V súvislosti (so zrejme definitívnym) ukončením premávky MHD k družstvu v MČ Opatová pridávam niekoľko fotiek zastávok Opatová, družstvo a Opatová, nadjazd (kvalita je len dokumentačná). Tie zostávajú bez obsluhy.
Zaujímavosťou je, že premávka MHD sem pri zmene organizácie dopravy v roku 2013, kvôli zrušeniu železničného priecestia, nebola plánovaná. Tieto spoje si však vyžiadali obyvatelia, no spravidla boli využívané len minimálne (najmä na novej zastávke pri nadjazde som nikdy nikoho nevidel nastupovať, ani vystupovať). Zastávka pri družstve bola krátko pred zrušením vybavená nový prístreškom s reklamným panelom (CLV).
Hoci sa jedná o obmedzenie dopravy, vnímam túto zmenu skôr pozitívne (rozhodne prispeje k lepšej prehľadnosti siete MHD aj CP na linke 6). Uvoľnené označníky môže dopravca umiestniť na nové zastávky MHD v Zámostí a Zlatovciach.
Zaujímavosťou je, že premávka MHD sem pri zmene organizácie dopravy v roku 2013, kvôli zrušeniu železničného priecestia, nebola plánovaná. Tieto spoje si však vyžiadali obyvatelia, no spravidla boli využívané len minimálne (najmä na novej zastávke pri nadjazde som nikdy nikoho nevidel nastupovať, ani vystupovať). Zastávka pri družstve bola krátko pred zrušením vybavená nový prístreškom s reklamným panelom (CLV).
Hoci sa jedná o obmedzenie dopravy, vnímam túto zmenu skôr pozitívne (rozhodne prispeje k lepšej prehľadnosti siete MHD aj CP na linke 6). Uvoľnené označníky môže dopravca umiestniť na nové zastávky MHD v Zámostí a Zlatovciach.
Jacob
To čím sa vozíme to sú pekne hnoje, v poslednej dobe ak vidím MHD tak jedine B952, a doteraz nechápem ako funguje emisná kontrola keď riadne čierny dym ide z výfuku týchto autobusov a buď sú tie emisie v poriadku, ale tomu neverím. A o technickom stave a o tom, že v krajskom meste jazdia vysokopodlažné autobusy o tom ani nehovorím.
A tiež dokedy nebude poriadny interval odchodu autobusov nemá zmysel pre mňa využívať MHD.
A tiež taký detail ohľadom našeho mesta, ktoré sa chce údajne chce stať Európskym hlavným mestom kultúry, radšej by sa mohli stať hlavným mestom dopravy. Ale to vlastne nie je možné, však sa pozrime akú máme autobusovú stanicu v otrasnom stave a to nejdem hovoriť o tej železničnej, ktorá je hanbou a roky rokúce sa nič nedeje, čiže ak chce byť Trenčín pekným mestom hocijakým spôsobom tak to nedosiahne lebo ak niekto príde vlakom tak hneď odpadne a po pohľade na B952 dvojnásobne.