Reakcia na: irizar #9509:
No asi preto, že niesú tak zosratí zo súkromníkov ako my a nenechajú sa uplatiť. Zatiaľ čo žltý výpalník Jančura u nás dostal darom komplet opravenú trať spoločne s ďalšími súkromníkmi Metrans, tak u nich sa to robí rovnomerne bez ohľadu kto tam vozí. Mimochodom nebude to len náhoda, že zrovna v tom istom čase sa podarilo stopnúť vozbu NEx vlakov z terminálu v DS v réžií Carga a aj osobné vlaky ZSSK. Keď sa robilo OPD, tak do prvého balíku mohli dať pokojne o 8 ks DMJ viac a mohli sme mať 8ks nových 861 na trať 131 pod SPD Nové Zámky. Lenže niekomu zo svätuškárov KDHáckych bolo milšie opľuť štátny podnik a hodiť to súkromníkovi, ktorý to kapacitne nezvláda a svojvoľne si vymenil kapacitné VT643 na 642. Tak sa mu veselo prihodili ďalšie vlkm a tretí vlak po Kvetoslavov čo je zlodejina par excellnce. Keď chceli Cargo a ZSSK spraviť trať tak nič nešlo zázračne ... a teraz to v tých vlakoch ako vyzerá? Permanentne niečo nefunguje, teamleaderi sa vyvršujú na sprievodcoch, vďaka flexizmluve máš z voľna prd, žiadne odbory, zamestnaní na dohodu, zneužívanie nadčasov, hore IC BA-KE jazdia rušňovodiči bez poznania trate. Za takýto mrdník u ZSSK by boli hodinové výpovede, aj keď nebudeme si nahovárať, že tam je to bezchybné. To isté v nákladnej doprave, jazdenie na čierno počas odpočinku, ktorý je povinne zo zákona predpísaný, nedodržiavanie RID predpisov, BOZP, preťažovanie lokomotív nad normatív, nasadzovanie lokomotív určených na posun a to ako získavajú "čisto" zákazky na ucelenky (najmä chémia a tranzit Štúrovo/Rajka - Kúty), že telefonátik kamarátovi v Cargu a je vláčik náš bez námahy, tak to je asi také súkromníctvo ako v Huncovciach čistota. Keby nemali tieto "vymoženosti" protektorátu pre zlodejov, tak nevozia ani polovicu z tých uceleniek ak sa teda už o tomto "fungovaní" bavíme. Štátny podnik vybaví, zasanuje a my sa tvárime akí sme podnikatelia, to je nám hej v takom socializme asi ako za Jeľcina v Rusku kde sa snažili o prechod ku kapitalizmu ako my, ale pri tej mentalite veľmi podobnej tej našej by skončili ako my - všetko rozpredané mimo rúk národa a v ruinách poľnohospodárstvo. A to ako privatizácia rozožrala maďarské Cargo a položila manipuláky u nich škoda reči ... preto sa tam tak darí našim "súkromníkom" kde je konkurencia v rukách rakúšanov, ktorí majú srdečne maďarské Cargo asi tam kde aj naše cukrovary a solivar v Prešove.Mimochodom vieš kde majú v KORDIS celého žltého výpalníka? Vieš asi ako túžia mať toho opruzáka, ktorý jediné čo vie, je skupovať jazdené stariny a vyhrážať sa súdmi takmer celému Československu a menej inteligentným ešte zacpe zmysly gratis minerálkou/kávou a croissantom z Lidlu
N/A