by som bol osobne tiež rád. Ale ak sa víkend nechytí na L7/17, je najmenej to dať na Juh I si myslím osobne (kilometricky to je za jedno), takže vydržme a uvidíme čo bude.

V roku 2010 jazdili v "a":
- z Juhu II: linka 1+22 tromi spojmi do hodiny, linka 8 a 25 s jedným spojom, linka 21 so spojom každé dve hodiny a 3 spoje linky 3, dnes linka 1+22 s dvomi spojmi, linka 8, 25 a linka (7/17/13) s jedným spojom. Je to úbytok o 1 spoj.

- z Juhu I: linka 5 s jedným spojom, linka 11 s jedným spojom (ale s dierami) a linka 18 s jedným (s dierami), interval nebol žiadny, hoci to teoreticky vychádzalo, dosť hodín bolo po 3 spoje, ale ako jazdili...za sebou, niekedy aj za 15 min všetky 3 a potom nič. Dnes sú 2 spoje rozložené na 20-40.

- z Juhu III: jeden spoj do hodiny, v niektoré hodiny ani to. Dnes je to ten jeden spoj pravidelne.

PS: ak by sa na Juh I pridávalo, otázne je: či na linku 4 vytvoriť druhý spoj do hodiny, alebo víkendová premávka linky 5 (najmä pri zachovaní víkendu na 7/17 to za mosty nevidím reálne) alebo sa pridá na 11 (až do Kubrice asi nie, po stanicu to zase bude málo - viď linku 23). Novú linku by som isto nevymýšľal.
Reakcia na: syko #9680:
No, ale práve tento spoj čo som videl ponúka možnosť prestupu na linku 24 (o 15:27 z Juhu II, Legionárska 15:35, linka 24 je tam 15:44). Naviac, okolo 15:25 chodia v "a" linky 23 a 28 z Východnej, takže obyvatelia Juhu II ich môžu pre dopravu na stanicu využiť. Prestupom by si linky navzájom tvorili konkurenciu ? .

Prestup, ktorý tam chýba viac je to, že keď sa už tak veľmi cez víkend redukuje Saratovská, nie je zabezpečená adekvátna náhrada dopravy čo sa týka kapacity a ani, čo sa týka spojenia Za mosty. Nie je totiž zabezpečená náhrada ani v podobe prestupu z/na linky 7 a 17.

Linka 11 chodí o celej, štvorka zasa až 40. Takže pod Juhom treba pri "prestupe" z Juhu I na linku 17 čakať viac ako 20 min. V opačnom smere je linka 7 pod Juhom o X:17, linka 11 ide desať minút pred tým. Nasleduje až linka 4, tiež o takmer 20 minút (až X:34).

Naopak z Východnej prestupy ako tak sú, hoci to majú na Juh II bližšie. Smer SAD prestup vychádza výborne, smer Východná ako tak v prípade linky 23 (na 28 už vôbec nie).

Takže pre Juh I je záver takýto v "a": optimalizácia zrušila 1/3 spojov, rozbila intervaly smer mesto, znemožnila priame spoje Za mosty a nezabezpečila ani prestup, ako adekvátnu náhradu.
Autor návrhu mi odpísal, že ak bude mať Saratovská viac spojov v "a", môže to požadovať aj Východná. To ale nieje celkom pravda, nakoľko linky 23 a 28 vozia cez víkend max. 10 ľudí. To spoje na Juh I vozia minimálne 20 a viac.

Môžno sa na mňa budete hnevať, ale ako pravidelnému cestujúcemu mi to prekáža. A to som doteraz nehovoril o negatívnom dopade do budúcnosti: zníženie počtu cestujúcich - namiesto nárastu ktorý mal byť cieľom, už čoskoro na Dušičky preplnené spoje, pravdepodobnosť nedostatočnej kapacity v roku 2017 - po zavedení parkovacej politiky atď.

Celé to beriem ale tak, že je okrem nového CP aj "vďaka" malému objemu financií na MHD. Pekne to vyjadril poslanec pán Medal: „Regulovať parkovanie a neriešiť v jednom časopriestore spolu s tým odstavné plochy na bezplatné parkovanie, zvýšenie taktu MHD, zásadné zlepšenie cykloinfraštruktúry a infraštruktúry pre peších považujem za nesystémové," povedal Medal.

