Tak to som zvedavy ako sa na tej ulici, sa mi zda, ze sa vola Niva od Araveru do Opatovej bude jazdit autobusmi. Ved ta cesta je teraz tak uzka, ze tam ma problem sa obist auto s autom. Pokial tu ulicu aspon trochu dovtedy nerozsiria, tak to bude fakt zaujimave. Mozno by bolo lepsie, keby linka 21 koncila a zacinala na Majaku, isla po hlavnej ceste az k priechodu pri bille, tak ako je to pisane v tom clanku. Ved ta ulica ma fakt 4,5metra na sirku. Zase niekto pri stole rozhodol a nebol sa tam ani pozriet. Ako vzdy pri vsetkom co sa MHD a vobec dopravy tu v TN tyka.
Odbocim troska od temy MHD k zajazdovej doprave.Pametate si casy ked mali vecsie podniky svoj dialkovy autobus? LOT malo nadhernu Karosu s bordovym lakom a taku istu mala aj ODEVA,svoj bus mala aj nemocnica OUNZ,rozne JRD a sportove kluby mali prevazne starsie typi autobusov,bolo by dobre keby niektop mal aj taketo vzacne fotecky a poskytol ich sem... ❤
Testujeme s kutilom novy program v citackach dop.kariet.V druhych dveroch je krasny obrazok TN hradu,kazdy druh cip.karty pri prilozeni pipne inym signalom(okrem seniorov do 70r.-bez zvuku),policajna pistalka upozorni na chybne oznacenie-to je uplne spickovo spravene,dokonca som nasiel aj hlasenie ktore uz odo dnes vyuzivam ? =VOZIDLO CAKA NA ODCHOD PODLA CESTOVNEHO PORIADKU,len mi chyba uz zabudnuty prislub ohlasenia zastavky na znamenie=prosim o dodatocne zavedenie!!! A muzsky hlas v citacke pri vodicovi bol nahradeny zenskym,na co niektory cestujuci dvihnu hlavu a nechapavo pozru kto sedi za volantom ?
UPOZORNUJEM ze od zajtra=2.5.2013 nebudu linky c. 2 6 28 v smere na Sihot prechadzat aut.stanicou a linka 24 zostane jedinou moznou pre cestujucich z aut.stanice na Sihot pri com vynecha staru Sihot a napoji sa na trasu az na Sihotoi 3 pri Radegaste,blizsie info je v kazdom autobuse,do odvolania=skoncenia rekonstrukcie kanalizacie pod hotelom Elitabeth.
Neviem veru. Na toto som sa zabudol spýtať. Viem, že keď sme sa o tom bavili začiatkom roka, tak stálo v ceste "len" schválenie úveru, čo sa (ak sa nemýlim) stalo. Ak to zistím, určite to tu napíšem.
tak je sanca a prilezitost ukazat ,ze sa vie urobit kvalitna zastavka mimo urovne cesty aby autobus nezavadzal pri cakani na odchod premavke,cesta je tam uzka a uz dost frekventovana,v smere do Istebnika to je mozne,v opacnom uz zial miesto nezostava,netreba zabudnut na chodnik pre chodcov a priechody...
Medzi Zlatovcami a Istebnikom vyrastla nova obytna zona malych rodinnych domcekov,jazdi tadial l.c.3 a par spojov l.c.19 a jedna 16,povedzte mi preco sa popri takejto vystavbe nezrealizuje aj autobusova zastavka? Mam pocit ze verejna preprava osob je na okraji zaujmu tak ako vzdy bola i ked boli lepsie casy...a je to skoda! Ja osobne vozim 16kou jedno dievca z Detskeho mestecka n byvalym nabytkarskym zavodom,poviete si ze je to len zastavka,no kus cesty a chodnika tam niet tiez...Treba o takychto veciach premyslat a hlavne vcas ked sa ide stavat a nie to nechat tak...
pozeral som ceny klasickéh obrubníka (z prefabrikátu tvaru L) a tzv. kasseláka: rozdiely minimálne, pri dobrom "vysúťažení" totožné (samozrejme, pokiaľ už nie je nachystaná firma čo to urobí a niekomu z toho hodí percentá).
to dúfam. K tým Kasselákom: Zastávky s ostrými hranami vedú k tomu, že sa vodiči boja poškodenia
kolies a zastavujú ďalej od obrubníka. Tým sa potláča bezbariérovosť vstupov do
vozidiel. Hrany všetkých autobusových zastávok by sa mali do budúcna zhotovovať
z tzv. kasselských obrubníkov, ktoré umožňujú bezproblémové zastavenie vozidla
tesne pri chodníku.
Ja s tym suhlasim, samozrejme, malo by mesto nato dbat. No ked som videl plan tej trasy po Soblahovskej ulici, ktoru vlastne zuzia o 0,75m z oboch stran, cize celkovu sirku o meter a pol a vytvoria tam pas pre cyklistov, pretoze stromy na tej ulici vyrezat nemozu uvedomil som si, aky problem potom nastane. A najviac som zvedavy fakt na to namestie sv. Anny, ako to tam bude vyzerat. Ja som za vytvorenie cyklotrasy, ale tak ako je to v okoli AU Optronics, mimo cesty. Potom to ma aj zmysel realizovat.
Trocha scifi: ku každej prestavbe, výstavbe sa vyjadrujú všetky dotknuté orgány.
Určenie vodorovného a zvislého značenia odsúhlasuje obec a polícia.
Teda vždy sa ku všetkému vyjadruje aj mesto. To by malo brať na zreteľ aj MHD, ktorú si ono samo objednáva a platí. Teda hájiť záujmy MHD (a vodičov) musí ten predstaviteľ mesta, ktorý ten projekt kontroluje, overuje a odsúhlasuje.
Este by som chcel vediet, kedial pojde ta nova cyklotrasa, co tu ma vzniknut. Nic proti cyklistom, sam chodim na bicykli, ale snazim sa vyhybat trasam kadial chodi MHD, pretoze tie cesty su dost uzke najma v strede mesta a pre vodica MHD nie je nic lepsie ako dochodca s francuzkou barlou zapichnutou cez sedacku bicykla iduci rychlostou 3km/h stredom cesty na nam. sv. Anny. A kedze som vodic, tak ma to zaujima, pretoze ak ta cyklotrasa pojde trasami MHD, bude treba prerobit cely cestovny poriadok, a zvysit minutove prejazdy medzi zastavkami. Obavam sa totiz toho, ze budeme jazdit rychlostou cyklistov, pretoze ich nebude kde mozne obehnut, ked ich bude kopa. Uz teraz je to vazny problem a samozrejme nikto z mesta nema zaujem sa ist opytat vodicov MHD, ci maju k tomu aj oni nejake pripomienky. Proste budete jazdit medzi cyklistami a hotovo.....dufam ze to takto nedopadne ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kamaquashy