Reakcia na: draxter #8181:
Veď ja som to myslel podobne , nové kĺbaky tak ako som písal by určite prilákali cestujúcich ale musia byť využité naplno a nasadené na potrebné spoje. Cestujúci napríklad aj ja sa nebudem tlačiť vo krátkej 24 lebo niekde sa nedá otočiť s kĺbakom , samozrejme to všetko má riešiť mesto a nie povedať že sa to nedá alebo že na to niesu prachy . Tadialto cesta nevedie. Čo sa týka cp ja by som tiež nečakal na dokončenie nového mosta , podľa mňa ho mhd aj tak využívať nebude , lebo ten je hlavne pre autá z diaľnice ako rýchle spojenie a busy by som nechal po starom moste , nový by som použil na expresné spoje priemyselného parku a na okruh nočnej linky 50. A obsluhu juhu 1 som aj tu kritizoval už hadam sto krát , ešte pred 2 rokmi som na juh chodil len s mhd , dnes /hlavne od 18.8.2012/ využívam mhd na juh len príležitostne!Nedalo my to pokaj a sám som navrhol aké drobné úpravy by sa dali spraviť v trasách a aké intervaly by som dal linkám MHD. Keď to budem mať tak sem dám výpis toho hlavného!Ešte k tým kĺbakom , v predchádzajúcom príspevku som dal odkazy na nejaké autobusy SOLARIS
15 m ktoré sú kapacitnejšie ak 12 m ale kratšie ako kĺbaky
draxter
Inak pridávam niektoré zaujímavosti z generelu dopravy:
V rámci postupnej urbanizácie územia bude potrebné zavádzať – resp. predlžovať trasy liniek do novo vybudovaných oblastí (viď ÚPN SÚ Trenčín) v závislosti od etapizácie samotnej výstavby. Z tohto
dôvodu nie je možné obdobie týchto opatrení presnejšie špecifikovať. Dotýkať sa to bude liniek:
- linka č 11 po obslužnej komunikácii súbežne s cestou I/61,
- linka č. 1 v predĺžení ulice M. Hricku v oblasti Kubrá,
- linka č. 23 v predĺžení ulice Pod sokolice v oblasti za Výstaviskom,
- linka č. 5 pokračovanie po Brnianskej ul. a ul. Ľ. Starka do oblasti po ľavej strane
navrhovaného obchvatu v Zámostí.
Okrem MHD prevádzkovanej v denných hodinách doporučujeme zaviesť v meste aj
nočné linky s intervalom cca 1h. Linky by zastavovali na existujúcich zastávkach MHD na
znamenie. V tejto etape navrhujeme 2 trasy liniek.
- Železničná stanica – Hasičská ul. – most – Bratislavská ul. - Zlatovská ul.(po Staničnú),
- Sihoť – Hasičská ul. – Rozmarínova – Legionárska ul. – Soblahovská ul. – Ul.gen.Svobodu
Moja poznámka: veru ten nočák by som si takto predstavoval tiež; určite by si našiel svoju klientelu (myslím tú druhú navrhovanú linku)
Pre obdobie rokov 2011-2015 (dobre čítajte a porovnajte s tým, čo mesto naozaj ohľadne MHD robí):
Linka č.1 – interval 10min.
Saratovská (ZŠ) – Soblahovská – Braneckého – Hasičská – ŽS – Železničná Kubranská TRENS
Linka č.2 – interval 10min.
Saratovská (ZŠ) – Soblahovská – Braneckého – Hasičská – Sihoť - Opatovská (kažký tretí spoj do
Opatovej)
Linka č.3 – interval 10min. – len v čase rannej a popoludňajšej špičky
Saratovská (ZŠ) – Východná – Inovecká –Dlhé Hony – Legionárska – K Dolnej stanici – most –
Zlatovská ul. VOD EKO – priemyselný park
Linka č.4 – interval 10min.
Gen. L. Svobodu – Soblahovská – Braneckého – Palackého- Aupark (dobré sci-fi)
Linka č.5– interval 10min.
Gen. L. Svobodu – Východná – Legionárska - Braneckého – Hasičská - gen. M. R. Štefánika - ŽS - gen.M. R. Štefánika - Kubranská TRENS
Linka č.6 – interval 15min.
Východná otoč. – Inovecká – Soblahovská – Braneckého Gen. L. Svobodu – Východná – Legionárska - Braneckého – Palackého – Štefánikova – MAX - Billa (zjavne preklepy)
Linka č.7 – interval 15min.
Biskupická , Nozdrkovce – Legionárska - Braneckého – most - Bratislavská – Záblatská
Linka č.8 - interval 10 min.
Sihoť, Opatovská - Hasičská - most – Zlatovská ul. VOD EKO
Linka č.9 - interval 10 min.
Kasárenská VOP 027 – Bratislavská – most - Hasičská – ŽS – Železničná – Kubranská – Pod horou
Linka č.10 - interval 15 min
Záblatie – Bratislavská – Staničná (späť) – Bratislavská – most - Hasičská – ŽS – Štefánikova -
Výstavisko
Linka č.11 - interval 20 min
Martina Hricku - Kubrická
Linka č.12– interval 10min.
Gen. L. Svobodu – Východná – Legionárska - Braneckého – Hasičská - M. Rázusa - Sihoť (toto je krásny interval, že?)
Linka X
Nákupné centrá BILLA – Kaufland - TESCO na trase Štefánikova – Hasičská - Električná
je to pekné čítanie, niečo z toho sa už stavia, niečo vôbec a niečo už je alebo nebude nikdy