Reakcia na: irizar #10697:
v TN sa dala NAPRIAMO zmluva na 5 rokov SADke, pričom to už mohli súťažiť kľudne - tá PD je preto príklad vo všetkom, čo v TN nešlo. Akoby TN nevedlo, že im zmluva končí 7/2017 už v roku 2015,2016. Ale srali na to (ako obvykle na všetko ohľadne MHD) a tak teraz má síce SADka na 5 rokov zmluvu, ale investovať do vozového parku mesto nejako nechce, viď odpoveď nižšie. Vzhľadom k tomu, v akom stave sú naše 952E (bez akejkoľvek väčšej opravy okrem #36 a tuším #44), odchádzajú pomaly všetky vozy. Nie je tajomstvom, že jazdí to, čo môže, lebo vozy sú často neschopné. Takže za tejto situácie to asi nebola správna voľba. Iné by to bolo, ak by to fachčilo doteraz tip-top (napr. ako DPMBB), ale skôr to bolo o klasickom vzorci: SADke sa neche, mesto o tom nič netuší = súčasný stav, pardón, od VIII/2016 v dôsledku našich zmien nastal "vrchol" a zase sa padá dole - mesto asi ani nevie, že zase stúpol počet vozov vo výprave, hoci CP to nedoznal. Kĺbaky jak na parádo, cez leto nechajú ľudí dochnúť na 24 v ranných návozných spojoch, a kĺbačiky sušia vo vozovni ako klobásky na povale. A to, čo SADka dokázala so #61, to je už schluss...? A za tohto stavu tá súťaž aj na rok mohla kadečo zmeniť - to čo doteraz v zmluve nie je, kľudne nech by ju vyhrala aj SADka, ale nedovolila by si už to, čo teraz mohla.
MA MHD
A inak osobne nechápem, prečo by sa mala predlžovať skúšobná prevádzka. Veď za tri mesiace musia vidieť, ako bola (ne)vyťažená.
Potom by malo ale presne zmysel zrealizovať aspoň zastávku v Nových Zlatovciach ako aj doplniť po jednom spoji ráno aj popoludní. A potom sa môže sledovať, čo to spraví s vyťaženosťou.