ušetrím ti robotu pri písmene a), na webe mesta je uvedené:
"Rekonštrukcia pozostáva z úpravy podložia a výmeny vrchnej vrstvy na komunikácii v pruhu so zastávkou. Zrekonštruované zastávky budú v betónovom prevedení. Preto je termín prác taký dlhý, lebo betón tu musí „zrieť“ 3 až 4 týždne."
Ano najvacsi problem je, ze pocas roznehnutej modernizacie sa bude uz len zehlit, co sa zanedbalo pocas rokovani este za Obalku, Rybnicek ma aspon aku taku komunikaciu k problemom so stavbou, ale mam pocit, ze by to chcelo viac miesta pre verejnu diskusiu. Ale prave tam este moze zasiahnut mesto, ludia by mali mat moznost aspon sa vyjadrit (nejakym internetovym hlasovanim a pod.) k nejakym materialovym variantam protihlukovych barier, dlazieb, mobiliaru...
Obstarava sa tu stavba z verejnych penazi, ktora nam tu ostane nemenne dalsie 10ky rokov, tak by to malo byt ako tak dotiahnute k spokojnosti obcana.
V naceneni musel mat zhotovitel dostatocnu rezervu, aby bolo niektore veci mozno doriesit v ramci realizacie. Reming to ako projektant navrhne najlacnejsie ako to pojde.
aby sme netápali, sľubujem že zajtra napíšem podľa 211/2000 Z.z. na mesto e-mail s požiadavkou na odpovede na tieto otázky:
a) rozsah rekonštrukcie zastávok Legionárska a Braneckého
b) ak v a) nebudú kasseláky, spýtam sa na dôvod
c) cena rekonštrukcie
d) chodník Opatovská
e) otoč na Sihoti: medializované informácie o tom, že sa bude realizovať aj nový otoč (bolo to aj v denníku SME), draxter mi poslal aj konkrétny link na ten článok, kde to hovorkyňa železníc potvrdila
A potom uvidíme, aby sme nebodaj nepredpokaldali zle, hoci "známe své lidi". A aby som nebol úplny farizej, tak moje typy na odpovede:
a) povrch, chodník ani obrubník, či prístrešok sa meniť nebudú
b) dôvod: nie sú peniaze
c) netuším
d) bude sa realizovať v budúcnosti keď budú peniaze (ako s Opatovskou ako takou, že)
e) nejaká supervýhovorka prečo to nie je, ale že sa uvažuje a bla bla bla ?
Ked uz je rec o tom chodniku,je to pekna vec ale preco ho uz nedorobili tych 20 metrov k aut.zastavke Sihot 4??? -Jasne ze to uz zeleznica nemala na starosti,no keby tam bola nejaka spolupraca s mestom mohlo to byt eno-nuno za par ecok a uplne super spravene.Dalsia vec-autobusova zastavka Nova Kubra sa zrusila-ale nevybudoval sa ani taky adekvatny plac pre autobusy,za rodinnymi domami sa sice urobilo malinke parkovisko ale to je len pre osobne auta a autobusi konciace pri byvalom VUO nemaju kde parkovat ked sa ich tam nazbiera 3-7niekedy je to o hubu a hlavne ked stojime na tak co raz viac frekventovanej ceste...auta od Opatovej sa zrazu vynoria zo zakruty obrovskou rychlostaou a otacajuci alebo cuvajuci autobus je velkou neznamov...minimalne bude treba osadit zvisle dop.znacenie POZOR OBRATLISKO AUTOBUSOV alebo uznizit vozidlam povolenu max.rychlost . POZOR VYJAZD BUS by sa zislo dat aj na Stefanikovu ul. v smere na Hasicku k svetelnej krizovatke. Tolko pre dnesok odo mna a na to prevedenie zastavok som zvedavy aj ja sam,Legionarska sa da urobit bozsky a Branekeho je v krizovatke no aj tam by sa dal aspon mensi ostrovcek pre cestujucich s detskym kocikom zhotovit do prostred sucasneho placu...ako vravi Steve Wonder-uvidime uvidime...
Ano na polovicate riesenia bez akej takej diskusie su v tomto meste odbornici, ale zatial nebudem posudzovat, pockame ako to spravia, aj ked uz bude asi neskoro. Na tie kasellaky mohol potlacit aj niekto za SAD (SIRS), ked maju s mestom nadstandartne vztahy aj co sa tyka riesenia novej AS. Ved si nicia svoje vozidla, stacilo keby doplatili rozdiel medzi klasikou a kasselskym.
