Veru, podrobný rozpis zastávok je predsa v CP, takže to pýtanie sa u vodiča ako istý prežitok by už konečne mohlo odpadnúť - cieľ vpredu určite veľký, ale aj súčasný stav je podľa mňa super.
Priznám sa, že počas opravy vozovky Kubranskej ulice odchádzali tieto spoje spred CYklo 1, a myslím že to je tak doteraz.
To som skoro padol zo stoličky , nechápem ako niektorý vodič MHD môže zastaviť pol metra od obrubníka , keď ten obrubník sa tam robil špeciálne na to aby mohli vozidlá ísť blízko. Tak neviem či treba všetkých vodičov vyškoliť kôli jednej zástavke alebo ako to riešiť. Čo sa týka toho stĺpu tak z vozidlami sa treba priblížiť k obrubníku až za stĺpom , teda tak aby sa neoškrelo zrkadlo...
Čo sa týka tých predných transparentov , podľa mňa stačí veľké číslo linky a názov konečnej - prípadne aj piktogram. Podrobné zástavky si ľudia môžu pozrieť z boku , veď vozidlá na zástavkach stoja dosť dlho na to aby to stihli. Čo som si všimol je to že skoro každý človek aj ja si z predu číta iba základný údaj , podrobné informácie si buď pozrú zboku , alebo sa aj tak pýtajú vodiča a domáci už tie trasy poznajú. Riešilo by to aj problém na zástavke Pod Juhom , určite by potom bolo lepšie vidieť smer linky.
Inak išiel som 11 okolo Baumaxu a to hlásenie je dobré , len je podľa mňa moc potichu. A pokiaľ je vo vozidle hluk tak ten dodatok ZÁSTAVKA NA ZNAMENIE nieje počuť. Sú už takto nahraté zástavky aj v Opatovej??
?
Inak aj ja vravim ze je to super spravene ale vadi mi viac ako tie stlpy vzdialenost zastavky od prilahleho pruhu cesty,ved je strasne daleko a ja v zrkadle ked chcem od tial vist moc teda nevidim dobre ci smiem alebo nie...,kazdopadne sa treba v danej veci pustat do dalsich modernizacii zastavok a zobrat si ponaucenie z mensich sucasnych obav a problemov co sa bezpecia tyka?
A ked sa zase odstrani ten stlp, tak aj tak tam zostane oznacnik PAL, takze aj tak nebude v zrkadle nic vidiet. Bolo by dobre, keby bol oznacnik MHD, oznacnik PAL a stlp verejneho svetlenia na urovni terajsieho oznacnika MHD. Potom by to bolo super.
Raz som skusil ist pomalinky okolo stlpa az k oznacniku MHD. Stlp som nechytil, no z mojho pohladu je ten stlp od zrkadla asi 4 cm. Takze si to nedovolim ani ja ist az k oznacniku MHD. Zastavujem pri oznacniku PAL, co je asi o 1 meter pred MHD a pred stlpom. Ale vacsi problem je, ze ked zastavis pri oznacniku MHD, tak ten stlp ti brani vo vyhlade tak, ze v zrkadle nevidis, ci este niekto dobieha na autobus. Takze ten stlp nie je dobre dany. Ale zastavka je uplne super. Aj ked som si myslel, ze chytim dvere, ked budem otvarat crossway, ale nechytam ich a da sa krasen kolesom opriet o obrubnik, takze kasselak ucel splnil. Az na ten stlp no. Ale aj tak dakujeme?
Veď práve pri tejto zástavke tento problém odpadá. Alebp nie je spravená tak, aby na nej mohli vodiči pohodlne zastavit?
