Reakcia na: Viko #11490:
O tej jednotnej téme PIDu by som moc nehovoril, lebo mám pocit, že tu v Prahe je to tiež banánová republika. Arriva tá jazdí asi s 20 druhmi náterov vozidiel, teraz si zasa zaumienili že všetky nové vozy dajú do tej tirkisovomodrej farby s novým logom ale PIDácke autobusy budú v schéme biela-modrá-červená. Ostatný dopravcovia sa ako tak snažia a DP? Ten to má celé na saláme, obstarali z výberka nové NB18 a NB12 a v akých lakovaniach chodia? Predsa v štandarde DP a nie ROPIDU. Takže môže sa ROPID snažiť ako chce a vyhlasovať nové štandardy vozidiel, minimálne Arriva a DP do toho zapadať nikdy nebudú. Respektíve Arriva možno za 10 rokov keď obmení celý vozový park pre PID linky.
mathre
V prvom rade, nikto nepotreboval vysvetlenie medzi novým a starým modelom osobného auta a tiež nie ani autobusu. Keby bol tak inteligentný ako sa hrá, tak by vedel, že nemusí tu rozlišovať výrobcov autobus medzi Renault-Irisbus a Iveco, nakoľko sa koncepčne stále jedná o také isté vozidlá. To, že prístrojová doska a motor s prevodovkou a facelift sú iné, neznamená že to koncepčne nie je to isté auto. Ono to totiž to je to isté auto, je to polonízkopodlažné auto a basta. Koncepčne nespôsobilé do MHD.
Opýtaj sa prosím pána chytrého, či v prípade zhorenia vysokopodlažnej Karosy požiadajú Iveco, aby im takú vyrobilo.
A k cenám. Zákazník typu SAD Trenčín/SAD Žilina, ktorí od nich odobrali niekoľko stoviek vozov predsa nebude mať klasickú cenníkovú cenu za jedno auto, to môže mať nejaká autoškola alebo súkromník čo si kúpi jeden autobus a nie naša SADka. Pán riaditeľ si asi myslí, že sme všetci padli z jahody alebo čo.