Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: linka10 #7282:
keďže sa má šetriť, bol som ochotný aj ja pripustiť, že doterajší rozsah nemôže zostať. Súhlasím, že 27 mala ísť cez mesto a súčasne vtedy, keď nejde 3/13. Tak isto 3 a 13 by mali ísť minimálne s 30 min rozostupom, po 17-tej má totiž Záblatie vyššiu frekvenciu ako Juh II. Kubra je zlá, dalo krásne urobiť víkend 30, pracovné dni tiež lepšie. Sihoť dajme tomu, ale Juh je hrozný. Aj I, II aj III. Veru, posledné spoje 23 sú nevyužiteľné, na Sihoť by nimi určite šlo viac ľudí. Môj osobný návrh sa prikláňa k tomu, čo tu už písal kvorka:
- ak sa chcelo ušetriť veľa km, mala sa kompletne zrušiť L22, na L1 30 min interval a preložiť s linkou 8 (ktorá by prípadne mohla zachádzať aj na stanicu).

Takto sa vyškrtalo toľko spojov, že zostatok niekedy nemá ani hlavu a pätu. Ak donedávna jazdili linky 8,18,21 a 28 aj po20:00, asi nemohli byť tak nevyťažené, ale obemdziť aj 18,28 naraz mi príde farizejské. Na druhú stranu, v rámci jarného šetrenia sa zrušil aj spoj L2 10:30x, ale teraz je tam znovu...tak nechápem. Tá linka 50 okrem obmedzenia nemá žiadny progres, premiestniť konečnú nikoho ani nenapadlo. Možno by mala aj viac cestujúcich...takto len škrty bez nejakého zlepšenia. Juh III ako oblasť kde žije viac ľudí než v Kubre a Kubrici nemá ani 60 min interval...hrôza.
V niektorých veciach by som nebol až tak kritický, odchody z Opatovskej na stanicu sa mi zdajú vcelku vpohode, niektoré časy sú preto zdvojené, lebo ráno sa jedná o návoz ľudí do práce.
Takisto aj tá Východná. Doobedie na Východnej je diskutabilné, ľudí tou linkou 23 moc nechodí, ale zase dávať ju každé 2 hod...neviem. Možno ju radšej dať 8:20 (školáci), 9:20(dôchodci), 10:20(dôchodci) a cez obed väčšiu medzeru v intervale (aj 3 hodiny), pretože doobedu sa pohybuje viac ľudí ako cez ten obed. Odpoludnajšia špička je horšia, ale večer zase vpohode, aj keď posledné spoje mohla namiesto linky 23 robiť 28 ako doteraz. Aspoň by na Opatovskej po 20-tej hodine nebol taký rapídny úbytok. A dať ju v preklade s linkou 24 a 8.
Zlatovská cez víkend vyzerá dobre, linky 5 a 6 nejazdia spolu ako doteraz, aj keď na druhej strane v novej podobe linka 6 už nie je prípojom na vlak ako doteraz. Záblatie je cez víkend total bez prekladu liniek, po sedemnástej idú všetky 3 naraz v zhluku, ale to sa dá možno ospravedlniť návozom ľudí na 18-tu hodinu do roboty (aj keď ktovie koľko takých robí so/ne).
Juh ako komplex na tejto zmene dosť utrpel a nemusel...
Kubra cez pracovné dni celkom pohoda, cez víkend "celé zle". Linka 11 10 minút po jednotke. Spoj 22:10a na linke 11 až do Kubrice zbytočný, dobrý bol ako doteraz linka 1 o 22:00. Takisto tie spoje 4:25x z Juhu a 22:45x z Kubrice v období šetrenia luxus obrovský.
Nová linka 27 tiež nie je najlepšie doriešená. Namiesto toho aby išla cez mesto (Legionárska) ide po Električnej, teda poberie len ľudí ktorí idú zo Zámostia výlučne do obchodnej zóny. Myslíte že ich skutočne toľko bude aby s kvôli nim chodil autobus? Keby ide cez mesto už by sa priplichtili aj nejakí cestujúci čo idú do mesta, do nemocnice, k poisťovni.
Som veľmi zvedavý ako sa to od soboty rozbehne, budem sledovať 🙂
? cestak v platnosti od Soboty,je od Ludka Soboty ? (sranda musi byt aj v tazkych casoch) ? ja raz dovtipkujem ked tu stale pisem... ?