@Mike: Mne sa to zdá síce blízko, ale nie až tak, aby to chytilo spätné zrkadlo. Ale relevantnejšiu odpoveď by dali asi sami vodiči.
chcem sa opýtať, že kde stoja spoje liniek 13,17 a 23, ktoré začínajú pri Bille smer Hasičská? Stoja tam pri pneuservise kde linky 1,7,11 alebo stoja pri cyklopredajni ako linky 1,7,11 smer Kubrica? Keďže sú to vlastne spoje nadväzujúce na príchod spoja danej linky k Bille predpokladám, že asi nekrúžia okolo celého sídliska Pred poľom (a teraz to ani nie je možné) ale že začínajú pri Cykle. Ako to teda je? Díky moc za help.
Ja som mu to sam zdvoraznoval ze stava daleko od obrubnikov,on raz poskodil o obrubnik naraznik a od vtedy ...je to v nom...ale ja ho neospravedlnujem,mal by sa snazit,mate pravdu...,
Ináč pozerám že tam je dosť blízko okraja stĺp? Keď sa vodič "nalepí" na obrubník, tak si neoškrie späťák?
Samozrejme to na fotke je extrém, to by sa nemalo stávať...
Tak to je sila, takto zastavovat. Myslim si, ze je to len o vodicovi. Chod sa odviezt #20, ked tam bude Tiny. Krasne sa oprie o kasselak. To by ste mali ist odfotit. Toto by som povedal ze je robenie naschval proti ludom. Vieme sami, ze niektorich nasich vodicov robota bavi a niektori tam chodia len preto ze niekde robit musia a potom sa vyzuria na cestujucich.
Stretol som sa aj s tým názorom, že napr. na zástavke Pod Juhom (ktorá je na znamenie) majú problém najmä starší ľudia, ktorí na displej nedovidia. Čiže nevedia z diaľky zhodnotiť, či mávať na vodiča, aby im zastavil. Preto na ňu neradi chodia (dva na sebe nezávislé názory). Ale je to hlavne vec čísla na prednom displeji, než dvojriadkového popisu. To je podľa mňa skôr doplňujúca informácia. Čislo by malo byť čo najväčšie. Nad absenciou "Služobnej jazdy" tiež krútim hlavou. https://lh3.googleusercontent.com/-CU9Sl398QkQ/TeIkR-EZY5I/AAAAAAAAHWg/n9yET4RAdQw/s640/P5280046.JPG
Inak jedna poznámka k Legionárskej z dnešla. Vodičovi spoju 24 v smere k Laugaríciu (odchod zo zástavky 16:28) evidentne zastavovanie pri okraji nič nehovorí. Neviem posúdiť, či ide o nevedomosť, lajdáckosť, alebo len o primitivizmus daného vodiča. No aj toto je dôkaz, že mnohé veci sú hlavne o ľuďoch. Darmo sa budú osádzať kasselské obrubníky, keď podaktorým to aj tak veľa nepovie. Pridávam odkaz ako dôkaz: http://imageshack.us/photo/my-images/607/6dkv.jpg/ ?
to inverzné zobrazenie by som použil pre číslo linky buď na zrýchlených spojoch, alebo spojoch, ktoré nejdú po riadnej (väčšinovej) trase, napr. 2 po LOT/Nozdrkovce, 3 ktorý ide okružne, 5 zrýchlené, 6 do Priem.parku a Opatovej, 13 k TRENSu/do Kubrice, 15 zrýchlené a do Priem. parku, 17 k TRENSu, 19 do Mestečka, 21 ktorá sa nevracia z Opatovej na Juh, 22 zrýchlený, 23 do TRENSu... ?
Je to otázka miestneho zvyku. Ak sú v Trenčíne ľudia na bežiace zastávky na prednom transparente zvyknutí, zrejme by som to nemenil. U nás v Nitre sú na tabuliach len konečné zastávky (vpredu aj na boku) a ľudia sú zvyknutí, že keď nepoznajú trasu, tak sa pozrú do zastávkového cestovného poriadku. Mimochodom, rovnako funguje väčšina západnej Európy (len číslo a konečná). Ale každému môže vyhovovať niečo iné.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
milan002