Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #10196:
Ospravedlňujem sa, že to nepatrí celkom sem, len na vysvetlenie. Koncom roka som si bol pozrieť Olbrachtovú ulicu v akej kvalite je daná rekonštrukcia. Všimol som si, že ulička na obrázku je na môj vkus pomerne dosť tmavá. Zvlášť pre ženy a dievčatá to nie je veľmi ideálne. Tak som spravil takýto amatérsky obrázok a poslal jednej z domových dôverníčok s prosbou o názor. Ešte mi má zistiť názor výškového domu napravo. Ona sama však potrebu osvetlenia tejto časti neeviduje.
Ono LED technológia, resp. optika v nej umožňuje minimalizovať nežiadúci roptyl svetla do priestoru. Ja osobne vidím riešenie, ale ak to obyvateľom danej lokality neprekáža, nebudem s tým nič ďalej robiť. Predsa len, poznajú to určite lepšie, keďže tam bývajú. Druhá vec je, že ak by som aj dal požiadavku na LED svietidlo, mohlo by to dopadnúť tak, že zo skladu vytiahnú sodíkovú výbojku a "issue solved". A to nechcem.
Reakcia na: Richard Ščepko #10195:
Tam to pred tou bytovkou nebude páliť obyvateľstvu rovno do izieb? Bytovke aj tomu šmolkodomčeku?
Reakcia na: Richard Ščepko #10194:
Ospravedlňujem sa, priložil som nesprávny obrázok.
Ak sa nemýlim, tak MA MHD spomínal neosvetlenú zastávku MHD pri cintoríne v Tr. Biskupiciach. Okrem požiadavky na osvetlenie cintorína som priložil aj tú na osvetlenie zastávky (navrhoval som výložník na jestvujúcom VO). Prešla zmena rozpočtu, kde podľa zákresu budú doplnené svetelné body na daných miestach. A teda aj na zastávke (našli ešte lepší spôsob, než som navrhoval). Myslím, že to prispeje k celkovej bezpečnosti danej lokality. Mala by to byť otázka pár týždňov.
Reakcia na: Marek6283 #10190:
tak tak, našťastie ho vie zatiaľ nahradiť "odpočívajúca" Karosa B961E?
Reakcia na: Marek6283 #10186:
Vďaka za informáciu. Tajne som dúfal, že pár dní pojazdí. Na druhej strane južanský kopec asi "zadýcha , ak nie je kondícia". Vie sa, kde zostal stáť?
Presne ako spomínal kvorka, treba sa pozrieť do čítačiek. Možno L1 nie je tá najideálnejšia linka, no možno je. Chcem sa na to spýtať na Útvare dopravy. Každopádne snáď to bude naozaj len o menších muchách.

Keď prídem do TN, rád by som sa s ním odviezol. Aj dnešnú fotku mi len žena poslala.

Reakcia na: Marek6283 #10185:
ten je dobrý!?
Reakcia na: Jacob #10189:
Ty si podla vsetkeho este mladucky chalanisko,mas na to dost laicky pohlad,vies,napriklad lietadlo ma svoje periodicke prehliadky,co sa musi po kolkych letovych hodinach skontrolovat,vymenit,opravit...co po akom case,aj pri stani to plati....u autobusu sa o stati nepise kedze sa s tym moc nerata a tento stal velmi dlho,vela veci je casom prestarlych,na nieco sa da prist beznou kontrolou,ine sa ukaze v praxi...aj dnes podla vodicovych slov sa zacal prehrievat chladiaci system,ale kedze je este chladno,a skuseny kolega sa neda zaskocit,pustil naplno kurenie,tie odoberali teplo a vsetko este dobre dopadlo.Da sa to pozriet do dielne a zase par Km spravi a takto to pojde teraz nejaky cas kam sa muchy vychataju a potom uz bezne starosti z beznymi zavadami co prinasa prevadzka...
Reakcia na: Marek6283 #10186:
Keď ide do dielne už, tak znamená to, že zajtra už nepôjde či ako? Lebo ak by to tak malo byť že dnes išiel konečne po dlhej dobe, a zajtra už nie a zase bohvie dokedy to by bolo celkom trápne 😃
Reakcia na: S499.1023 #10187:
🙂 veru nie je! 🙂 a chudak vodic....
Reakcia na: Marek6283 #10186:
Na prvé nasadenie po x mesiacoch nie je najhorší výkon.
Reakcia na: Richard Ščepko #10182:
...davali sme tomu tak prejazd zo SADky a spoj/dva,maximalne tri...no predcil nase ocakavania ale nedojazdil veru....uz putuje pred dielnu...nuz,musia sa musky vychytat...
? Tak ked uz je taky vyznamny den,ku oslave patri aj sranda tak tu je nieco z autobusu 61 🙂 Pan si prisadol k mladej mamicke ktora ma na rukach babatko. Nastane cas kojenia,mamina vytiahne prsnik,pritisne maleho ale tomu sa mliecka nechce a tak mu mamicka vravi: Pi Janko ,lebo ponuknem tuto panovi vedla! Janko stale nic a tak mamicka doraznejsie zopakuje: Pi! Janko,lebo ponuknem tuto panovi vedla!!! Ked ani na treti pokus malinky nepije tak pan vedla to uz nevydrzi a vravi: Janko,uz si to konecne rozmysli,lebo ja uz cestujem 5tu zastavku navyse! ?
Gratulujem k výkonu, páni! ?
Reakcia na: Richard Ščepko #10182:
Teraz už len aby kvôli Citelisu neprestali kravy dojiť...
Snáď jeden z dôkazov, že ak sa viacerí spojíme, môžu sa niektoré veci pohnúť. Mám z toho fakt radosť. Radosť, že (snáď) bude pravidelne slúžiť ľuďom, ktorí MHD využívajú.

