Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MA MHD #11831:
Proste jeden veľký bordel 😃
Reakcia na: kvorka #11829:
Podľa nových vývesiek zo zastávky Opatová-ZŠ, platných od 23.1.2019 je na spoji, ktorý vykonáva #22 zrušená obsluha tejto zastávky. Ako jediný cez víkend tak ide z námestia priamo na Horeblatie.

S odpoveďou mesta to akosi nesedí.
Tak s humorom sa tento problemik vyriesil=nasim autobusom sa aj mosty vyhybaju,ale to nam otvorilo ovela vaznejsi problem=vyhne sa nam zda sa uz aj stary cestny most...a to bude jedna velka katastrofa pre nie len autobusovu ale dopravu ako taku....vcera podvecer tam malo vela ludi od policie a spravcu cesty hlavy v smutku,tie plechy nad hlavnym mostnym uzaverom zo strany od centra trosku natrhlo.... uvidime co na to povie statik po obhliadke,no nic dobre nas isto necaka.
Reakcia na: kvorka #11828:
Už to na webe mesta je:
Odpoved:
Erika Ságová, hovorkyňa MsÚ, 31.1.2019

Ďakujeme za podnet. Preverili sme situáciu, dopravca "nasadil" cez víkend na túto trasu novší autobus, ktorý má na streche klimatizačnú jednotku a tak neprejde pod most v Opatovej. Po komunikácii s dopravcom (SAD Trenčín) už na zastávku Opatová - Potočná nebude "nasadený" spomínaný most a zastávka tak bude obslúžená.

PS: nebude nasadený spomínaný most 😁 😁 mysleli bus, ale som sa riadne zasmial. Hlavne že nebude nesystémové riešenie, žeby linku 4 dáko osekali o Potočnú.
Reakcia na: mathre #11826:
Dal som dotaz na mesto ohľadne nasadenia toho vozu - lebo ak je tam oznam na čítačke, tak sa to už vie a potom ten, čo tvorí vzory na SADke by mal vzorák prerobiť (alebo je mu to lautr fuk a čaká, kým ho možno zdžube samotný Juraj, keď si to tu prečíta, lebo linka 10 jasne napísal, ako to treba spraviť).
Reakcia na: mathre #11826:
Tak sa dopytové otváranie dverí spojazdní na citelisoch. A kľudne nech vycapia dáku nálepku na dvere že treba zmačknúť tlačidlo.
Tak ma napadajú dve otázky.

1. Načo chcem učiť ľudí používať dopytové otváranie dverí, ktoré funguje len na jednom jedinom autobuse? To si ako niekto predstavuje, že napríklad nejaká babka/dedko, alebo úplne hociaký laik sa naučia, že ten autobus s tými LEDkovými svetlami alebo číslom 22 na čele vozidla alebo ja neviem akým znamením má dopyt a ostatné nie? Niektorí ľudia (podľa mňa väčšina cestujúcich) naozaj nevidia rozdiel medzi starým a novým Crossom takže sa to asi nenaučia.

2. Ako môže niekoho napadnúť vypraviť vozidlo na poradie, ktoré obsluhuje miesto kam sa daný autobus nevojde? Vie mi toto niekto vysvetliť?
Reakcia na: linka10 #11824:
toto by mal dopravca urobiť okamžite! Jediné racionálne riešenie, inak je to porušovanie CP.
Reakcia na: kvorka #11813:
Mne sa to tiež zdá ako nesystémové riešenie veď na tú #22 sa mohli hodiť spoje linky č. 1 o 12:45/13:17/13:45/14:17 a opačne tomu čo robí linku č. 1 dať spoje na linke č. 4 a bolo by po probléme. Alebo zrušiť tú Potočnú úplne ako hovoríš, ale toto...Kocúrkovo
Reakcia na: MA MHD #11822:
To ako to má Žilina riešené je pekné, tak by to mohli aj u nás, prípadne ako som navrhol tak ako majú v BA nálepky dať, že otváranie dverí.

To ak má vodič ako teraz robí otvárať všetky dvere kupovať ten autobus s dopytovými tlačítkami nemalo zmysel, inak ono ak by sa to spojazdnilo na Citelisoch (presnejšie len štyroch tuším #01 dopytové tlačítka ako jediný Citelis nemá) dopytové tlačítka tak by bolo aspoň viac autobusov kde by si ľudia na to časom zvykli lebo ono je to dobrá vec, zároveň v budúcnosti ak budú nové autobusy tak to hádam dajú už do každého.
Reakcia na: Richard Ščepko #11818:
Určite by bolo fajn to sprevádzkovať aj na Citelisoch a následne spraviť nejakú menšiu informačnú kampaň pre cestujúcich, prípadne to hlásenie, ako sme sa v sobotu bavili. Takto to má spravené DP Žilina: http://www.dpmz.sk/dokumenty/1544623607_1.pdf

Dnes na rozdiel od soboty už vodič cestujúcich o dopyte neinformoval, otváral všetky dvere...
Reakcia na: kvorka #11813:
Podjazdy stavané v rámci modernizácie železnice sú o niečo vyššie. Konkrétne cez Vlársku chodia aj prímestské Crossy s klimatizáciou, tak tam by nemal byť problém. Len do Opatovej sa nevojde...
Reakcia na: Richard Ščepko #11814:
Výška: 3140 mm
Výška s klimatizáciou: 3230 mm

Značka v podjazde hovorí o výške 3,15 m...
Reakcia na: Jacob #11816:
To je pravda. V tomto prípade by to bolo možno najlepšie riešenie. Dám to ako oficiálnu požiadavku.

@TeBeCe: Ak sa nemýlim, tak nie. Aj keď nainštalované sú.
Reakcia na: TeBeCe #11815:
Bohužiaľ nie, nefungujú ako by mali, po stlačení fungujú rovnako ako tlačítko STOP, možno keby nám Juraj povedal dôvod prečo nefungujú tak by sme boli viac v obraze.
Reakcia na: Richard Ščepko #11814:
Ja si myslím, že by pomohlo riešenie ako je napríklad v BA:
https://imhd.sk/ba/galeria-media/127714/Interier-autobusu-Iveco-Urbanway-12M?ref=ba%2Fpopis-typu-vozidla%2F790%2FIveco-Urbanway-12M
na obrázku je trochu vidieť, na skle nalepená taká nálepka ako šípka a je na nej napísané "Otváranie dverí" keby sa takáto šípka nalepila na tyč nad tlačítko tak by to trochu možno pomohlo.
Alebo nejaký oznam na dvere.
Reakcia na: Richard Ščepko #11814:
A na Citelisoch sa dopyt nepouziva?
Nezisťoval som, či ponúka Iveco BUS dvere s integrovaným dopytovým tlačítkom, ale napr. SOR to má z môjho pohľadu (ako cestujúceho) vhodnejšie a logickejšie riešené

https://imhd.sk/ba/media/gn/00172950/Pohlad-do-interieru-SOR-NBG-12-City.jpg?1548687139

Ale možno je to len sila zvyku.

@LUK: Ani tomu veriť nechcem...
Reakcia na: MA MHD #11812:
veď preto to chce systematické riešenie:
a) zachádzky sa zrušia celkovob
b) #22 nebude jazdiť linku 4 (mimo skrátených spojov po Sihoť)

PS: napadá ma potom, či podjazd pri Old Herolde nebude robiť problémy s nasadením na linky 3, 13, 27 a 31

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.