No,to bud rad kamarat, a myslim ze kazdy pochopil ako je to myslene...ale co nie je,moze byt! No verim ze sa to tu nevymkne spod kontroly a este ako takeho triezveho rozumu u vasciny ludi... ale toto sem uz nepatri! Ja si lamem hlavu skor nad tym ako moze ist 28 5:17 aj z Lavickovej a aj z gen.Svobodu ,ti moji kolegovia asi dokazu zazraky...
Ste čítali o tom posilovom spoji na linke 28? Zase to robil nejaký dement:
- k linke 1 nikdy nebola a ani nebude posilou 28; ak sa presmeruje aj na Juh II
- máme linku 23, ktorej spoj ak zájde na Juh II má po stanicu celú trasu rovnakú
- trasa toho spoja je kde?
To bolo treba 28???? Mňa už fakt drbne.
Kedysi tu kolovali staré CP, kde boli pri jednotlivých linkách ceruzou vyznačené vozy, ktoré ich robia (skrz ŠPZ). Tak by sme k jednotlivým vozom potom vedeli plus mínus určiť domovské linky.
Pre rozprúdenie diskusie nie je neschopnosťou "starých známych" odbočím: akiste ste si niektorí všimli, že pribudla prvá ŠM11 v katalógu. Spracovávam zoznam starších vozidiel, mám slušné zdroje, ale budem potrebovať aj pomoc, ak má niekto niečo k tomu. Zatiaľ prezradím len, že okrem prvých Ikarusov mám nejaké ďalšie špz, ktoré by som však potreboval rozlúštiť, akým vozom patrili.
A to vedenie je takto odkedy? Lebo ansabel sa nezmenil (a aj to vyplýva z toho vedenia) hoci karavanu vedie iný Touareg. Nič to nemení na Tom, ze majú maslo na hlave.
Vedenie spoločnosti
Generálny riaditeľ JUDr. Vladimír Zachar
Dopravno-prevádzkový riaditeľ Ing. Ľubomír Prchlík
Technický riaditeľ Jozef Opatovský
Manažér kvality Mgr. Miloš Michelčík
Ekonomicko-obchodná riaditeľka Ing. Ľudmila Hoštáková
Ved sa tu uz s nami rozlucil ,Juraj ked sa rano zobudi ma uz zarobene ,napriek tomu verim ze ostal verny tejto stranke a zdravim ho lebo viem ze na autobusovu dopravu nezanevrel!
Na tých farebných oznamoch od mesta, čo sú umiestnené aj na zastávkach, o nočnej linke žiadna informácia nie je (aspoň teda na tých, čo som videl ja) Nechcem nikoho rýchlo súdiť, chápem, že sa jedná o mimoriadnu situáciu, ale myslím, že už len z princípu by tá informácia o pozastavení L50 mala byť dostupná v teréne stále, pokiaľ bude to obmedzenie aktuálne. Aj keby tam čakal čo i len jeden cestujúci, tak by mal mať možnosť si tú informáciu prečítať. Problém je v tom, že informovanosť nie je riešená nijako komplexne (s výnimkou iMHD), napríklad DPB si teraz dáva záležať na kvalitnej informovanosti, aj v prípade mimoriadností a už sú vidieť výsledky, že to zásadne zmenilo image dopravcu aj MHD v očiach verejnosti...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
draxter