Dnes ma prepadla nostalgická chvíľka, keď som dcéru viedol na tanečnú. V Citelise 18M je celkom sranda vysvetľovať takmer 4 ročnému dieťaťu nízkopodlažnosť
Každopádne na L1 cestovala aj pani Maslová, ktorá sa výrazne pričinila o stiahnutie vozidla na niekoľko rokov z obehu. Vyvolalo to vo mne celkom zaujímavé pocity. Mal som chuť sa spýtať ako sa jej cestuje 18kou, ale potom na mňa doľahol advent A len sme sa na seba usmiali. Tak to asi malo byť...
Mal som možnosť sa rozprávať aj s vodičom, ktorý tento týždeň odstavil 18M pri Tescu (ako L24). Pýtal som sa ho, či je problém s ním prejsť cez "uličky" Lauga a Tesca. Vraj vôbec nie, sťažoval sa len na primitívnych vodičov a ich aroganciu. Ale vraj sa na ňom jazdí dobre, aj čo sa týka prejazdnosti tejto lokality. Spomenul len spotrebu ako negatívum. Ale o tej sme si tu už povedali svoje
Každopádne som čakal viac "hnehu" na toto vozidlo. No a interiérové displeje stále chýbajú.
prejsť na Sihoť by bolo fajn,ja som uvažoval otočiť na kruháči alebo po vystúpení pri Bille obehnúť cez Stefanikovu sídlisko tak,že voz príde na zastávku Pred poľom a rovno pôjde späť.
takže linka 31:
26 cestujúcich/spoj v októbri
16 cestujúcich/spoj v septembri
22 cestujúcich/spoj v auguste
21 cestujúcich/spoj v júli
25 cestujúcich/spoj v júni
21 cestujúcich/spoj v máji
15 cestujúcich/spoj v apríli
- ja neviem, ale ak sú toto tak oslňujúce čísla, aby sa linka stala stálou, potom treba jednoznačne uvažovať o posilnení víkendového spojenia na Juh I, pretože 20 ľudí/spoj by na toto sídlisko isto bolo a preto navrhujem zavedenie víkendového intervalu 30 min na linke 11 s tým, žeby spoje končili Pred poľom, alebo na linke 4 končiac na Sihoti.
A pre linku 23 ma už dlhšie napadá, aby zo stanice pokračovala takto:
stanica - Kukučínova - odbočiť k výstavisku a tam zastávka pri 12 poschodovom výškováku a potom konečná Výstavisko TMM. Verím, žeby tie spoje nemali hrošie čísla ako linka 31 a teda by sa po skúšobnej prevádzke 3 mesiacov osvedčili.
Lebo SADka má problém vždy so seckym: najprv svojvoľne zmenili 26 na 27,lebo dačo s ich systémom a teraz 26 tiež nemohla byť,lebo tie isté dovody-nejaky komunista si to asi neželá tak všetci skáču ako on píska!
A aké je odôvodnenie čísla tejto linky? Neviem či sa to niekde spomínalo, ak hej tak pardon, ale ak nie tak nerozumiem prečo má číslo 31, ten kto udeľuje čísla liniek tak asi nerozmýšľa, keďže číslo 26 je volné, a dávalo by väčší zmysel a lepšie by sa pamätalo, že linky 24, 25, 26, 27 chodia do Laugarícia, ale nie oni z 28 skočia na 31...
Mne sa ten presun zastávok páči, len ma zaujalo, že naraz (v záujme parkovacích miest) niky byť nemusia. Chcelo by to požiadať policajtov aj ODI o oficiálne vyjadrenie, prečo tam áno a tu nie, nech sa strápnia.
Vďaka za reakcie.
1. Tiež tomu nerozumiem, prečo teraz môžu zostať v jazdnom pruhu a na Soblahovskej sa musela vytvoriť "diaľnica". Sám tomu celkom nerozumiem.
2. Vozidlá PAD majú zastavovať niekde v nike na Soblahovskej. Má to logiku? Alebo som si to len ja zle zapamätal? Teraz fakt neviem.
3. Ešte som nezisťoval, či zastávky budú s nejak doknuté úpravou, alebo sa len osadí prístrešok, označník a vyznačí sa zastávka. Útvar "mobility" to ale určite riešil komplexne z pohľadu na celkovú mobilitu (peších, MHD a bezbariérovosť). Veď sme predsa v nejakom tom krajskom meste a nie niekde na vidieku.
4. Mne osobne sa presun zastávok celkom pozdáva. Ale samozrejme ma zaujímal názor aj ostatných, lebo je to ešte v stave, kedy sa do toho dá vstupovať. A pohľad napr. vodiča je na nezaplatenie.
