Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: draxter #13021:
každý jeden ide..
Na stránke transdevu nejdú stiahnuť žiadne CP...tlačivá a tarifa ide.
Reakcia na: FifoSk #13019:
Budu tam len vianocne nocne spoje, zatial sa nezobrazuju, lebo vianoce su daleko este (daju sa vyhladat cez planovac).
Reakcia na: kvorka #13018:
Mal by si mať tam že linky majú aj ďalší CP od 11.12. a tam by to malo byť
Reakcia na: FifoSk #13017:
Čo má byť s linkami 1 a 8?
Reakcia na: kvorka #13016:
Ja som skôr myslel čo chcú urobiť s linkami 1 a 8.
Reakcia na: FifoSk #13015:
posuny ráno sú logické a správne. Ale čakal som niečo viac, večerné obľúbené spoje z BA akoby pre MHD neboli...hlavne že sa presadia na ZSSK a potom sklame mesto
Chcel by som sa spýtať či ste už videli niektoré zmeny v CP čo sú tu na imhd a aký na to máte názor.
zmeny ma sklamali...čakal som aspoň:
Na R do BA 3:40 nič celý týždeň
Na nedeľný R o 22:40 do BA nič
Na R 21:37 do BA zo sihote nic
Od R 21:38 z BA na Sihoť prípoj nič, linka 24 odíde 3 min predtým.
Od R 23:30 celotyzdenne a 23:51 (1-5,7) z BA nič...

Reakcia na: draxter #13011:
Letisko a muničák v Kubrej. Našiel som to tiež.
Reakcia na: draxter #13011:
Ak sa má jednať o toto naše mestečko, tak je úplne jedno o akú asi jeho / autor príspevku nespresnil, či je to lokalita Trenčína, či iného územia / lokalitu sa jedná. Veď prvé odkazy človečenstva voči svojmu druhu jasne hovoria o strašných následkoch použitia jadrových zbraní. Zničená Hirošima mala resp. má plochu takmer 907km2 a Nagasaki takmer 406 km2. Trenčín dnes má 82 km 2.
V spomenutom období /1953 / v Trenčíne už sídlilo 2. Veliteľstvo okruhu. Od roku 1965 vzniklo Veliteľstvo východného vojenského okruhu. odkaz tu https://www.vhu.sk/data/files/374.pdf
No a k účinkom vojenského náloživa iba toľko. Počas výcviku budúcich poddôstojníkov som robil okop pre tank s jeho rozmermi po výbuchu 100 kg šupinkového TNT - tritol - vznikol kráter dxšxhĺbka 10x4x4 m . Takže iba toľko.
Reakcia na: hradek #13010:
Mám mapu z 1953,kde TN je cieľom až 2 nukleárnych útokov západu... hádajte ktoré lokality to boli vtedy.
Mať minučné sklady v meste - medzi 2 najväčšími sídliskami, sa najmä v kontexte súčasného konfliktu na Ukrajine ukazuje ako značne rizikové. Dané miesta sú jedny z prvých na muške, a ako bolo vidno, vždy sa nájdu nejaké rakety, ktoré sa netrafia. Tu by mala byť snaha mesta dostaať tento sklad z mesta preč, do nejakej bezpečnej lokality ako napr. pri Sklenom pri Handlovej, kde je výrazne menej osídlené územie a v podstate široko-ďakeko nič.
Reakcia na: theo #13008:
Vďaka za stanovisko. Má svoju logiku i historické poznanie. Ja zas poznám iné skutočnosti a iný profesionálny pohľad.
Reakcia na: pešiak #13004:
JVO tak skoro stáť nebude. Politické dôvody sú dva.

Prvým je minister obrany Naď, ktorý je príliš tvrdohlavý na to, aby ustúpil z raz vysloveného názoru (t.j. že by sa vzdal skladov v Zábraní). Ten bude vo vláde možno ešte rok a pol.

Druhým je primátor Rybníček, ktorému sa viac pozdáva náhradná prekládka cesty v rámci mesta a pracuje na jej realizácií. Ten bude vo vedení mesta ešte 4 roky.

