pre PAL asi nebude použiteľný, pretože kľúčové je obslúžiť najmä tri najfrekventovanejšie PAL zastávky v meste: žst (AS), Hasičská, Električná (pri moste). Linky PAL majú tendenciu buď:
a) začínať na žst a smerovať cez Hasičskú a Električnú smer Tr.Turná
b) začínať na žst a smerovať cez Hasičskú za mosty
c) začínať na SAD a pokračovať cez Hasičskú a žst smer Tr.Teplá
Jediná linka PAL, ktorá by mohla eventuálne jazdiť cez nový most, je linka TN-Drietoma alebo TN-Štvrtok, kde by možno v prípade spojov, kde nie je nutné obsluhovať Old Herold mohli ísť po trase:
žst-Hasičská-Električná-Biskupice-Nový most-Záblatie-Kostolná-Drietoma/Chocholná-Štvrtok/ a možno ešte linka TN-NM (po hlavnej ceste), lebo sú spoje TN-NM aj cez "krkaháje"
Linka 121 by mala premávať aj tento rok (hoci osobne by som jej toto číslo nedával, pretože to je vlastne predĺžená linka 8 o pár zastávok, s linkou 121 má spoločné len to, že ide cez Opatovú a aj to nie tak ako linka 21)
Dovolím si 2 otázky:
Ako je to s využívaním nového cestného mosta pre VHD? Zatiaľ som čítal iba o linke č. 10. Má potenciál aj pre trasovanie niektorých spojov PAL?
Uvažuje sa aj v roku 2015 s premávkou L121 do Opatovskej doliny? Ďakujem.
Brnianska je teraz slepa ulica,3 jazdi samozrejme obojsmerne,v smere do Zablatia ide okolo cs Benzinol,naspät okolo Stavokovu... vsade su povolene len odpocenia vpravo.
ako teraz jazdia predĺžené spoje zo Zlatovskej do Priem.parku a späť? Chcem zaktualizovať schému. Taktiež linka 3 ma zaujíma, jazdí zo Zlatovskej na Brniansku obojsmerne?
Od utorka má nastať zmena v MHD TN, má byť zrušená linka 19 a miesto nej obnovená linka 9 v trase: Juh I - Nový most - Zlatovská - Staničná - Zlatovce - AOZ
Bol som sa pešo prejsť po novom moste a napadlo mi, keď sa bude najbližšie redukovať MHD, či by sa nedal využiť.
Napríklad hypotetický spoj, ktorý by mal dve zastávky na Juhu, jednu pod Juhom, ďalej bez zastavenia po novom moste k VOD-EKO a odtiaľ po všetkých zastávkach smerom do mesta.
Spojom z Juhu v súčasnosti trvá cesta na autobusovú stanicu 18-20 minút. Jazda po novom moste by takémuto spoju trvala 21 resp. 22 minút. Dali by sa skombinovať výkony dvoch spojov, napríklad linky č. 15 a 22, do jedného.
Inak vie niekto, prečo sú z nového mosta z chodníka pre chodcov prehradené schodíky na Biskupickú ul (treba ísť po chodníku vedľa nájazdu), na hrádzu na Biskupickej strane a na Ľudovíta Stárka? V podstate to prepája len križovatku Karpatská x Biskupická s Brnianskou
To je len a len vitana sprava ze Zlatovska bude znova hlavna,otacame sa pri cs Benzinol,zial to kde sa otacame je nevyhovujuce miesto...a chcelo by to len malo-kusom asfaltu a vyznacit znackou zakaz vjazdu okrem bus...ale kto to vybavy?! Ked ani otoc na Sihoti nie je rieseny,ten chodnik do Opatovej ide mesto dorobit za svoje...ale otoc...nehodovost na nom stupa...je to zase iba otazka casu,pritom to uz vsetko mohlo byt hotove za peniaze zeleznic...ale tak to u nas je... mesto zakliate nestastne...tvrdohlave...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marek6283