Reakcia na: kvorka #7279:
víkend:
04: -
05: 05(2) 25(24) 50(28)
06: 30(2)
07: 30(2)
08: 00(24) 05(6) 30(2) 45(28) - 2 spoje za 5 min
09: 15(24) 30(2)
10: 05(6) 30(2) - diera 40 min
11: 10(24) 30(2) 45(28)
12: 05(6) 10(24) 30(2) - 2 spoje za 5 min
13: 10(24) 30(2)
14: 30(2) 40(24) 45(28) - všetky 3 linky za 15 min
15: 05(6) 20(24) 30(2)
16: 05(6) 10(24) 30(2) 45(28)
17: 05(6) 15(24) 30(2) - hodinová diera popoludní
18: 30(2) 40(24) 45(28) - všetky 3 linky za 15 min
19: 30(2) 40(24)
20: 50(24)
21: 50(24)
22: -
Reakcia na: kvorka #7278:
Sihoť - stanica v "x": linka 2 a 28 ide veľmi často v súbehu, takže vlastne 2 spoje majú hodnotu jediného. Divný spôsob šetrenia...
04: -
05: 10(2) 10(6) 25(24) 50(2) 50(6) 55(28)
06: 05(2) 20(6) 25(2) 50(2) 50(6) 55(28)
07: 15(6) 20(6) 25 55 55(28)
08: 00(24) 30(2) 40(6)
09: 15(24) 20(28) 30(2) 40(6)
10: 20(28) 30(2) 40(6)
11: 10(24) 20(28) 30(2) 40(6)
12: 10(24) 20(28) 30(2) 40(6)
13: 10(24) 10(6) 20(28) 25(2)
14: 05(2) 25(2) 40(6) 40(24) 55(2) 55(28)
15: 20(24) 25(2) 40(6) 55(2) 55(28)
16: 10(24) 10(6) 30(2) 40(6)
17: 15(24) 20(28) 30(2) 40(6)
18: 20(28) 30(2) 40(24)
19: 15(6) 20(28) 30(2) 40(24)
20: 50(24)
21: 10(6) 50(24)
22: -
Ja navrhujem ešte pozrieť sa na spojenie Sihoť - stanica a Sihoť Juh (ktorýkoľvek).
Reakcia na: capaCity #7276:
ale tam stále stojí PAL, takže je tam potrebný na rozdiel od označníka MHD
Reakcia na: Marek6283 #7272:
A keď sme pri NS Úspech- neviem, komu patrí prístrešok na tej zastávke MHD, ale ak mestu, mohli by odstrániť aj ten a umiestniť ho niekam inam, kde ešte premáva MHD- napríklad aj na Braneckého by bodol nový...
Reakcia na: Marek6283 #7274:
ak chce mesto šetriť na verejnej doprave, zákonite mu narastú náklady na údržbu cestnej siete, situácia s parkovaním na Juhu a Sihoti III, IV bude už tragická a zase ďalšie peniaze pôjdu do parkovania, riešenia situácie v centre a pod. Ako sa vraví, každý má na výber. Hlavne že zodpovednsoť za plaváreň za 5 či 6 mil. EUR na ostrove vyvodená nie je, za toto opäť nikto nezaplatí, ale rušiť MHD pre občanov mesta, to je teda "správna" cesta.

Tentoraz prinášam pohľad na Juh III od 18.8.2012
pracovné dni: obmedzenie spojov, v rannej a poobednej špičke paradoxne 2 spoje po sebe a hodinu nič...
04: -
05: 15(23) 25(28) - 2 spoje za 10 min, potom 55 min nič
06: 20(23) 25(28) - 2 spoje 5 min po sebe a potom 40 min nič
07: 05(23) 20(23) 25(28) - 3 spoje za 20 min a potom 85min nič!!!
08: 50(28)
09: 20(23) 50(28)
10: 50(28)
11: 20(23) 50(28)
12: 50(28)
13: 20(23) - až potiaľto dobre, len škoda že interval 30 min je ob hodinu 60 min
14: 20(23) 25(28) - 2 spoje za 5 min potom 55 min nič v poobednej špičke!
15: 20(23) 25(28) - 2 spoje za 5 min potom 55 min nič v poobednej špičke!
16: 20(23) 50(28)
17: 20(23) 50(28)
18: 20(23) 50(28) - potom 90 min nič!
19: -
20: 20(23) - potom 80 min nič!
