Reakcia na: Jacob #12124:
Myslíš, že rozdiel v počte obyvateľov ZA a TN je markantný?? Je to viac ako 25tis, čo je takmer polovica obyvateľov Trenčína!! Nemám za potrebu si zastávať dopravcu, ale čo si mesto objedná to dostane, takže tento stav dopravca nezapríčiňuje. Interval obslužnosti je tiež celkom slušný, aj tak mnohé spoje iba prevážajú vzduch, každý si presadne do svojho autíčka, a sťažuje sa na upchaté mesto, 8 z 10 aút je jednoposadkových!
vlado54
K tomu intervalu nemôžeš porovnávať intervaly žilinskej MHD a trenčianskej MHD tak, že si zoberieš dve linky a ich porovnáš. Pozri si koľko liniek je v žilinskej MHD a koľko v Trenčíne a ako tam funguje systém a ako u nás. V Žiline sú samé okruhy s pár linkami u nás v meste je kopa liniek s rovnakým cieľom a variabilnou trasou ale našťastie sú mnohé v preklade. V TN bol pri poslednej úprave linkovania prijatý kompromis odvšadiaľ všade s čiastočným prestupovaním a myslím že všetci boli spokojný. Ak chceš intervaly ako v Žiline tak to treba pár liniek a prestupné zastávky ale toto tu ľudia, mesto aj tvorcovia CP momentálne zavrhli. Má to aj logiku napr. sídlisko JUH má tri konečné čo je problém.
Ináč nejaký ten milión na predĺženie Gen Svobodu a spojenie s Východnou a máme len dve konečné resp zokruhované linkovanie a podstatne lepšie obslúžený JUH pri súčasných km. No len ich treba nájsť najlepšie teraz , lebo na konci Východnej sa pripravuje štvrť pre 1500 obyvateľov a ďalšie pripravované developerské projekty sú za ul. Gen. Svobodu Keď tam nepôjde poriadna MHD všetci si kúpia autá.