Reakcia na: Marek6283 #8787:
veru, ale čo čakať, keď MHD nikoho z vrchnosti netrápi (RIchard Ščepko je výnimka potvrdzujúca pravidlo), na meste máme na odbore dopravy referenta, čo nevie ani kade MHD jazdí (viď jeho odpoveď na návrat linky 1 na Žilinskú ulicu), robí sa všetko možné ale zabudne sa osadiť kasselák, neznačia sa priestory zastávky žltou farbou, žiadny bus-pruh vo výhľade, koordinácia liniek sa len dookola prepisuje bez výraznejších pozitívnych zásahov, kĺbaky jazdia viacmenej náhodne, ani pre hokej sa neurobí posila alebo aspoň kĺbaky, prostre celé zle. Mesto len šetrí a šetrí, ale žiaľ aj na nesprávnych meistach. Čo sa urobillo aby sa ľudia do MHD vrátili? Nástup všetkými dvermi nie je, nočák taký aký je, aspoň že tú trasu zmenili...
draxter
V každom prípade pre potreby vyriešenia zápch v meste je potrebné:
a) aby z Hasičskej na Električnú išli dva pruhy, nie ako teraz, že ide len jeden a ten "druhý" bol prebudovaný na pár parkovacích miest na začiatku ul. Kniežaťa Pribinu.
b) až po kruháč v obchodnej zóne by mala byť z mesta štvorprúdovka, teraz sa to ukazuje ako nedostatok, ktorý dokonca paralyzuje aj kruháč pod novým mostom a premávka je úplne ☠
c) presmerovanie MHD na nosné komunikácie tam, kde to dopravné pomery umožňujú (Žilinská miesto starej Považskej, podjazd Pred Poľom miesto priecestia pri Bille a pod.)
d) vytvorenie BUS-pruhov, toto bude asi až po dokončení modernizácie, ale potom keď budú volám to pracovne dve Hasičské vedľa seba, v každej by mal byť jeden BUS-pruh, aby sa MHD zrýchlila. Rovnako sa pýta BUS-pruh aj v centre, ak sa naozaj premávka presmeruje z nám. sv. Anny po Jesenského a vzniknú tak vlastne dve jednosmerky, každá jedným smerom, nemalo by sa na to zabudnúť.