Tak to uz hej...take nieco som vidal na letisku ked som praxoval pri lietadlach,no toto ma potesilo,raz sa snad dostanem k vyrobnej hale ak pojdem pre novy busik ?
Už len ten prívlastok NÁŠ je krásny? Aj ostatné modely sú celkom fajn, napr. interiéry prímestských busov sú mi veľmi sympatické, je to taký mix Karosy radu 900 a 700? Zadné čelá majú pekné, no predné masky vyniknú len pri kombinácií farieb, keď sú čisto biele, vyzerajú trošku čudne? Ale ten mustang, či to je to za koňa v tom znaku, to je štýlová frajerinka?
preto som aj povedal ze si ziadne navrhy k AUO netrufam robit kedze nie su ziadny fakty, podklady, boli by to ozaj len bludy...
K nocaku, trasa v mojom navrhu je urcite kratsia, vpodstate je to to iste co teraz, len vynechava Zamostie, cize uspora urcite minimalne 3km. A s tym ze z celej Sihote sa dostanu ludia na Juh takisto aj od Maxu. Teraz od Maxu jedine na stanicu a zo Sihote tiez.
A na zaver ja nie som Milan001 ak si niekto mysli ze to je moj druhy nick
A trosku aj k tebe. Takyto navrh je uplne bezcenny, ak ho este aspon trochu nedorobis. Co este treba? No predsa
- spocitat celu trasu na dlzku takejto linky v kilometroch, takisto dlzku doterajsej linky v km
- pri starej aj novej trase toto vypocitat za den, tyzden, mesiac a rok
- vyjde rocny rozdiel kilometrov medzi obidvoma verziami
- ak je nova trasa kratsia, je to super a mame finale!
- ak je nova trasa dlhsia, ten rocny rozdiel kilometrov treba vynasobit asi 0,9 € (v pripade vytazenych spojov je to omnoho menej, v pripade "vozenia vzduchu" je to viac)
- vyjde nam celkova rocna cena v eurach, o co bude nova trasa drahsia oproti starej
- v tomto pripade bude finale vtedy, ak mesto presvedcime, ze sa bude vozit ovela viac ludi ako doteraz a mesto bude ochotne o tuto sumu dotacie oproti sucasnosti navysit.
Och, "ake lahke". Samozrejme, takto "z brucha" by som to nedokazal navrhnut ani po 30-tich rokoch praxe.
- Ved nevieme presnu etapizaciu rozbehu firmy.
- Keby sme aj vedeli, nevieme pocet pracovnikov v jednotlivych etapach.
- Keby sme aj vedeli pocet pracovnikov, nevieme, kolki z nich bude chodit autami, kolki primestskou dopravou a kolki MHDckou.
- Keby sme aj vedeli, kolki sa odvezu MHDckou, nevieme, kolki z nich prestupia zo smeru od Dubnice z primestskej na MHD na zeleznicnej stanici, kolki pojdu z Juhu a kolki zo Sihote...
- A keby sme aj toto vsetko vedeli, nevieme, ci mesto bude podporovat linky MHD k AUO.
Nemame ani trochu relevantne podklady, v podstate na aspon trochu kvalifikovany navrh nemame ziadne informacie.
(Mozno my nie, ale Milan001 ich urcite ma! Inak by taky navrh svetu neukazal. Milan, prezrad nejake tajomstvo, co vsetko vies?)
a este k tomu nocaku, mozno zase budu nadavat obyvatelia okrajovych casti hlavne tych za Vahom ale ja by som nocak robil ako polookruznu linku s jedinou konecnou na Juhu a od hasicskej by isiel AS-Stefanikova-Billa-VUO-Radegast-Povazska-Zimny stadion-OA-AS-Hasicska a znovu na Juh
s vacsinou by som s tebou suhlasil. Co sa tyka AUO vyjadril by som sa k tomu az ked mi budu zname zaciatky prac. smien(kolko ich bude) a veci ako ci je tam potrebna premavka aj cez vikend, doobedu prac. dni a pod. Zachadzka vsetkych spojov k AUO myslim ze nebude potrebna, ale mozno bude nutna kedze na Zlatovskej nie je obratisko
Načrtnem novú tému, nakoľko spustí prevádzku AU Optronics a budú treba zmeny v linkovom vedení, CP ako aj nasadení busov. Navrhujem tieto úpravy (rád si vypočujem pripomienky):
L1 - bez zásadných zmien, akurát prehodnotiť kĺby všeobecne
L2 - bez zmeny
L3 - vytvoriť zastávku pri Optronics, upraviť CP do prekladu s linkami 5 a 15 odtiaľ, z Juhu aj s 19.
L4 - bez zmeny
L5 - predĺžiť až k Optronics, zvážiť nasadenie kĺbového poradia a celkové zlepšenie dopravy za mosty
L6 - predĺžiť k Opronics, posilniť dopravu s ohľadom na celkové zlepenie dopravy za mosty
L7 - predĺžiť
L8 - ubral by som spoje v súvislosti s predĺžením linky 22, v zásade celodenný interval by bol 30 min. Ušetrené spoje použité na posilnenie linky 6 a 15, zvážiť nasadenie kĺbových vozidiel
L9 - bez zmeny
L10 - otázka posilnenia, prípadne spojov cez víkendy jedine na úkor L2
L11 - bez zmeny
L13 - bez zmeny
L15 - predĺžiť, posilniť, zabezpečiť preklad s linkou 3 a 5, nasadiť kĺbové autobusy
L16 - bez zmeny
L17 - zabezpečiť preklad s linkou 11, znížiť prebytočnú prepravnú kapacitu
L18 - zabezpečiť preklad s linkou 8, aby si nekradli cestujúcich zo Sihote ako je tomu teraz
L19 - bez zmeny
L20 - bez zmeny
L21 - bez zmeny
L22 - predĺžiť cez priecestie pri Bille až na Sihoť a následne zrušiť vybrané spoje linky 8 konkurujúce týmto spojom
L23 - zabezpečiť preklad so spojmi L28 vo väčšej miere
L24 - zrušiť súbehy s linkou 2, nasadiť na ranný spoj o 08:00 kĺbový autobus
L25 - bez zmeny
L28 - zabezpečiť preklad s L23 vo zvýšenej miere
L50 - zmeniť trasu - zachádzka za mosty na konci trasy, príp. zabezpečiť spojenie aj naopak (Sihoť - Juh)
Nehovoriac o plastových ceduľách s označením linky, potom museli voziť na #83 miesto cedúľ kalendár vzadu. Inak šak aj ja ich mám doma zopár v garáži, ale poctivo zohnaných z jednédo už vyradeného Ikarusu ?
to sedadlo si pamatam aj ja, bolo to tusim v 43 asi tretie za vodicom alebo hned pred miestom na kocik, bol som z toho trosku zmeteny vtedy
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
milan005
K nocaku, trasa v mojom navrhu je urcite kratsia, vpodstate je to to iste co teraz, len vynechava Zamostie, cize uspora urcite minimalne 3km. A s tym ze z celej Sihote sa dostanu ludia na Juh takisto aj od Maxu. Teraz od Maxu jedine na stanicu a zo Sihote tiez.
A na zaver ja nie som Milan001 ak si niekto mysli ze to je moj druhy nick