Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #756:
Trencanom "od vecera do rana" akurat tak muzika vyhrava:D no tak vidis aspon si potvrdil to co som povedal ze TN MHD je jedna z najdrahsich na SR ak vobec nie najdrahsia!!! a co sa tyka kvality, interval nieje zly ale taky interval ze linky so subeznou trasou idu X:20 21 22 23 23 a potom dalsia za pol hodinu. ako tu niekto povedal naozaj hromadna doprava. naozaj autor tohoto vymyslu musi byt riadny chuj alebo byvaly SBS-kar. ako som uz pisal subehy su dobre vo vecernych hodinach kvoli bezpecnosti ludi, takto idu zo zastavky v hufoch:) ja by som navrhol mestu aby usetrili tak, ze poulicne osvetlenie bude svietit cca raz za hodinu ked pôjde sprievod ludi od autobusu:D no ale co sa tyka kvality MHD BA tam mam dost velke pochybnosti chodim nou casto ale budis nebranim sa tomu ze je lepsia ako ta nasa, ale urcite nie lepsia ako napriklad zilinska
kedy vlastnev budu tie busy sprevádzkované???????????
Reakcia na: Spirits #772:
Inak mam fotky Crosswayov, ak by mal niekto zaujem....napiste mi na mail. Su zo vcera, pred odchodom zo Ziliny.
Reakcia na: S499.1023 #770:
?
Reakcia na: S499.1023 #770:
Aha, už viem, kde vzniklo nedorozumenie. To, že brnenská MHD nemá vyššiu úroveň z hľadiska kvality vozového parku, platilo pre Prahu, nie pre Bratislavu ? .
Reakcia na: Spirits #769:
Fotiť nemusíš, myslím, že Šalingrad poznám dosť dobre. Nehovorím, že má BA lepšïu MHD ako Brno, to určite nie. Ale rozhodne ju má, napriek plesnivým autobusom, lepšiu než Matúščákovo.
Reakcia na: S499.1023 #767:
Nechcem sa tu hadat, bol by som rad, keby sme sa bavili konstruktivne. Som ochotny Ti nafotit to "najhorsie", v com mam moznost cestovat v Brne, co Ty na to? Aby si vedel o com pisem....
Reakcia na: S499.1023 #767:
"s ohľadom na ich vek" Tak potom co tu riesis?? Co je podstata vozoveho parku? A mimochodom, tam nejde len zivotnost, ale aj o to, v akom stave sa nachadzaju! Ja som este v Brne necestoval v dopravnom prostriedku, ktory by bol prehrdzaveny tak, ze bolo vidiet cez dvere na cestu.
A nebudem sa tu s tebou bavit o tom, ze Blava ma lepsiu MHD. To hovori za vsetko.
A zs/ss beriem na vedomie ?
Reakcia na: Spirits #764:
Tak keď nie si ochotný to napísať, tak ani nenarážaj.
Reakcia na: Spirits #765:
Kĺbov T-čka sa volajú K-čka ? . V trolejbusoch žiadny zásadný problém nevidím - s ohľadom na ich vek. Brnenská MHD má vyŠšiu úroveň z hľadiska organizácie dopravy ale rozhodne nie z hľadiska kvality vozového parku "každý pes jiná ves".
Reakcia na: S499.1023 #757:
Tie klbove Tcka su v PARSe zmodernizovane celkom dobre. Ale co sa tyka autobusov, tak to je hroza. Zas Solarisy a nove SORy vsetko nezachrania i ked su na urovni. Musis uznat, ze na hlavne mesto by sa cakalo viac. Trolejbusy to iste....Cestoval si niekedy napr.Brnenskou MHD? Podla mna ma este vyzsiu uroven, nez ta prazska.
Reakcia na: Vladimír #759:
Na tu druhu otazku, ci na nieco narazam, Ti odpovedat nebudem....A nepisal som to len tak, z dlhej chvile
Reakcia na: Valec #762:
No a kolko ma percentualny podiel v SAD? Mensinovy.
Reakcia na: Spirits #761:
A čo si myslíš, že kto je spoluvlastníkom SAD Trenčín? Myslíš, že Trabelssie sa bude v dozornej rade usmievať nad tým, ako si niektorí zo zamestnancov SAD TN ktorí posudzovali vozidlá, strká do vačku, zatiaľ čo jeho peniaze pôjdu dole potokom?
Reakcia na: Valec #760:
Kto sa bavil o SIRS??? Bavime sa konkretne o SAD Trencin/MHD!
Inak suhlasim, ze "súkromná spoločnosť, kde všetky financie majú svojho majiteľa (-ov)."
Ibaze my sme sa bavili u uplne inej spolocnosti....Praveze ak vratim k tvojemu prispevku, tak si myslim, ze kontrakt za 1,3 mld je pomerne slusny aj z pohladu servisu!
Reakcia na: Vladimír #759:
Skôr to píše len tak, lebo sa niekde nové slovo naučil. Pochybujem, že SIRS ako súkromná spoločnosť uprednostní jednorázové lobné, pred dlhodobými nižšími nákladmi. Však to nie je štátna (verejná) organizácia, kde lobné ide do vačku pár osobám a na výdavky sa skladáme všetci, ale súkromná spoločnosť, kde všetky financie majú svojho majiteľa (-ov).
Reakcia na: Spirits #749:
Sú mestá/spoločnosti, ktoré uplatňujú napr. aj SORy. A sú aj také, ktoré preferujú Irisbusy. A sú aj také, ktoré preferujú Solarisy. A sú aj také, ktoré preferujú Tedomy. A sú aj také, ktoré preferujú Mercedesy....

Z toho mne vyplýva, že vlastník SAD Trnečín jednoducho z nejakého dôvodu preferuje zhodou okolností Irisbusy (ako mnohí iní vo svete). Pre mňa osobne by sa to celé týmto konštatovaním aj skončilo. Akurát som neporozumel, prečo práve pri tejto debate vyťahuješ tému lobbingu, nevhodnosti výberov či nezohľadňnovania vhodnosti technických parametrov. Tak ja len či na niečo narážaš alebo píšeš len tak.
Reakcia na: S499.1023 #757:
Nj my zas máme autobusy zodpovadajúce 21.storočiu. Ale zas intervali zodpovedajúce hmm... čomu by som to tak mohol prirovnať... asi najsôr ničomu. Naše intervali nezodpovedajú absolútne ničomu. Myslím že žiadne mesto by nechcelo mať takéto intervali. Dá sa povedať že naše mesto zobralo mestskú hromadnú dopravu naozaj doslovne a aj tých pár autobusov začalo chodiť hromadne. ?
Reakcia na: Spirits #741:
Autobusy možno máme plesnivé ale máme električenky a máme intervaly zodpovedajúce 21. storočiu.
Reakcia na: milan005 #733:
Bratislva má najdrahšiu? Buehuehue. My sa môžeme za 600,- SKK mesačne voziť od rána do včera každý deň ? ? ? .

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.