Tiež si to myslím, na druhej strane som rád, že to nedopadlo ako v TT či BB, kde to robila externá firma od stola s elementárnymi chybami a výsledok bol totálny blud.
Jedna realna prihoda z Utorka,isiel som l.c.11-14:15 z Juhu do Kubrice,pri Trencane(Braneckeho ul.) som meskal len dve minuty,v pravom sp.zrkadle som videl utekat pani s taskamy v rukach a z videnia uz viem ze je z Kubrice,tak som ju pockal,a ona ked nastupovala,cela udychana vravi: Som zvyknuta ze 11 meskava 5minut a vy uz ste tu...:) Nuz,su prazdniny,cesty prazdnejsie,decka nikde a ani dochodcov tolko poobede uz neslo,tak sa to da stihat lepsie... Je jasne ze nikdy sa nepodari urobit cestak uplne idealny,no na beznu premavku,obsaditelnost najme starsou populaciou alebo studentami sa bude musiet prihliadnut najme na niektorych linkach,hlavne s dlhsou trasou ako ma 11 alebo 3...lebo taka 11 pri dnesnom nastupovani prednymy dvermy(alebo upchani v druhych co je strasne) je v sedle uplne nerealna,a ako mi raz povedal nas 005 ked isiel vecer na kyselku,Marecku,ides ako Zrychleny spoj,nikde nestojis a valis a aj tak to len tak tak stihas,co potom robis na tej 11 - 8:55??? Ale myslim si ze taketo detaily sa uz daju doporiadku,nad niecim sme uz zacali pracovat,snad to v tom pocitacovom kosi skonci az po realizacii ? VERIME!!! ?
Moj osobny nazor je, ze urcite novy CP urobia lepsie ludia z TN nez z ineho mesta,lebo poznaju situaciu v doprave v nasom meste a potreby jeho ludi a rozne ine specifika,ci stym budete suhlasit lebo nie...A co sa tyka pripomienkovania,urcite by sa mohlo prvykrat urobit aj nieco take, ze by do toho mali moznost nahliadnut popredu aj vodici,lebo nas sa nikdy na nic nikto nepyta a potom sa len kazdy cuduje kde je ten autobus...Teraz mame velmi rozumne vedenie-aj mesta aj SAD,ku tomu dokonalu pocitacovu techniku,ked sa to vsetko da spolu dokopy,verim ze to nebude zle zmaknute(a ze z Hasickej ku Trencanu na prestup nikto nebude musiet ? )
Ja ponukam pomocnu ruku a som ochotny tym malom co viem pomoct a poradit aby bola vseobecna spokojnost! ❤
Otázka od: Milan Hladky, 07.03.2012
Ktora firma vyhrala konkurz na optimalizaciu MHD a odkedy bude mozne, aby obcania pripomienkovali navrh, ktory ako uvadzate ma v druhej polovici roka vstupit do platnosti. Druha otazka, preco rano po siedmej na jednotke ide z Juhu kratke vozidlo, ked doteraz jazdilo dlhe, to nizke?
Odpoveď:
Jarmila Maslová, útvar stavebný, životného prostredia, dopravy a investícií:
Optimalizácia MHD nebude vykonaná prostredníctvom externej mimotrenčianskej firmy, ale úprava trás a cestovného poriadku bude plne v réžii SAD Trenčín, a.s. a Mesta Trenčín. To, či cestovný poriadok bude po jeho prehodnotení daný verejnosti na pripomienkovanie, ešte nie je rozhodnuté.
Na ranný spoj linky č. 1, ktorý odchádza z gen. Svobodu o 7:05 h bol nasadený krátky voz s kapacitou 108 osôb z dôvodu, že priemerná obsaditeľnosť uvedeného spoja na celej jeho dĺžke je 70 cestujúcich a nasadzovať kĺbový autobus je pri uvedenej obsaditeľnosti neefektívne.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- to je neskutočné, takže všetky tie "kecy" zase len do vetra? Dúfam, že do toho bude môcť povedať čo-to aj Juraj, alebo chalani čo sa to vyznajú (draxter, marek, milan a pod.).
