Reakcia na: JurajZaTn #11671:
2) Nechcel som reagovať na niektoré poznámky z ešte predchádzajúceho príspevku, ale proti Vami popisovanému politikárčeniu sa ohradzujem. Snažil som sa o niektoré systémové zmeny, ale to, že nie je záujem je fakt na ktorom trvám. Dokonca aj vec schválená komisiou zostala bez povšimnutia. Tu nejde o to, že je niekto vo väčšine alebo v menšine. Boli to veci, ktoré s politikou nemajú nič spoločné. Na tom trvám.
Každopádne ďakujem, určite sa Vám budúci týždeň ozvem. Stále platí, že sa veľmi rád stretnem
JurajZaTn
Nasa uloha je len pravidelne informovat o technickom stave autobusov, priemernom a najvyssom veku, vyske nakladov na opravy a porovnat s nakladmi na novy autobus, ak je vyhodnejsi. Dalej navrhovat dlhodoby plan obnovy autobusov i kratkodoby na jednotlive roky.
Na PAL je dohoda s TSK o dlhodobom 5-rocnom plane obnovy, tychto 25 je obnova v tretom roku, v rokoch 2019 a 2020 je planovana obnova este 40 autobusov PAL rocne.
Ako to dopadne s (pravidelnou, systematickou) obnovou autobusov MHD, je nezname.