Reakcia na: tomas153cv #11548:
Príspevok ako niekde na aeronete, zmixované fakty a domnienky piate cez deviate. Čo s tým má napríklad aféra Watergate? Aj ti radobyodborné kecy o služobných autách ako z webovje diskusie garážových opravárov vrakov z Nemecka. Kecy o tom, ako dnes autá nevydržia, pritom realitou je pravý opak - nikdy nevydržali autá toľko ako dnes.Ani nerozumiem, čo toľko hejtujete tie Tectory, pred pár rokmi ste jazdili s ML634 a už pomaly potrebujete mať v mestskom autobuse motor Wärtsilä.
JurajZaTn
Mimo rozsah prace vsak je skutocnost, ze spotreba nafty (nie AdBlue) nie je ani linearne rastuca, ani vylucne rastuco progresivna v celom rozsahu otacok, ale ma lokalne minimum omnoho vyssie ako minimalne otacky. Teda ze neplatia skusenosti "starych skusenych" vodicov, ze cim nizsie otacky, tym mensia spotreba nafty. Spotreba znizovanim otacok klesa, ale len po urcitu hranicu, dalsim znizovanim otacok k minimalnym sa spotreba opat zvysuje. Preto treba skolenia vykonavat, aby vodici vedeli, pri akych otackach je spotreba nafty minimalna.
Prikladam pozadovane strany o ludskom ciniteli.
a
b
c
d
e