Finálna podoba zmien bola uzavretá včera, všetko bude zverejnené v zákonnej lehote 7 dní. Aktuálne sa sprocesováva zverejnenie na jednotlivých komunikačných kanáloch mesta a dopravcu.
Nehovorim o pravde a ani dokonca o rezidencnom parkovani, skorej o parkovacej politike vseobecne. https://trencin.sk/aktuality/zmeny-v-parkovani-od-18-marca/
Tu je napriklad popisany zamer mesta. Samozrejme aj v hafo inych clankoch. Pise sa tam v podstate to co som napisal ze cielom je znizit pocet aut.
Mimo tému parkovanie, je už niekde zverejnený cp platný od 15teho? Dni bežia, do zmien je necelých 9 dní, netuším kolko dopredu to musia zo zákona zverejniť, ale vobec ma neprekvapuje ze som to nikde nenasiel. Alebo som zle hladal? Ak to niekto nájdete, prosím dajte link
Ešte mám dotaz: aktuálne platné CP (od 1.11.2024) nemajú špeciálnu úpravu 24.12. ani 31.12., dokonca premávka medzi 23.12. a 7.1. je "11". V TN info niečo zvrzané bolo, ale kedy sa to dozvieme, ak to je už známe, nemuseli by sme zase čakať na posledný deň lehoty....
No práve tie tri karty na byt sú problém, lebo tu vstupujú nájmy, spoluvlastníctvo a pod. (napr. štvorčlenná rodina, všetci dospelí majúci auto a pracujúci, nie sú porešení rovnako, lebo jeden má čeirneho Petra) v zmysle zásady kto prv príde, ten prv berie. Na druhú stranu rezidenčné parkovanie nezaručuje, že bude k dispozícii miesto.
Nemáš pravdu, pokiaľ ide o rezidenčné parkovanie, cieľom nie je znížiť. Ale aby zodpovedal počet kapacite. Na druhú stranu sú z toho nie nezanedbateľné príjmy, a o tie by sa mesto pripraviť nechcelo.
Pravny nezmysel je uz to ako to beries. Hoci sa ani s jednou myslienkou nestotoznujem, chapem ju.
Vlastnit auto nieje ziadne pravo, ale vysada. Mesto sa snazi aktualne(aspon co mam ja info) znizit najvacsi pocet parkovacich kariet, t.j. vydanych na prve vozidlo. Je to zo statistickeho dovodu narastu aut(zaujimave je ze neuvadzaju celkovy pocet vozidiel ale len narast). V konecnom dosledku im nejde o to aby si auto nevlastnil, ale aby si neparkoval 3m od vchodu, pretoze keby to tak robil kazdy v bytovke ci na sidlisku, nebolo by kde zaparkovat(hmm, zeby sa to uz dialo?). Otazne je ako sa do buducna bude prelinat regulacia parkovania s regulaciou vlastnenia auta.
Komu citanim mojho komentu stupa histamin a pukaju mu klbiky v prstoch znova opakujem ze ja sa s tymto nestotoznujem.
Dura lex, sed lex.
Nuž okrem iného je právny nezmysel, že nemáš garantovanú kartu pre ďalšie obdobie , ak už si dnes jej majiteľ. Údajne sa môžu minúť! Takže , ak mi skončí rok platnosti a ,,už nebudú,, potom čo, predám auto?
V TN by to malo byť principiálne dobre. Ja skôr vidím ako totálnu neprehľadnosť to pôvodné VZN z roku 2016 s dvadsiatimi dodatkami. Mali by urobiť úplné znenie. Tu môže niečo vyskočiť...
Problém Petržalky by mal byť v tom, že parkovanie bolo schválené VZN mestskej časti, ktoré podľa prokuratúry nemá oporu v existujúcom nariadení schválenom mestom Bratislava, ktoré by malo platiť aj v Petržalke.
Komplexné previerky v rámci celej republiky určite v niektorých mestách objavia problémy, na ktoré dajú protest, ktorým mestá buď vyhovejú alebo ak nie, rozhodne o nich súd.
Z pohľadu dopravy v meste Trenčín nezaujímavé, ale mínusku nedám...
Vieme o tom, veď verejnosť na túto zlodejinu tlačí. Škoda len, že poslanecký tlak v kocúrkove ostal v zabudnutí a ciho je . Už sú iné méty.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tomas153cv
https://trencin.sk/aktuality/zmeny-v-parkovani-od-18-marca/
Tu je napriklad popisany zamer mesta. Samozrejme aj v hafo inych clankoch. Pise sa tam v podstate to co som napisal ze cielom je znizit pocet aut.