Ešte ma zaujala odpoveď na otázku 10., koľko chodilo autobusov na L15 o 7:30.
Ja už, ak to vnímam "v novom tisícročí", tak si pamätám o:
- 7:25 Ikarus, na tejto linke kmeňovo nasadený s pánom vodičom Vilom K.
- 7:30 zeleno-biela Karosa s reklamou Kuchyne TRENAB
- 7:35 žlto-biela Karosa s reklamou Opel, inak počas dňa jazdiaca ďalej už len L23
Takže ten druhý Ikarus bol asi v dávnejšej minulosti, čo to bol, aký? Z akého poradia?
Áno, tak to bolo myslené. Linka 5. V hre bola inak ešte možnosť, posledný výkon urobila TN-758AM, ale tá vraj naposledy šla 5.12., porovnával som záznamy a tesne vyšlo pre TN-759AM. Rozlúčku som nebral do úvahy.
Pri bode 3 by som si trúfal nesúhlasiť.
Určite to potvrdí aj Marek, ktorý ako posledný jazdil s Ikarusom TN759AM a jeho posledné dni boli v zime 2006/2007 kedy Marekov turnus končil L1 o 18:35 z Kubrej.
Za starej éry (do 2006/08/18) bol posledný spoj tohto vozidla L15 o 17:10 z VHS (vtedy už/ešte jednozmenný po-pia, do cca 2003 na ňom jazdili dvaja vodiči a potom znovu od 2006/08/19).
Jedine ak by otázka bola myslená na akej linke bol naposledy kmeňovo zaradený, vtedy by odpoveď L5 bola správna. Keďže od 2006/08/19 poradia na linkách zanikli.
Inak kto vyhral? Vidím to tak nerozhodne. Inak je vidno, že chlapi sú borci, tie otázky boli záludné i ťažké, niektoré komplexné a ešte aj dýchali už dnes históriou 90tych rokov. Ako Mr.Vain
Body máš za: 2,3,4,dám aj za 6, (chyba ti len prejazdovka 7 a posledný spoj z Kubrej na Juh na 11), 7, za 8 pol boda, 9, 10 (ale opačne 2 Ikarusy) a bonus správne. Paráda!
Správne odpovede:
1. linka 14, 45 a 121 (linka 20 som zažil Ikarus a na linke 16 som sa i viezol. Linka 4 bývalá klubová často, lebo bola integrovaná do linky do Nemsovej a 280.10 bol štandard).
2. linka 18 (na testoch)
3. linka 5 do vozovne (TN-759AM)
4. na Šoltésovej za Rozkvetom
5. linka 21, spoj 21:04a do Opatovej (linka 8 o 20:55 do centra bola predposledný, toto bol chytal, viem)
6. keďže boli nasadené ešte v júni 2006, tak jazdili spolu s Ikarusmi. A pravidelne jazdili 1,7,8,11,15,17,22 a 23. Inde ako 5,18 iba ako záskok. Neskôr pribudli 24 a 25 a ešte 6. A bol tam i školský spoj na linke 13.
7. rok 2004
8. beriem vtedajšiu výpravu a boli to linky 5 a 8. A boli to vozidla TN-732AM a druhá B832. Len na týchto dvoch linkách bolo hlásenie všetkých zastávok. Ak sa voz objavil inde (6,9,21,23) nehlásil všetky zastávky. Išlo o rok 1998.
9. Krieger reklama
10. Boli tri - 2x Ikarus 280.08 (z toho bol jeden magický trojvldverak svojho času) a jedna B732. Druhý Ikarus začínal až o zastávku nižšie, ak šiel pravidelný vodič, aby sa urýchlilo nastupovanie.
Bonus: skok Pod Juhom: nevybrate obrubníky Soblahovskej preliate asfaltom robili svoje...
Populár aj BRAVÓ SORkový calenDAR máš, skúsiš aj bonusovku? nie je to nič ťažké, mylsle som na koncoročnú únavu materiálu V autobuse 404 to budem voziť, ohlás sa! Aby nedošlo k omylu a niekto ťa nepredbehol dám ešte potom kontrolnú otázku!
Vianočná súťaž o kalendár -poster- A3 na následujúci rok : Kto prvý správne odpovie vyhráva : Mali sme tu v minulosti dva na MHD netradičné kĺbové Ikarusy, tzv harmoniky, koľko mali dverí a na akých linkách boli naSADené? / info pre výhercu ceny-len osobný odber/ Bonusová cena - aké označenia mala nočná linka v minulosti?! -cena Retro-poster- kalendár s RTO
Tak som si spomenul ako som robil prvýkrát l.č. 50 na Silvestra a jazdil som pomedzi delobuchy...potom sme to o rok a o dva keď som to znova vzal vybavili na meste a začínalo sa až po 1:00. Ono stejne o pol noci sa nik nevozil a na Ďzenerála neSvobodu je plný otoč maníkov odpaľujúcich všelilenčo...dostal som tam vidiový vrták do kolesa...a potom 6 ďaľších defektov behom toho roku...uvidíme včuléky, máme mladých tak nech naberú súsenosti ...priam až plynové
Ako to vyzera s podnetmi na novu koncepciu MHD? Stale plati ze ich prislo najmenej?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
klobasa
Inak kto vyhral? Vidím to tak nerozhodne. Inak je vidno, že chlapi sú borci, tie otázky boli záludné i ťažké, niektoré komplexné a ešte aj dýchali už dnes históriou 90tych rokov. Ako Mr.Vain