21: 40(23)
22: -

víkend: úbytok spojov, ani len jeden spoj za hodinu, po 19:10 už vôbec nič
04: -
05: 20(28) a potom diera skoro 3 hodiny
06: -
07: -
08: 10(28)
09: 10(23)
10: 10(23)
11: 10(28) a potom diera 2 hodiny
12: -
13: 10(23)
14: 10(28)
15: 10(23)
16: 10(28)
17: 10(23)
18: 10(28)
19: 10(23) a potom už vôbec nič!!!
20: -
21: -
22: -
Reakcia na: draxter #7273:
Faktom je,ze z roka na rok vozime menej ludi.Vozime najme dochodcov nad 70r.,ZTP a studentov,gro-ludi do prace a z prace uz skoro nie,vsetky zavody co tu boli su v haji...A kto ma firmu,jazdi autom.V krasnom pocasi vozime vzduch...stacili by Puchovske Jasterky...V Zime na 1 byvali klbaky vyuzite,myslim si ze uz nebudu ani tie...Je to uz taky trend...Kym tu nenastane vacsia zamestnanost( ato uz asi tak skoro nebude),myslim ze by nepomohla ani nejaka motivovanost dostat ludi do autobusov...To keby sa niekomu podarilo,potom by sa robili urcite upravy k spokojnosti ovela lepsej...
Výsledok redukcie od 18.8. je:
- ušetrí sa kopec km, ale otázne či aja kopec peňazí ak ten zvyšok odradí aj tých, čo doteraz MHD používali
- zo sídliska Juh s 20.000 obyvateľmi (a ktoviekoľkými nájomníkmi bez pobytu) sa stane cestovanie MHD do mesta ešte horším ako za čias systému 1,5,8,9,17,20 na Juh I a 11,15,18,19,21,22 na Juh II v roku 1987.
- nočná doprava opäť na ústupe, ale torzo ešte zostáva
- intervalovosť, pravidlenosť a primeranosť čakania na spoje je úplne preč
- najčastejšie premávajúcou linkou sa stáva linka 1 a linka 8, obe však v režime slabšom než doteraz alebo v nedávnej minulosti
- linka 28 aj napriek veľkej popularite na Juhu III sa stáva linkou len doplnkovou s premávkou do 18-tej
- linka 11 sa stáva nosnou pre Juh I, čo s "intervalom" 60 min je riadna bieda
- doprava do Zámostia zase redukovaná, a to na všetkých linkách 5,6,7,9,13,15, malá náplasť je linka 27: zo Záblatia ide 8:37,10:37,14:37 a 17:07, linka 13 vtedy ide 8:01, 10:01 či dokonca 17:01, linka 3 10:12, 14:12,17:12 - nie že by sa dala táto linka do prázdnych hodín linky 13, ale ide raz dokonca len 6 min po linke 13 a 5 min pred linkou 3!!! - častejšie než z Juhu II čiže pôjdu obe prádzne, resp. jedna z nich určite ?
- doprava z Kubry stráca normálnu pravidelnosť, doprava zo stanice na Juh II je úplne bez logiky a poriadne zredukovaná
- večer po 20:00 v "x" premáva v meste len linka 1,5,8,11,13,21,23,24 a 25, a jedne spoj linky 6.
- večer po 20:00 v "a" premáva v meste len linka 1,5,8,11,13,24 a 25.
Dobry postreh,nan som zabudol,vdaka!!! Do Kubrice bodne...
Reakcia na: Marek6283 #7270:
Zbytočný bude potom aj označník na zastávke "Zlatovská, nák. stred." v smere do mesta. Stávala tam L19 a L50, ktorej zachádzky za mosty sú už zrušené.
❗ Dva oznacniky zo Stanicnej ul. mozme umiestnit kedze ich tam uz nebude treba celkom inam ? ,jeden do Kubrej na nam. pre 11 v smere do mesta a druhy do Biskupic otoc v smere do Nozdrkoviec!!!!!!
Reakcia na: draxter #7266:
Na druhej strane podľa návrhu GVD 2013 rýchliky od BA prídu vždy nepárna hod:19, čo okrem 21. hod celkom sedí, IC od Ba 6, 10, 14, 18: 39, čo ako tak sedí prac. dni, víkend je to zlé.

S rýchlikmi od ZA čo majú prichádzať vždy párna hod: 38 je to dosť zlé (hlavne cez víkend),
ale dobré výjdu prípoje na IC od ZA (príchod 9, 13, 17, 21:19), teda až na ten posledný...

Ale po tom príchode 21:19 z oboch strán na žst pôjde denne 21:34 11tka na Juh, takže relatívne ok ...
?