Takisto mi hlava nepobrala, preco, ked uz sa spravila prelozka Opatovskej, tak chodnik nejde aspon po strane od zeleznice do Opatovej a este aj lampy umiestnili tim debili tak, ze sa ani nebude dat dobudovat v buducnosti, ludia by ho urcite vyuzili. Pri tej druhej strane by zatial zmysel nemal, kedze ta sa asi rokmi zastava od Sihote az k Opatovej. A take momenty nas bez nejakej dalsej diskusie budu cakat aj pri dalsich etapach modernizacie.
draxter písal niečo o betónovom povrchu, ale o kasselákoch je ticho. Podľa môjho názoru sa zase prepasie možnosť ukázať, ako má správne urobená zastávka vyzerať. Síce oprava povrchu je prepotrebná jak soľ, ale rovnako tak je dôležité umožniť našim NP/LE vozidlám využiť naplno svoj potenciál. Nechám sa prekvapiť, ale ja osobne si myslím, že kasseláky nebudú nikde. Braneckého je zároveň "križovatkou" s Hviezdoslvavou, tak to by museli vybudovať celá nástupisko, čo podľa mňa zase mesto neurobí...a tak dokola... ? Riešenie: polovičatosť, aby sme si odfajkli, že sme neičo urobili, ale zase, aby sme neurobili niečo nebodaj úplne dobre. ?
Zdravim diskutujucich.
Tusi niekto v akom vyhotoveni budu tie nove zastavk, teda ci bude pouzity betonovy kryt pripadne aj s kasselskym obrubnikom, ako to davnejsie pisal Richard Scepko, ze o tom s niekym zodpovednym komunikoval.
kde majú 300 násobok dôchodku? idem am robiť. Ale vojaci rozhodne nie, to by som tú výsluhu mal asi inú, čiže tiež hovor len to čie sú bludy populistov ?
Veru Marecku, mas pravdu. Soferi by mali byt v dnesnej dobe rieseni ako vojaci kedysi. Odrobis si 15 rokov a potom dochodok vo vyske 300 nasobku platu, tak ako u vojakov. To by som veru bral
pojde do dochodku tento rok:) ,viem o koho sa jedna z tejto tvojej pomocky,je to dost emotivny clovek,raz za mesiac to vzdy vidime a pocujeme v robote ale ze toto sa mu stane som zaskoceny na takeho celozivotneho profika...divne...nuz co uz...Ja zistujem -vozim ludi v MHD 7rok-ze tato praca by sa mala vykonavat asi tak 10 rokov a potom by mal clovek dostat nieco ine:) Sam na sebe to vidim,uz na tych ludi nemem az take nervy ako zo zaciatku,priznavam bez mucenia. Narastla premavka,ludia sa zmenili k horsiemu,pribudaju zdravotne problemy ale aj autobus ma svoje dobre casy za sebou,ku tomu sa nam postupne pridalo kopec inych starosti okrem karovania,skratka je to namahave,plus tieto horucavy...Ja taham bez dovolenky,dnes sa ma sef pytal ci ju nepotrebujem -po vcerajsom prispevku:) ale som v pohode... MHD je skratka sila,porovnajte nas vodicov MHD a PAL,my unaveny a mrzuty,oni v pohode a vesely...ich cas netlaci,otvoria dvere dva-trikrat a vezu tych istych stale ,uz sa poznaju a ti ich nesfuknu...kazdy koto presiel z MHD na PAL si nesmierne pochvaluje...ja som si MHD vysnival pravda,tak bojujem dalej i ked ma niekedy riadne picha pri srdci alebo trasie od jedu...Hlavne aby bol uz TN poprerabany a nech sa podari najst chechtaky na nove povrchy ciest...potom nove autobusy zase a kolotoc sa toci:)
Nuž, daný šofér nejazdí na pôvodnej linke cez priecestie, tak asi neovláda pravidlá cestnej premávky, časť o želeničných priecestiach. V každom prípade ja byť v tom autobuse okmažite volám na políciu, nahlasujem priecestie a čo najskôr dávam trestné oznámenie za všeobecné ohrozenie. Nech zastavia vlaky, všetko a nech ho riešia. Čo majú čo ludia dvíhať závory? Na debilov treba ísť sprosto. Stále neverím čo to tu čítam. Čo za choré hlavy nám to tu na slovensku robia šoférov MHD? Zažil som už všeličo, hlavne v BA, tam je to ozaj jedna velká žumpa ale toto som ešte nezažil/nečítal.
