gratulujem, si ma predbehol (hoci ja to zužujem len na oblasť MHD, ale niektoré biele miesta mi to ešte nedovoľujú ukončiť)! Už je tá kniha v predaji? Rád by som taký kúsok mal
pozri si už je tu článok ako občania zneužívajú MHD a vozia sa len niekoľko zastávok.... Trenčín sa teda znovu vydal balkánskou odyseou. A keďže bola MHD zdarma, zjavne nie je ani štatistika na takéto tvrdenie. To je vrchol!
Marek, mate pravdu, nezanevrel. Ako ja mozem existovat bez dopravy... Ako pracujuci dochodca som zacal pisat knihy. Prva je uz hotova - o historii verejnej autobusovej dopravy v Trencine a okoli.
Teraz máte šancu - aktuálne v Salzburgu od pondelka opustili už aj celotýždenný sobotný CP a v platnosti je mimoriadny CP s jednotným celodenným intervalom 30 minút na každej linke.
Inak, Salzburg je moja najobľúbenejšia prevádzka MHD na svete, ale ako ho čoraz viac spoznávam, odhaľujem, že skrýva viac balkánskych praktík, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať
No,to bud rad kamarat, a myslim ze kazdy pochopil ako je to myslene...ale co nie je,moze byt! No verim ze sa to tu nevymkne spod kontroly a este ako takeho triezveho rozumu u vasciny ludi... ale toto sem uz nepatri! Ja si lamem hlavu skor nad tym ako moze ist 28 5:17 aj z Lavickovej a aj z gen.Svobodu ,ti moji kolegovia asi dokazu zazraky...
Ste čítali o tom posilovom spoji na linke 28? Zase to robil nejaký dement:
- k linke 1 nikdy nebola a ani nebude posilou 28; ak sa presmeruje aj na Juh II
- máme linku 23, ktorej spoj ak zájde na Juh II má po stanicu celú trasu rovnakú
- trasa toho spoja je kde?
To bolo treba 28???? Mňa už fakt drbne.
Kedysi tu kolovali staré CP, kde boli pri jednotlivých linkách ceruzou vyznačené vozy, ktoré ich robia (skrz ŠPZ). Tak by sme k jednotlivým vozom potom vedeli plus mínus určiť domovské linky.
Pre rozprúdenie diskusie nie je neschopnosťou "starých známych" odbočím: akiste ste si niektorí všimli, že pribudla prvá ŠM11 v katalógu. Spracovávam zoznam starších vozidiel, mám slušné zdroje, ale budem potrebovať aj pomoc, ak má niekto niečo k tomu. Zatiaľ prezradím len, že okrem prvých Ikarusov mám nejaké ďalšie špz, ktoré by som však potreboval rozlúštiť, akým vozom patrili.
A to vedenie je takto odkedy? Lebo ansabel sa nezmenil (a aj to vyplýva z toho vedenia) hoci karavanu vedie iný Touareg. Nič to nemení na Tom, ze majú maslo na hlave.
Vedenie spoločnosti
Generálny riaditeľ JUDr. Vladimír Zachar
Dopravno-prevádzkový riaditeľ Ing. Ľubomír Prchlík
Technický riaditeľ Jozef Opatovský
Manažér kvality Mgr. Miloš Michelčík
Ekonomicko-obchodná riaditeľka Ing. Ľudmila Hoštáková
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
JurajZaTn
POPLUHÁR, Juraj: Spoločne na cestách. ISBN 978-80-971299-3-4, 80 strán.