Dúfam, že som sa nikoho nedotkol, rozhodne to nebolo mojím zámerom ? . Pripomienky budem samozrejme adresovať aj mestu Trenčín.
Reakcia na: MA MHD #9679:
Víkendovej L17 by pomohla lepšia náväznosť na spoje smerujúce na autobusovú stanicu. Teraz tak ide päť víkendových spojov, z ktorých sa dá prestúpiť na L24, ale s 8 minútovým čakaním. Ak by sa to čakanie skrátilo a takéto možnosti prestupov spropagovali, vyzeralo by to možno trocha inak. Ono keď sa to vezme aj s L8, tak cez víkend sa človek dostane na stanicu každých 10-20 minút... vo vybraných hodinách...
Reakcia na: MA MHD #9673:
Ešte jedna vec k označníkom:
- nechápem, prečo na zastávke Biskupice, cintorín (otoč), bol označník ponechaný v pôvodnom stave? Žiadny autobus tam už nekončí, a tak nie je potrebné nechávať zastávku v obratisku. Keďže sa nám aj označníky uvoľnili, tak by sa mali dať na cestu (jeden na ostrovček pri vjazde do otoča smer mesto, druhý smer Nozdrkovce a Nový most). Chodníky tam sú, miesto tiež.

Re: Richard Ščepko - prístrešky: okrem toho v Opatovej, nám. je potrebné presunúť aj tento Biskupický a to na nové stanovište smer Nový most, Nozdrkovce. Navrhujem to preto, lebo na zastávke smer centrum (na ostrovčeku pri otoči) nie je dosť miesta. Ak budú zastávky aj prístrešok na ceste, nebude potrebné aby si mesto prenajímalo obratisko.

----------
Z dneška: išiel som obojsmerne linkou 23 (pár spojov o 15. hodine). Vždy do desať cestujúcich. Oproti tomu linka 4 (z/na ktorú som prestupoval), vždy okolo 20 ľudí. Plus, keď som navrhoval prehodenie spojov medzi linkami 5 a 7/17 namietal tu niekto, že Juh II tým príde aj o spojenie do mesta. Tak napríklad dnes toto spojenie po prvých troch zastávkach (L17, smer SAD, 15.32 pod Juhom) využila jedna cestujúca.

Vo štvrtok tiež v podobnom čase spojenie využilo okolo desať ľudí z Juhu smer mesto a spiatočný spoj na Juh okolo 6-7 ľudí. Takže tak. Na 5 som v zime 2015 (cez víkend) o tomto čase narátal okolo 20 ľudí.

----------
A posledná vec, ohľadom hlásenia. Bol som minulú sobotu v Žiline na DOD v DPMŽ a pri tej príležitosti som sa povozil aj linkami MHD ZA. A musím povedať, že minimálne to hlásenie máme oproti nim príšerné. My máme asi 3 rôzne hlasy, rôznu hlasitosť, od 1.8. aj zlú intonáciu pri nových nahrávkach. Oproti tomu v ZA to nahrala rovnaká hlásateľka, ktorá zrejme nahráva aj nové, majú to príjemnou intonáciou a v každom vozidle rovnakou hlasitosťou (nie ako u nás, že v jednom to vrieska a v druhom to nepočujeme).

