Tiež som za, aby jazdilo všetkých 5 kĺbakov riadne, s tým, že ak dáky bude mať poruchu, bude stanovené poradie, z ktorého sa vezme dole. Jednoduché, nie?
Mesto by malo ešte porozmýšľať, žeby mal Juh I a Juh III porovnateľné spoje ako Zlatovce, teda posilniť 11 a 28 podvečer. A hlavne urobiť niečo s linkou 23, ktorá okrem špičky je tragická.
Áno, však problém to nie je, veď treba premiešať vzduch čo vozili medzi sihotou a OC, lebo niekto si povedal, že to musí byt, a bolo to ozaj dôležité, lebo tých pár ľudí by previezol aj mikrobus.
To, že ľudia stoja v MHD je prirodzené, nejedná sa predsa o diaľkovú dopravu kde každý ma svoje miesto. Vozidlo MHD je kategórie I, kde to je presne definované. Veď nie je náhodou rozumnejšie skrátiť frekvenciu spojov ako poslať jeden kĺbový?
Kombinovať všetky farby na vozidle som ani nechcel, to by naozaj nemuselo vyzerať dobre, ale skôr mi pripadá pri NS lepšie mať schému rovnakú ako Nitra (akurát by som tam vrátil ten čierny pás nad oknami), len namiesto tej modrej by bola červená, prípadne s tým rozdielom, že by tá lajna medzi bokmi a predným čelom mohla byť biela.
Inak, neviem prečo, ja som mal Trenčín vždy viac spojený práve s modrou farbou, ale asi to bude erbom, kde práve modrá prevláda, ale všimol som si, že mestská vlajka je červeno-biela, takže výber farieb je podľa mňa OK.
Tak ale to nie je vytesané do kameňa. Myslím, že v prípade verejného tlaku a následnej požiadavky objednávateľa dopravca rád vyhovie.
Rovnako sa roky hovorilo, že harmoniky "nemôžu" jazdiť cez víkend a pritom stačilo pár podnetov a stretnutí a počas adventných víkendov sme mali kĺbovú L24.
Tak ja osobne som rád, že bola zvolená tradičná farebná kombinácia. Úprimne, mestská vizuálna identita pozostáva snáď zo 4 či 5 farieb a takéto pestrofarebné autobusy by boli všetko, len nie vkusné.
Rovnako tak sme sa rozhodli upustiť od farieb mesta aj pri nových označníkoch.
To že sa nebude meniť cestovného je chyba. Mali sa zrušiť papierové lístky, ostal by iba núdzový za 1 €. Budú aspoň označovače na platobné karty pri všetkých dverách alebo iba pri jedných?
Tak čo môžeme podľa vás očakávať? NS 12 a NS 18? Či máte iný typ na autobusy? Inak ten zánovný Cross čo jazdí prevezme Transdev? Nebola nejaká taká dohoda?
Konečne sa dočkáme nasadenia 5 kĺbových vozidiel bez hlúpych výhovoriek. To piate poradie by kľudne mohla byť celodenka na 24.
A nový dopravca snáď konečne zistí, že na linke 24 a 25 musí kĺbak vypraviť i ráno cez víkend.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kvorka
Tiež som za, aby jazdilo všetkých 5 kĺbakov riadne, s tým, že ak dáky bude mať poruchu, bude stanovené poradie, z ktorého sa vezme dole. Jednoduché, nie?
Mesto by malo ešte porozmýšľať, žeby mal Juh I a Juh III porovnateľné spoje ako Zlatovce, teda posilniť 11 a 28 podvečer. A hlavne urobiť niečo s linkou 23, ktorá okrem špičky je tragická.