Geopolitické dôvody sú taktiež dva. Ich časové ohraničenie neviem určiť tak jednoducho, ako zotrvanie Naďa a Rybníčka vo svojich funkciách. Určite však nepôjde o roky, ale skôr o dekády.

Prvým je vojna na Ukrajine a logická neochota armády riešiť investície do skladov niekde inde, keď musia aj zbrojiť a aj chcú materiálne podporovať Ukrajinu.

Druhým je ekologická politika EÚ, teda predražovanie individuálnej automobilovej dopravy a ruka v ruke menej európskych fondov na cestné projekty.

Záver je teda taký, že spájať MHD s JV obchvatom a muničnými skladmi nemá praktický význam. Jeho výstavby sa nedožijeme. Nanajvýš to môže poslúžiť do predvolebných diskusií Mičegu s Rybníčkom v roku 2026, potom v 2030 a v 2034.

PS: vyššie uvedené nie je môj názor, ale extrapoláciou faktov na lokálne problémy. S tou extrapoláciou súhlasiť nemusíte nikto, ale fakty sú také, ako som napísal.

PS2: môj názor: zdražovani sa mi nepáči, ale je nevyhnutné; prekládka v rámci mesta sa mi pozdáva viac ako JVO; ekologický a bez-zápchový rozvoj dopravy v meste nepotrebuje JVO, ale kvalitnejšiu a separovanú MHD; podporujem výstavbu na sídlisku Juh; postačuje mi vybudovanie "evakuačnej" cesty z Juhu do Soblahova; minučáky vnímam pozitívne najmä z ekonomických dôvodov...
Reakcia na: pešiak #13006:
Čítaš po sebe? Ani hlavu ani pätu...
Bodaj by bola, čím skôr. Ministerstvo obrany nevie ani ochranné pásmo mať zákonné zriadené, ale to je iná kapitola.
Reakcia na: kvorka #13005:
Vždy keď nie sú argumenty prichádza arogancia však? Ale nevadí, vieme o čo ide. Či už s tým tvojim IQ, či bez neho. Cesta cez muničák bude. Už tu nebudem o muničáku a ceste písať, ale všímajte si dianie v tomto malom mestečku.
Reakcia na: pešiak #13004:
Aká keď ti prestrihneme tu niť čo drží uši, tiež sa zvýši IQ?
Reakcia na: Vladimír #12996:
Ahojte,
dnes sa konečne vyjadrilo mesto ako to je s tým zvyšovaním cestovného, že pán Hartman píše:
,, Róbert Hartmann, vedúci útvaru mobility, 26.11.2022

Nemôžeme chodiť za každým občanom osobitne. Preto sú zasadnutia komisie verejné. Za Váš názor Vám ďakujeme. ,,

viz. stránka mesta Trenčín. Možno nik z diskutujúcich tu celkom nepochopil, že idea konfrontácie predovšetkým smeruje na konečné riešenie dopravy cez muničák v Kubrej. Teda, ak sú tu mnoho hovoriace stanoviská, tak prosím, poďme na to. Hovorte , či vlastne píšte. Pozeral som minule špeciálne na dopravu dolu zo sídliska JUH v dobe od 7.00 do 08.15. no hrôza. Cestu poobede som ani radšej nekukal. Takže akú to má vlastne súvislosť? Nuž podstatnú, rušiť linky a zvyšovať cestovné je iba úbohou politikou mesta Trenčín voči nebezpečnému a zbytočnému skladovaniu munície priamo v okresnom a krajskom meste. A teda blokovaniu rozvoja dopravy v meste. Nemôžem si pomôcť, ale to sa deje asi iba tu na tomto skorumpovanom Slovensku. Takže poprosím, otvorte si oči a mysle a píšte.
Reakcia na: theo #13002:
Nesúhlasím, pri Mobelixe by vznikol problém s pesim tranzitom cez cestu=ďalšie zdržanie už beztak zapchatej cesty. A pri podchode by už MHD nemohla stáť, lebo kam by šla a kde by sa točila?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.