Ty aj čítaš čo ti písal? Reaguješ veľmi selektivne, až ma to už nebaví ani čítať. Ja zase nevidím, žeby písal, že vravíš, že ste posilnili. To píše kolega Vladimír v príspevku #15203 a ešte hovorí výrazne! Tak prosím zareaguj na neho.
Cize záver: do 31.10.2024 to bolo v Záblatí lepšie. Však to o niekoľko strán vzadu sám píšeš, tak čo obhajujem neobhájiteľné? Ja to ukážem CP 1992 a k tomu sa dnes Záblatie ani neublíži. Tak načo zase toto vypisovanie?
Prosím pekne odborníkov a tiež dvíhačov rúk , aby verejnosť pripravili na možnú obslužnosť MHD po uzatvorení súčasného cestného mosta. Určite v budúcnosti použijem tieto vaše názory, aby som tu nebol stále za rozvracača MHD a vôbec dopravy v kocúrkove. A dnes je výročie oných zmien. Len jednu vec si páni dvíhači papŕč nezrealizovali - hmotnú zodpovednosť za svoje činy. A o tom to je.
Rozsah bol teda približne raz za hodinu od 7. ráno do 21. večer, s dodatočným spojom po 5. ráno. Destinácie sa striedali, cestujúci sa dostali buď raz za dve hodiny na Hasičskú, stanicu a na Sihoť, alebo raz za štyri hodiny na Juh, alebo raz za štyri hodiny do Lauga. Rybáre boli obsluhované výhradne linkou 6 smer Hasičská, stanica a Sihoť.
***
22.9.2023 došlo k posilneniu liniek 13 a 27, pri ktorom si myslím, že išlo primárne o zabezpečenie normálnej obsluhy Vinohradov, ktoré mali dovtedy iba 7 spojov za deň, teda v 100 až 140-minútových rozostupoch. Posilnenie Záblatia bol vedľajší produkt, kedy tam vychádzal 30 až 45-minútový interval.
***
1.11.2024 začali Záblatie obsluhovať linky 3, 6 a 16, pričom počas víkendov premávajú linky 3 a 16 raz za hodinu. Premávajú síce v niekoľkominútových rozostupoch, ale spoločný záber majú možno tak niekde medzi Hasičskou a Braneckého, inak obsluhujú úplne odlišné trasy. Aj smerom k Hasičskej a stanici, aj smerom na Juh (či prestupne do Lauga) sa teraz dostanem každú hodinu. Obzvlášť dôležité to začne byť v tom momente, keď začnú expresy jazdiť raz za hodinu, teda za necelý mesiac.
Nikde v príspevku netvrdím, že sme Záblatie posilnili. Skutočne nikde.
Ja sa pýtam, prečo by práve táto mestská časť so silnou a dostupnou prímestskou dopravou mala mať polhodinový interval? Opatovú sme posilnili na hodinovku a aj na to sa zniesla, okrem iného od Teba, kritika.
Vôbec nie, pozri si súhrnný CP 6+13+27 a povedz, že ste pridali.....snáď všetci vieme čítať. A zase odbacas, miesto toho, o čom sa bavíme. A to je FAKT, že Záblatie má víkend horší než bol a 3min a 57min odstupy.
Vnímam Tvoj trošku selektívny pohľad na obsluhu jednotlivých mestských častí. Od novembra sme sa dostali na stabilnú celodennú hodinovku na Vinohradoch, Východnej či Novinách - ak takýto rozsah dopravy považujeme za dostatočný v týchto lokalitách, nevidím dôvod, prečo by práve v Záblatí mal byť interval dvojnásobne častejší. Ani so sídliskom Pod privádzačom počet obyvateľov nedosahuje to, čo ostatné menované časti.
Na jednu stranu si prišiel s polemikou, či linka 2 nepôjde na 120-minútový interval, na druhú stranu ti príde vhodný 30-minútový interval pre Záblatie. Je to veľký nepomer.
