Zdravim Vas.
Ohladne toho Juhu cez vikend ( spojenie Zamostia s Juh-1) urobene so zachadzkou liniek 7/17 znie dobre aj ked s navysenim 3 km na spoj to mozno bude problem.
Da sa to urobit jednoduchsie na parnu a neparnu hodinu ( parna hodina 5 spoza mostov a spät, 7 neparna hodina na Juh 2 a spät 17)
Pripada mi to najrozumnejsie k spokojnosti cestujucich.
Ohladne toho Juhu cez vikend ( spojenie Zamostia s Juh-1) urobene so zachadzkou liniek 7/17 znie dobre aj ked s navysenim 3 km na spoj to mozno bude problem.
Da sa to urobit jednoduchsie na parnu a neparnu hodinu ( parna hodina 5 spoza mostov a spät, 7 neparna hodina na Juh 2 a spät 17)
Pripada mi to najrozumnejsie k spokojnosti cestujucich.
dyspozytor
Objektívne neviem posúdiť vhodnosť jedného či druhého, ale osobne si myslím, že mestské dopravné podniky sú zrejme už prežitky. Hlavne v menších mestách. Mesto by rozhodne malo mať "silné" dopravné oddelenia (v TN Útvar dopravy) a zadávať dopravcom len konkrétne "noty", ako, kde a s čím majú jazdiť. (keď som videl a počul, akých referentov dopravy poslali na stretnutia s občanmi do Hviezdy, pochopil som hneď, že títo ľudia sotva môžu "úkolovať" SAD TN?!). Dopravcov by súťažili, kľudne aj viacerých v celom systéme. Samozrejme, kvalitné zmluvy by obsahovali aj prípadné sankcie za porušenie dohodnutých pravidiel dopravcami. Zrejme je to ale na slovensku totálne sci-fi, v krajine rodinkárstva a obludnej korupcie a klientelizmu.
Nakoniec sa vrátim k Tvojmu výroku: "že dopravca skáče len tak, ako mesto dovolí." a dopĺňam: mesto dovolí hóóódne veľa! Ešte uvediem jeden pitoreskný príklad. Na otázku, prečo mesto dovolí, aby jediné nízkopodlažné kĺbové vozidlo kúpené za mestské peniaze stálo na dvore SADky ako záloha, mi bolo vysvetlené, že vozidlo má vysokú spotrebu a preto súhlasia s tým, že SAD sa rozhodla ho preradiť ako záložné vozidlo. Sila, že? Napokon, Rybníček sa vôbec nehanbil priznať, že reforma MHD je vlastne očianska iniciatíva - konkrétne p. Kadlecaja. V tom momente vlastne priznal, že ich útvar dopravy je nekompetentný. Na fleku ich mal povyhadzovať a dať tam teda občana Kadlecaja!
Kam sme sa to dostali, že občianske návrhy prevyšujú kvalitatívne tzv. odborné, keď zelená (občianska) hliadka supluje v Bratislave magistrát.... atď, atď....