- inak veta, že ešte nie je rozhodnuté, či bude daný na pripomienkovanie občanov znie absolutisticky - nechel náhodou primátor Rybníček otvorený prístup a počúvať občnanov? Toto neznie ani ako jedno ani ako druhé, ale presne naopak. A nadväzuje to aj na škrtaciu "logiku" od marca, kedy sa to mohlo už trochu aj dotiahnuť.
PS: Juraj, ktoré sólo vozidlo má kapacitu 108 cestujúcich?
PPS: o ktorom voze je reč v otázke a kde je vypravovaný teraz?
Viem, že v TN sme na to zvyknutý ešte z čias pred rokom 2004, kedy vlastne nikto ani nevedel presnú trasu so zastávkového CP, ale tak potom rovnakou logikou by sa nemuseli označovať nai spoje linky 6 k Maxu či predĺžené spoje linky 17 do Tosky. Preto som skôr myslel na to, že doteraz ani to "z"-tko nebolo, tak by konečne mohlo byť učinené zadosť ustanoveniu § 8 ods. 1 písm. c) vyhlášky 311/1996 Z.z. Keďže od 01.03.2012 máme nový zákonm č. 56/2012 Z.z. o cestnej doprave, ešte ani na stránke ministerstva som nenašiel, ktorá vyhláška nahradí mnou spomenutú.
To je uz zlozite,staci k odchodu znamienko"Z" a kto nevie,nech sa pozrie do knizky s odchodmi alebo na internete na cestak,ale takymi spojmi cestuju ludia stabilny do prace a ti vedia...Kedze je o zrychleny spoj,jasne ze nebude stat na kazdej zo zastavok.
Inak som to myslel: ak spoj linky štandardne idúcej po trase A až G stojí len na zastávke A,B,D a G, tak dám značku "@" - zastavuje len na A.B.D a G (alebo nestojí na C,E,F). Lebo potom nemá zmysel, aby boli v ľavom stĺpci uvedené všetky zastávky.
Vobec tuto otazku nechapem. Zastavka a jej oznacnik je zariadenie, na ktorom sa uvadzane spoje, ktore na danej zastavke zastavuju. Ak by sa tam mali vylepit vsetky spoje, ktore na danej zastavke nezastavuju, musel by sa tam vylepit cely cestovny poriadok celej MHD v TN. Tolko miesta tam nie je...
? aspon nebude Janci pisat take somariny ako ja ? ,nedavno som pocul parodiu vodica autobusu na vyrok: Kto nie je na facebooku, akoby nebol! - Kto nie je pri oznacniku zastavky, akoby nebol ?
Prečo sa nedá vytvoriť na imhd nové konto? Môj kamoš Janči to skúša už 15 minút a vždy sa zmaže formulár (explorer) alebo sa po kliknutí na sôhlasím zobrazí prázdna stránka imhd.
Juraj, ešte taká moja otázka, že prečo na zastávkach nie je pri zrýchlených spojoch uvedené, kde stoja, resp. kde nezastavujú. Doteraz nebolo ani to "z" (čo je pokrok oproti ničomu), ale toto tiež nie je zrovna zodpovedné riešenie.
Ba premavka ovplyvnena bola, linka 23 co som s nou siel, isla namiesto na vychodnu na gen svobodu otoc. Co mi povedal vodic, tak by nebol problem tam prejst s autobusom, ale bola vychodna tak zaliata, ze by nas musel vylozit do "potoka", tolko tam bolo vody
Ano, mas pravdu.
a/ Ak sa usetri iba jeden spoj (bud tam alebo nazad), neusetri sa nic.
b/ Ak sa usetri jeden VRATNY spoj (teda aj tam aj nazad), usetria sa kilometre a cast mzdy, ale nie autobus s vodicom.
c/ Ak sa usetria vsetky vratne spoje daneho vozidla pocas celej jeho dennej sluzby, usetri sa aj autobus (km) aj vodic (mzdy), tu je uspora najvacsia.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marek6283