Takže najlepšie pre nás by asi bolo nahrať celkovo nové nahrávky. Ono je to dobré, aby sa to raz za 5-6 rokov vymenilo.
Reakcia na: milan001 #9677:
Na hokej nechodím, takže prehľad nemám, ale nápad máš super ? . Pošli to mestu, veď večer už musia byť kĺby voľné. Ak bude treba, tak môžu ísť aj dva spolu - po Električnej na Juh. Jeden na Juh I (dajme tomu sólo) a kĺb na Juh II.
chalani, včera parádna atmoška na hokeji, 2500 ľudí síce ešte nie je na TN nič moc, ale keby po hokeji ako za starých čias ide posilák na Juh, nebol by som proti. Linka 8 síce ide každých 30 min, ale tá po hokeji išla natrieskaná a zvyšok radšej šlapal peši... veď ak by vodičovi mesto zaplatilo permanentku, vždy by mohol zobrať busák, kuknúť hokej a potom odviesť 160 ľudí na Juh a bolo by v buse isto vypredané.
áno a áno (prvá i druhá časť tvojho príspevku)
Reakcia na: draxter #9674:
Nie Nitra ale Trenčín by sa mal snažiť o vlastný DP. Ale inak je to tak, že dopravca skáče len tak, ako mesto dovolí.
tak to je riadne šlendriánstvo tie označníky - kokos keď niečo robím, robím to poriadne; či v decembri potom znovu vyšlú dakoho, aby to dal tak ako treba? O hláseniach a pseudokonečných ani nehovorím... je mi z toho na grc! Času bolo habadej a výsledok? Cestujúci je tu zjavne na poslednom mieste! Urobil sa kvalitný CP, ale tým to akosi skončilo, bez záujmu, bez plnenia vlastných povinností, dokonca v hrubom rozpore so zákonom si tu dopravca robí čo chce.
Zdravím,
dnes som išiel párkrát linkou 11 v popoludňajšej špičke a bola výborne vyťažená, vždy okolo 30 - 40 cestujúcich (Juh - AS) a v úseku AS - Kubrica okolo 25 cestujúci. Dokonca v Kubrej do 11 nastupovalo viac ľudí ako do MHD 1 (ktorá bola narozdiel od 11 kĺbová).

Cestou som videl aj linku 17 okolo 15.07 na Legionárskej smer Priemyselný park. V kĺbovom autobuse nebol žiaden cestujúci. Zato v tej 11 nás bolo práve cez 40. Takže, neviem, či sa to 17 podarí zvýšiť z nuly na aspoň 40....

V Kubrej ma zaujal spôsob, ako esteticky SAD aktualizovala označníky. Ako všetci vieme, názvy sa menili v danej oblasti z Kubranská, ... na Kubrá, ... . SAD však názvy neprelepila, ale iba strhla písmená (Kubra)NSKÁ, ... . Takže vzniklo, že medzi slovami Kubrá a pokračovaním názvu (napríklad Dubová) je veľká medzera. Pre ilustráciu pridávam do prílohy aj foto.

Taktiež ma hnevá to, že SAD stále nepresunula označníky na nové zastávky. Ktosi tu spomínal, že dotyčná osoba, ktorá to má na starosti príde z dovolenky (trošku dlhá dovolenka ? ). Na zastávke Istebnícka smer Bratislavská (ktorá sa ešte v máji presúvala) je stále dočasný označník a trvalý aj s aktualizovanými číslami je na zrušenom stanovišti.

Ďalej sa zastávky Cintorínska a Dolný Šianec stále vypisujú po starom. Hlášky Beckovská a K výstavisku majú tak zlú intonáciu, že v autobuse sa ozýva smiech, keď sa to spustí.

A s takýmito vecami by som mohol ešte pokračovať. ? Spisujem si tie pripomienky do wordu, som zvedavý, koľko strán to bude mať na konci. ?
keďže kĺbaky vyšli len od septembra, treba to overiť v nasledujúcich týždňoch, veľa ľudí ešte nemá osvetu ohľadne liniek 7/17. Ale ak to štatistika potvrdí, tak jedno kolečko na L11 by bolo isto možné. Teraz sa hlavne ukazuje, akým problémom je neprevádzkovanie jediného CItelisu 18M #61, lebo na linke 24 by sa isto hodil. Neverím totiž, že mesto nejako radikálne pridá spoje.

PS: presne tak, na linke 7/17 sú aj kĺbové spoje preto, aby voz nešiel naprázdno z/do SAD, takže niektoré spoje bez ohľadu na vyťaženie sú lepším riešením, než prázdna vozba cez pol mesta.

PPS: ukazuje sa, že posilnenie (4, 8, 11, 24) si našlo svojich cestujúcich a je to teda správne riešenie.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.