Takže čo ďalej? 🙂

@Kvorka, veľmi dobre napísané. Vďaka! Aj draxterovi 😉
pod toto sa podpíšem! Smiem sa spýtať, jazdí miesto nejakej B961E alebo na osobitnom poradí?
Reakcia na: Richard Ščepko #10176:
Citelis 18M #61 jazdí! Po koľkých rokoch je to riadne nasadenie? Tuším od 2012 vyšiel len ako náhrada, keď nejaká klobáska 961 chýbala aspoň týždeň, inak na pár dní ani nehradil. Minulý rok tuším nebol v premávke ani raz.

Richard: veľká vďaka, nikdy by som nemyslel, že náhrada za legendárne Ikarusy na najvyťaženejších linkách MHD TN bude musieť mať re-opening po takom tlaku verejnosti, pretože jeho nenasadzovanie nie je výsledok nepotrebnosti, ale dôvodov, ktoré tu už viacerí uvádzali. Bez ohľadu na to, že Marek môže mať pravdu, že kde-tam je problém prejsť kĺbakom a že sa ľudia pomestia na niektorých spojoch kde ho niektorí diskutujúci chceli nasadiť, je potrebné, aby jazdil.

Trenčín je expert vo vyhadzovaní peňazí von oknom - prokuratúra vo veci stíhania bývalého primátora dala hlavu do piesku, hoci kúpalisko na ostrove je asi najkrajší príklad nekompetentnosti, ohľadne tohto vozu to je to isté len v malom - voz zaplatený našimi daňami, najmodernejší kĺbový autobus v meste, stojí vo vozovni. Nepochopiteľné z dlhodobého hľadiska, a výsledok neodbornosti a neznalosti problematiky, možno aj chaosu ohľadne účtovania oprávnených nákladov, na čo sa na meste asi nikto dosiaľ nepozeral.

PS: kultúra cestovania má veľa spoločné s využívaním MHD. Keďže v meste máme 15 dožívajúcich Karos B952E, príde mi ako vesmírna odysea, že Citelis 18M stojí. Ja tvrdím, že tých spojov, kde ho treba, je dosť. Pre mňa všetky spoje linky 1 čo vídam v pracovné dni minimálne medzi 7:00 a 17:00 kĺbak potrebujú. Aj doobedu. Ľudia už nechodia na 6:00, 7:30, 14:00, 16:00 a 22:00 ako kedysi. Ľudia ráno chodia do práce medzi 6:00 až 10:00, k doktorom, na nákupy a podobne. Stačí sa postaviť na zastávku a je to vidno. A že tam nestojí rovno 130 ľudí? To ani nebude. Ale ak sa bude 90 ľudí tlačiť v sóle, o to viac privítajú kĺbak. Ktorý je nízkopodlažný!

Na linkách 1,7,8,11,17,22,23,24,25 a 28 nemôže byť ani reč, žeby cesty jazdu neumožňovali. Na týchto linkách kĺbaky jazdili a jazdia, vyskúšal si ich všetky aj kĺbový Citelis po zaradení v roku 2008. Druhá vec sú konkrétne spoje, kde má jazdiť. Tretia vec je, zabezpečiť, aby IAD neblokovala pri parkovaní cesty (otoč Juh I, Dlhé Hony). Určite nebude tento voz jazdiť linku 3,12,13,27, a ani kompletné kolá liniek 4,5,6 (skrátené spoje linky 4 po Sihoť možné sú) ale ľaľa ho - čítačky: možno zistíme, že je ráno potrebný na nejakom spoji linky 2 alebo na robotníckych spojoch liniek 5 a 6 do priem.parku či po Zlatovskú. Je to len a len o tom, že treba pohnúť mozgom a vytipovať pre kĺbaky vhodné spoje a až potom urobiť obehy pre sóla. A opätovne spraviť, to aby tento voz #61 mohol na dušiky jazdiť aj cez víkend napríklad na linke 4 (po Sihoť) a 11 k cintorínom, alebo pred sviatkami konečne dať na linky 24 a 25 kĺbaky. A nie to čo doposiaľ.
Reakcia na: Richard Ščepko #10176:
Taktiež vďaka za informáciu. Určite to pôjdem ráno pozrieť (aj s foťákom). Dúfam, že pôjde.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.