Odporúčam prečítať bod 2:
https://trencin.sk/wp-content/uploads/2019/02/Z%C3%A1pisnica-24.1.2019.pdf
- nezrovnalosti: od roku 2017 do 2021 každý rok oprava 4 vozidiel, 2021 tri. Potom veta, že kĺbové vozidlá sa budú opravovať v 2021 je blbosť, pretože sú 4 (!).
Potom sa uvádza: "Podľa názoru útvaru mobility je potrebné zvážiť, či vynaložene prostriedky do vozidiel Karosa B 952 a B 961 vo výške 28 000 eur bez DPH/vozidlo a 42 000 eur bez DPH/ kĺbové vozidlo, je vzhľadom na ich vek ekonomické a či by nebolo vhodné spoločne pristúpiť ku komplexnej obnove vozidiel v MHD Trenčín.
Môj záver: ak som dobre v minulosti pri C734 videl, zmluvný vzťah zakazuje zaradiť na MHD vozidlo staršie ako 16 rokov! V roku 2021 budú mať karosy 961 už 16 rokov, takže ich oprava bude načo? Treba ich opraviť buď tento rok, alebo už rovno kúpiť nové kĺbaky.
PS: DPB kúpil klimatizované kĺbové autobusy kus za 30.000 EUR!
NAČO TEDA OPRAVUJEME ZA 28.000 až 42.000 EUR vozy, ktoré si môžeme kúpiť?
https://imhd.sk/ba/doc/sk/18622/Klbove-autobusy-z-druhej-ruky-sa-zaraduju-do-premavky
Trenčín by mal zvážiť, ež radšej nakúpi staršie jazdené kvalitné vozy ako vrážať do vysokopodlažných starých autobusov, ktorých technický stav už je za zenitom.
https://trencin.sk/wp-content/uploads/2019/02/Z%C3%A1pisnica-24.1.2019.pdf
- nezrovnalosti: od roku 2017 do 2021 každý rok oprava 4 vozidiel, 2021 tri. Potom veta, že kĺbové vozidlá sa budú opravovať v 2021 je blbosť, pretože sú 4 (!).
Potom sa uvádza: "Podľa názoru útvaru mobility je potrebné zvážiť, či vynaložene prostriedky do vozidiel Karosa B 952 a B 961 vo výške 28 000 eur bez DPH/vozidlo a 42 000 eur bez DPH/ kĺbové vozidlo, je vzhľadom na ich vek ekonomické a či by nebolo vhodné spoločne pristúpiť ku komplexnej obnove vozidiel v MHD Trenčín.
Môj záver: ak som dobre v minulosti pri C734 videl, zmluvný vzťah zakazuje zaradiť na MHD vozidlo staršie ako 16 rokov! V roku 2021 budú mať karosy 961 už 16 rokov, takže ich oprava bude načo? Treba ich opraviť buď tento rok, alebo už rovno kúpiť nové kĺbaky.
PS: DPB kúpil klimatizované kĺbové autobusy kus za 30.000 EUR!
NAČO TEDA OPRAVUJEME ZA 28.000 až 42.000 EUR vozy, ktoré si môžeme kúpiť?
https://imhd.sk/ba/doc/sk/18622/Klbove-autobusy-z-druhej-ruky-sa-zaraduju-do-premavky
Trenčín by mal zvážiť, ež radšej nakúpi staršie jazdené kvalitné vozy ako vrážať do vysokopodlažných starých autobusov, ktorých technický stav už je za zenitom.
Michal Mazánik
V stredu 31.7. bola nasadená aj na L1, uprostred popoludňajšej špičky. Výsledok? Meškanie 5 minút, vďaka nástupu dvomi dverami, čo predlžuje pobyt vozidla na zastávke...
Karosa C 954E uprostred popoludňajšej špičky na L1.