Reakcia na: draxter #7266:
Veru des a hrôza, ja by som naozaj rád vedel kto len mohol toto spraviť. Či tí ľudia nie sú schopní si hodiť na papier linky zo stanice aby videli ako idú všetky dokopy a vidia len každú samostatne...Veď toto deti v škole môžu akurát tak spraviť takýto cestovný poriadok. Ale veď to bolo vždy tak, niečo nové sa zaviedlo a potom sa to 10 krát opravovalo lebo niekto nie je schopný to spraviť na prvý, druhý pokus.
Reakcia na: draxter #7266:
už v roku 1949 mala linka 1 parádny interval. Máme aj cestovný poriadok? Ja z tohto roku nemám. ?
Reakcia na: linka10 #7264:
veru veru, Sihoť je ešte v celku fajn, hoci po 19.tej tiež nič moc, ale Juh je TOTÁLNE zle. Teraz pridám na rozdiel od kvorku linky 1+22 zo stanice na Juh.
Pracovný deň (mimo 1.7 až 31.8, vtedy je to hotová katastrofa)
04: -
05: 25 50 55 - polhodina diera
06: 25 50
07: 05 20 40 45 55 - polhodina diera
08: 25 35 55 - 2 spoje za 10 min, potom 20 min a potom 30 min diera
09: 25 35 55 - 2 spoje za 10 min, potom 20 min a potom 30 min diera
10: 25 35 55 - 2 spoje za 10 min, potom 20 min a potom 30 min diera
11: 25 35 - to je čo???? 2 spoje za 15 min a potom 50 min nič
12: 25 35 55 - 2 spoje za 10 min, potom 20 min a potom 30 min diera
13: 25 35 55 - 2 spoje za 10 min, potom 20 min a potom 30 min diera
14: 15 30 35 45 - 2 soje za 5 min a potom 30 min nič
15: 15 35 45 - 2 spoje za 10 min a potom 40 min diera
16: 25 35 55 - 2 spoje za 10 min, potom 20 min a potom 30 min diera
17: 25 35 55 - 2 spoje za 10 min, potom 20 min a potom 30 min diera
18: 34 54 - prečo nie je interval 30 min?
19: 34 54 - prečo nie je interval 30 min?
20: 34
21: 19
22: 19

sobota, nedeľa - hotová pohroma, bude treba kĺbové vozy aj na víkendy...
04: -
05: 54
06: - diera 2 hodiny!
07: 49 - diera 46 min
08: 35 - diera 54 min
09: 29 - diera 41 min
10: 10 29 35 - za 25 min 3 spoje, 2 dokonca za 6 min, úplná blbosť
11: 10 29 - 2 spoje az 19 min a potom hodinu nič
12: 29 - 61 min nič!!!
13: 30 - 40 min nič
14: 10 30 -2 spoje za 20 min a 40 min nič
15: 10 30 35 - 3 spoje za 25 min, 2 dokonca za 5 min a potom 35 min nič
16: 10 29 40 - 2 spoje za 11 min a potom 49 min nič
17: 29 40 - 2 spoje za 10 min a potom 30 min nič
18: 10 29 40 - 2 spoje za 11 min a potom 49 min nič
19: 29 35 - 2 spoje za 6 min a hodina nič
20: 29
21: 19
22: 39
- toto je vrchol nielen blbosti, ale pomaly ukážka amatérizmu na kvadrát, ako vyhnať ľudí z MHD úplne von. To je výsmech Trenčínu a pľuvanec do tváre občana. MHD klesá na najhoršiu úroveň vôbec, už v roku 1949 mala linka 1 parádny interval, ktorý sa síce vznikom liniek 11 a 17 zhoršil, ale v súčte to bolo vždy dobré. Dnes súčet 1+11+17+22 rovná hanbe. Spojenie stanica - Juh katastrofa, spojenie Sihoť - Juh tiež výrazný pokles. A to sú najvyužívanejšie a najvyťaženejšie smery. Divím sa, že dvojka jazdí aj cez víkend pri tomto spôsobe redukcie.... ? ? ?
Reakcia na: Marek6283 #7263:
Som veľmi zvedavý, či sa aspoň ušetrila hŕba prejazdov keď už sa tak do***abral ten cestovný poriadok. Musíme to po spustení odsledovať.
Ako ešte Sihoť a Zámostie by som hodnotil celkom pozitívne, ale Juh, Kubra a spojenie stanica-Juh utrpeli hlavne tými zhlukmi namiesto intervalu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.