Reakcia na: syko #10820:
Viem iba stručné info, že vyletel pár rokov nazad niekto, neviem kto (meno mi nepovedali). A mal to byť za obhajobu železničnej dopravy. Asi moc vŕtal do súbehov bus-vlak na území TNSK, tak bol uprataný. Inak bežná prax aj na iných krajoch. Otvoríš orál v zmysle, žeby sa mal využiť potenciál železnice autobusy upratať mimo vlakov a nakopú ti anál. Proste na VÚC musíš sekať dobrotu a nekaziť bezrizikový biznis súkromným SADkám.O Rybníčkovom diele viem iba toľko, čo som čítal a z jeho vyjadrenia predposratého "nerobme si problémy" mi vychádza iba jedno, že dakomu tu bol pomastený vačok a zároveň bolo aj pohrozené, aby nerobil problémy so súťažou. Trenčín mal do vypršania zmluvy koľko času na vypísanie súťaže? Inak v celkom malých podmienkach mesta Trenčín a s dopredu jasným objemom výkonov podľa CP to mohli stihnúť vypísať. Stačilo chcieť. A možno by sa ľudai v TN dočkali aj nákupu časových lístkov a skončila by tá zhovädilá otrokárina nástupu cez prvé a druhé dvere s kartou dopravcu a lízať si kartu ako cvičené opice a dobíjať kredit. Jediné dve formy CL by som zaviedol. PCL na 7, 30 a 90 dní a JCL na 15, 30 a 60 min. Hotovo. Šofér je šofér a nie predávačka a pokladník.
Kotleba sa v 2013 dušoval ako zatočí so SADkami. No podľa dodatku zatočil iba so sebou a s cestujúcimi. Keď som videl ten dodatok BBSK - SAD Zvolen, tak som mal chuť ztrestať notebook za to, že ma neupozornil na spamový materiál pretože inak ako opruz sa ten dodatok nedá nazvať. Žasnem nad tým, že niekto dokáže byť tak hlúpy a fixovať dotáciu na 1km namiesto toho aby fixoval ekonomické oprávnené náklady na 1km! Ak dotácia plus príjmy nepostačia (a SAD Zvolen sa s radosťou postará, že nepostačia ...), tak čo s doplatkom, ktorý vôbec nie je riešený v dodatku? Navyše dodatok paradoxne meria dvojakým metrom. Dodatkuje sa platnosť pôvodnej zmluvy z 31.12.2018 až do 31.12.2023 ale dotácia je fixovaná na 0,77 eur/km iba do konca pôvodnej zmluvy a dodatkované obdobie nie je vôbec riešené!!! V každom prípade mali byť riešené celkové náklady na 1km a aj to diferencované podľa veľkosti autobusu, aby sa to sortovalo podľa miestokilometrov, pretože len blbeček platí rovnako na 1 vzkm 35 miestny a 50 miestny autobus. Veľmi rád by som vedel, že či takúto ekonomickú hnojarinu vymyslel Kotleba sám alebo mu to poradil niekto zo strany, či ekonomická sekcia BBSK, pretože na toto treba byť buď sprostý úplne, alebo uplatený alebo neznalý kapacitných a dĺžkových rozdielov medzi autobusmi a síce, že kratšie autobusy sa nasadzujú tam, kde postačujú aby sa náklady na 1km znížili a nie boli totožné s tými, kde jazdí kapacitnejší veľký autobus.
V prípade Trenčína je aké znenie zmluvy so SAD Trenčína na výkony v MHD ozaj?!
Podľa toho aké "súťaže" a "zmluvy" výhodné pre dopravcov robia samosprávy vedome naberám dojem, že voľby nič nezmenia a treba ústavou politické strany zakázať, pretože sú to len tí, čo legalizujú prevod nakradnutých peňazí od daňových poplatníkov k mafiánskym podnikateľom a zbohatlíkom čo nakradli. Politika od roku 1989 tak sprznila dopravu, že všade je iba prepad záujmu o verejnú hromadnú dopravu. Namiesto kvality CP sa rieši aby sa nažrali ŽOSky, Corex, AutoImpex, Irisbus a Libchavy. Dopravné prostriedky sa súťažia iba naoko, víťaz je vopred známy a ak si odmyslím ZSSK, ktoré jazdí podľa objednávateľa (MDV), tak je to tu absolúte rozložené. Zastávky v prímestskej doprave si budujú obce podľa svojej vôle ako KDI povolí teda, bez rozmyslu zrušia a ani neoznámia VÚCke, že zanikla zastávka. Móda zastávkových prístreškov pripomínajúcich drevenice je pekná vec ale bolo by dobré aby tie prístrešky boli pri zastávke a nie 10m od autobusu. Dakde absolútne neexistuje nástupný ostrovček, nastupuje sa z jarku div, že nie, alebo je tam plechový prístrešok pamätajúci snáď ešte Jeľcina keď bol abstinent.
Jacob