5. Budúci týždeň sa na tie veci budem pýtať. Ten projekt som dostal na vyžiadanie minulý týždeň.
nový CP zavádza 2 zmeny, ak som správne študoval: predĺženie oboch spojov linky 31 okruhom cez Záblatie, avšak: absencia zastávky Brnianska či niekde v oblasti Lipovej je obrovský nedostatok tejto linky - veď k Nadjazdu ide bez zastavenia až od Bavlnárskych závodov, hoci by sa to hodilo, rovnako ako medzi D.mestečkom a Kasárenskou v oblasti Vinohrady. Ale tak čo, populisticky si odfajkneme zmenu, a hotovo, ľuďom pomôcť nie je treba.
?
tiež si nemyslím že je tu dôvod sa urážať, nič na jeho adresu si nenapísal. A to že to je "pixovina" je jasne viazané k tej mapke a nie k osobe. Ale k veci:
- presun bližšie k škole je fajn, akurát bez prechodu pre chodcov a neznámeho povrchu zastávky (lebo na asfalte budú hneď koľaje a vlny), s otáznym použitím kasseláku (ako vždy v TN sa naň zabúda) by som CHCEL VEDIEŤ, ako to, že ZRAZU ide zriadiť zastávku v jazdnom pruhu, a pri Priemyselnom parku II a nasľubovanej a dosiaľ nezrealizovanej zastávke Brnianska či Vinohrady to NEŠLO. O čo teda ide? Niekto na úrade zavádza, alebo raz si neurobí robotu správne a raz hej, alebo ODI zavádza, alebo je tu niečo čo nevieme? Lebo ja som za, aby nika nebola tam, kde to nie je ako Hasičská či Štefánikova, ale panoval tu neprelomný argument na meste, že nedá sa , nejde, ODI...
Nech pozerám ako pozerám,ak platí,že kolmé statia sú na mieste bývalej zastávky,potom jedine žeby to bolo hore nohami! Teda presne opačne ako orientácia svetových strán a to by bolo potom vcelku lepšie riešenie.
Vy asi nepoznáte túto lokalitu, preto že inak by ste videli, že na tom obrázku Inovecká ulica vôbec nie. Je tam ulica 28. októbra aj s okrajom areálu základnej školy. Takže podobné urážky si prosím odpustite.
V danej lokalite som bol aj dnes, pred troma hodinami, takže si dovolím tvrdiť, že to tam poznám vcelku dobre. Minimálne rozoznam jednu ulicu od druhej. Ak by tam mala byť Inovecká, museli by sme tam vidieť okraj paneláku na križovatke Inovecká x Dlhé Hony a to tam aspoň ja nevidím.
A mimochodom, podnet ohľadom tejto veci som dával na úrad aj ja a bol som na rokovaní za účasti zástupcov útvaru dopravy, dnes mobility.
Takže si dovolím tvrdiť, že danú problematiku poznám dostatočne. Nebudem sa však ďalej hádať ?
Prosím pozrite sa poriadne a potom píš: je tam jasný presun za Inovecká,ak by si to tam poznal ako ja,tak podľa tých vnútroblokov vidíš,že pôvodne zastávky sú tam,kde sa srafuju nové parkovacie miesta! Takže je to riadna pixovina.
A nika smer mesto,otočiť PAL ako to bývalo,teraz je to práve nanič uplne.,ešte aj s tými stĺpikmi
Ja som podobne jednoznačne za zastávky bez ník, zo zrejmých dôvodov. Avšak nechápem dôvod, prečo by nika jednoznačne mala byť v smere do centra? Veď na zastávke v smere do mesta žiadne PAD linky nezačínajú. Tie začínajú na zastávke v smere na Juh, ktorá ani dnes žiadnu niku ani oficiálne ani neoficiálne nemá ?
K fotke "takto to tam teraz vyzerá" uvediem iba, že takto to tam teraz vôbec nevyzerá, pretože fotografia nie je aktuálna. V miestach "nástupišťa" okolo prístrešku sú vyznačené parkovacie miesta, ktoré sú od pseudo niky oddelené stĺpikmi. Cestujúci tak vyskakujú priamo do stĺpikov alebo do áut. A nástup s kočíkom či na vozíku je tu dnes absolútne nepredstaviteľný.
Presun zastávok je v tomto prípade jednoznačne zvýhodnenie cestujúcich, ktoré je ideálne spojiť s kasselským obrubníkom. Tí tak získajú normálne nástupište a nie nastupovanie pomedzi autá ? . Z návrhu podľa môjho názoru takisto nevychádza, že sa zastávky budú posúvať k rsp. za Inoveckú.
Zastávka smer centrum bude o poznanie bližšie k ZŠ Dlhé Hony, zastávka v opačnom smere tiež bude bližšie k ZŠ. A na zastávke v smere na Juh (teda tam, kde začínajú PAL), miesto na niku je, takže je to ďalej vec diskusie. Popísané riešenie je myslím preferované už od apríla, kedy sa tento problém, vzniknutý parkovacou politikou začal riešiť.
Pridávam aktuálnu fotku (z februára), ako to tam vyzerá teraz ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
draxter