Normálne napíš na SADku, tuto čo ti kvorka napísal kontakty.
Zastávka Legionárska (pri poisťovni) sa rekunštruuje už od 12. augusta, ako bolo uvedené.
Práce na zastávke na Braneckého ulici začnú až 19. augusta 2013. K tomuto dátumu pre linky pokračujúce na Hasičskú ul. dôjde aj k jej presunu k reštaurácii RETRO. Pre linky na Zámostie bude - ako už bolo uvedené - zrušená.
e-mail na dopravcu:
dispečing: doprava@sadtn.sk
sekretariát riaditeľa: sekretariat@sadtn.sk
kontrolný orgán: Mesto Trenčín, kontakt na jeho stránke, odbor dopravy
Dobrý deň. Nakoľko neviem e maill na riaditeľa SAD tak to napíšem sem. Chcem sa podeliť s vami s jednou udalosťou čo sa dnes stala. Prichádzal som peši od Billy k rampám smerom na sihoť. Keď som bol pri rampách začali blikať na červeno semafory , ktoré oznamovali, že každú chvílu padnú rampy. To čo som uvidel mi ani neuveríte oproti stál autobus MHD a vodič bez problémov na červenú prechádzal na druhú stranu. Bol na kolajniciach a zrazu padli rampy. Potom to začalo, stiahol okienko a začal vykrikovať po ľudoch aby dali rampu hore aby mohol prejsť na druhú stranu. Všimol som si že vo vozidle boli aj nejakí cestujúci , ktorých asi alebo nechcel pustiť von. Ten vodič bol strašne arogantný a oplzlo sa vyjadroval. Vyzeralo to, že pôjde vlak a ten autobus normálne zrovná. Našťastie sa našla nejaká dobrá duša ktorá pribehla v pravej chvíli zdvihla rampy a autobus len tak tak prešiel cez rampy. Chcel by som podotknúť že to bol autobus č 18 a bolo todnes 09.08.2013 okolo 10:50 hod. Dúfam a pevne verím že nadriadený takéhoto šoféra vyhodia na mieste lebo takýto človek nemá čo robiť šoféra MHD.
Pre Zámostie zrušené bez náhrady? Veľmi inteligentné riešenie, hodné akurát tak Trenčína. Som zvedavý, čo na to babky, čo chodia od Trenčanu denne z kostola, študenti zo škôl v septembri a pod...
draxter #7819: veru, teraz by tam polícia mala byť a možno v špičke radšej riadiť križovatku miesto semafórov. Keď idem cez Opatovú, síce sa vyhnem 20 min státia na priecestí, ale z nadjazdu nie je pripájací pruh, aleSTOP-ka, takže je problém sa pichnúť medzi autá idúce z Teplej. Potom ma tak či tak zabrzdí semafór pri Bille. A keďže "dávkovač" je teraz už aj na Kukučínke (podľa mňa najväčšia blbosť za kopu peňazí - stačilo urobiť to čo teraz na Nám. SNP, t.j. zakázať ľavé odbočenie), ktorý nie je zosynchronizovaný so stanicou, tak som celkom parádne nasraný a preto chodím po Železničnej. Vodičom MHD veru nezávidím.
jarka1974 #7820: určite to pomôže, že zo Sihote na Hasičskú sa bude dať. Dúfam, že sa to urobí tak, že zo Sihote sa bude dať ísť rovno do pravého pruhu bez potreby dávania prednsoti v jazde.
Marek6283 #7818: nejako to vydrž, za odmenu potom bude lepšie a náprava na Lagionárskej si konečne oddýchne. Inak na tom priecestí by
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kvorka
a) rozsah rekonštrukcie zastávok Legionárska a Braneckého
b) ak v a) nebudú kasseláky, spýtam sa na dôvod
c) cena rekonštrukcie
d) chodník Opatovská
e) otoč na Sihoti: medializované informácie o tom, že sa bude realizovať aj nový otoč (bolo to aj v denníku SME), draxter mi poslal aj konkrétny link na ten článok, kde to hovorkyňa železníc potvrdila
A potom uvidíme, aby sme nebodaj nepredpokaldali zle, hoci "známe své lidi". A aby som nebol úplny farizej, tak moje typy na odpovede:
a) povrch, chodník ani obrubník, či prístrešok sa meniť nebudú
b) dôvod: nie sú peniaze
c) netuším
d) bude sa realizovať v budúcnosti keď budú peniaze (ako s Opatovskou ako takou, že)
e) nejaká supervýhovorka prečo to nie je, ale že sa uvažuje a bla bla bla ?