Ak by sa malo do budúcna posilňovať Záblatie, tak mi ako najviac schodné/vhodné prídu dve cesty. Extra linka, ktorá po dostavaní domov a blokov posilní Vinohrady a prevezme ako jediná obsluhu Rybárov (pričom zastabilizuje prípadný prenos meškania na 3/6 a 3/16), prípadne/súčasne extra linka, ktorá z účelového spojenia v podobe linky P7 vytvorí celodenné spojenie tak, aby pravidelne spájala aj Biskupice s Juhom, aj rýchlo Juh so Zlatovskou, Záblatie so stredom a Juhom, prípadne aj Zamarovce so Zlatovskou.
Veď 7 tvorí fajn preklad s ostatnými linkami (3/16) a spojenie Zlatovskej s Dolným mestom, nemocnicou (robia aj voľné dni, tiež návštevy), Dlhými Honmi, hlavným cintorínom a Juhom nie je zanedbateľné, práve naopak. A voziť sa zo Zlatovskej cez Rybáre, Hanzlíkovú, Zlatovce, Istebník aby som prišiel k nemocnici - rýchlejšie prejdem pešo bez nadhodnotenia...
+ miesto 7 viesť 3/6+16 v 30 min. intervale je prakticky dvojnásobný nárast (km/nárast dennej výpravy vozidiel).
Otázne je, či by nestálo potom za zváženie radšej L7 cez víkend úplne zrušiť a miesto nej viesť cez víkend radšej L3 a L16 v polhodinovom intervale (prípadne striedať 3-16 do Kubrej a 3-6 na Sihoť alebo viesť každý druhý spoj L16 po autobusovú stanicu, aby mali Vinohrady aj Hanzlíkovská cez víkend 30 minútový interval). Takto 7čka neobslúži ani sídlisko pod privádzačom, ani sídlisko Vinohrady a spojenie celého Západu s autobusovou stanicou aj centrom je tiež len raz za hodinu teraz, čo by vyriešila práve tá 3-6/16 v 30 minútovom intervale. Nevýhodou by zasa bolo zhoršenie/zánik rýchlejšieho víkendového spojenia Zlatovskej s nemocnicou a Juhom.
Pre koho je v D.Mestecku? V Záblatí je sídlisko Pod Privadzacom. A nemáš pravdu, minulý CP mal rozloženie spojov lepšie, sa pozri spätne (6+13+27), 3 nejazdila cez víkendy. Pravidelný 30 min to ale nebol.
Tak zase ale...ani za minulého režimu 13 a 3 nejazdili cez víkend viac ako raz za hodinu a aj to nie je využite....a nebolo áut a ľudia využívali busy viac než dnes...ono vy to bolo pekné ten pol hodkový interval ale pre koho?
A už aj tu sa poukazuje na jedno s najväčších zhoršení obslužnosti MHD - Záblatie:
"Písala som Vám, že v dňoch prac. pokoja jazdia do Záblatia počas celého dňa len 2 linky č.3 a č.16, a to len v každú celú hodinu s rozdielom 3 minút. " To platí aj o víkende, kde podľa predošlého CP jazdili busy s lepšími rozostupmi, tu je zhoršenie zreteľné.
V júni/júli 2006 jazdili ešte:
TN-863AM na linke 15
TN-845BP na linke 1
TN-717AM na linke 22
TN-759AM na linke 5
TN-758AM na linke 8
TN-713AM Nemšová (zaskočil aj na linke 1) a to a do leta 2007
TN-718BP Omšenie až do leta 2007
IL-093AT do leta 2007 Tr.Tepla
No milý vlado54 ja nezaháľam. Moje otázky išli zatiaľ iba do Francúzka, ale aj keď si nespomenul Rakúsku, pôjdu tam zajtra. Čuduj sa svete, keď som objasnil načo sa tu míňajú peniaze daňových poplatníkov z EÚ , samozrejme hovorím o výstavbe kaviarničiek a oddychových priestorov / oné zhodnotenie železnej opachy/ odpovedali, nech si to láskavo hradíme zo svojich zdrojov. Pri položení možnosti výberu, či dať peniaze na železnú opachu , alebo na cestný / pozor, nie čestný / most najskôr vôbec nechápali. Mysleli si, že som asi pod d r o g a m i. A často sa mi tu zdá, že aj majú pravdu. Teda hovorím o tých, ktorí mrhajú peniaze poplatníkov EÚ.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marek6283