Aktuálne spoločnosť EuroAWK posudzuje žiadosť mesta o nové prístrešky pre MHD. Ide o typ Geomere od spoločnosti Mmcité:
http://www.mmcite.com/sk/vyrobky#!zastavkove-pristresky/geomere
Tie aktuálne sú vraj zastaralé a nie sú jednostné ani s novými cyklo stojanmi, ktoré sú hranaté "účka". Sú však o 2-3 tisícky drahšie, než pôvodné.
Musím priznať, že sa mi páčia viac. Na druhej strane v sebe neubránim pocit, či je energia a financie vynaložené na nové prístrešky momentálne to najdôležitejšie, čo treba primárne riešiť.
A k tej #61. Som rád, že jazdí, lebo ja som ju tento týždeň ani nezahliadol. Včera som šiel L1 vždy len s kĺbovou Karosou. Mne to už pripadalo ako s Colombovou ženou.
Ešte som sa chcel spýtať, aká je vaša skúsenosť s meškaním spojov počas víkendu. Pretože dva víkendy po sebe som sa stretol s 6 a viac ako 6 min. meškaním. Pri jednej som sa na konečnej spýta vodiča, čo bolo príčinou meškania. Odpoveď znela: "Nič, čo by malo byť. Sa sťažujte na SADke" (pamätám si to doslovne, lebo som si jeho reakciu zapísal). Šiel som s ním v úseku od Hasičskej po Sihoť lV, kde jeho pohodová jazda nepresiahla 45km/h. Sedel som vpredu.
Tak ma zaujíma, či šlo len o náhodu, alebo sa na MHD nedá spoľahnúť ani cez víkend, kedy nie sú v meste upchaté hlavné ťahy.
Ďakujem.
http://www.mmcite.com/sk/vyrobky#!zastavkove-pristresky/geomere
Tie aktuálne sú vraj zastaralé a nie sú jednostné ani s novými cyklo stojanmi, ktoré sú hranaté "účka". Sú však o 2-3 tisícky drahšie, než pôvodné.
Musím priznať, že sa mi páčia viac. Na druhej strane v sebe neubránim pocit, či je energia a financie vynaložené na nové prístrešky momentálne to najdôležitejšie, čo treba primárne riešiť.
A k tej #61. Som rád, že jazdí, lebo ja som ju tento týždeň ani nezahliadol. Včera som šiel L1 vždy len s kĺbovou Karosou. Mne to už pripadalo ako s Colombovou ženou.
Ešte som sa chcel spýtať, aká je vaša skúsenosť s meškaním spojov počas víkendu. Pretože dva víkendy po sebe som sa stretol s 6 a viac ako 6 min. meškaním. Pri jednej som sa na konečnej spýta vodiča, čo bolo príčinou meškania. Odpoveď znela: "Nič, čo by malo byť. Sa sťažujte na SADke" (pamätám si to doslovne, lebo som si jeho reakciu zapísal). Šiel som s ním v úseku od Hasičskej po Sihoť lV, kde jeho pohodová jazda nepresiahla 45km/h. Sedel som vpredu.
Tak ma zaujíma, či šlo len o náhodu, alebo sa na MHD nedá spoľahnúť ani cez víkend, kedy nie sú v meste upchaté hlavné ťahy.
Ďakujem.
MA MHD
po dlhšej dobe pridávam opäť pár informácií a pohľadov z prevádzky MHD:
Zriadenie linky 31 – ako som už spomínal, jej číslo považujem za veľmi nešťastný nápad. Číslo už bolo vylepené, hoci sa jedná iba o skúšobnú prevádzku a tak sa aspoň bude na čo vyhovoriť pri žiadosti o prečíslovanie.
Osobne som veľmi sklamaný z ignorovania Nových Zlatoviec, ako aj spojenia Priemyselného parku a častí za železničnou traťou, kde je zlá dostupnosť MHD. Napriek tomu, že som na tieto fakty upozornil mesto už na začiatku marca, k zlepšeniu nedošlo.
Tie dva spoje s kľučkovaním okolo Zlatoviec považujem za úplne zbytočné, na viac, prvý začína až na zastávke Beckovská. Taktiež nedošlo ani k náprave chýbajúceho spojenia Orechového a centrom a nemocnicou.
Pridávam výňatok zo svojho návrhu, ktorý som poslal mestu:
„Zároveň som sa chcel opýtať, či je v pláne zlepšiť linkou 31 (rsp. 26) obsluhu časti Nové Zlatovce? V ich blízkosti bola totiž len zastávka prímestských spojov Trenčín, autoservis a aj tá už je dlhšiu dobu zrušená. Zo skúsenosti viem, že dochádzanie z Nových Zlatoviec za MHD nieje nič moc.
Ak by som mohol, ja osobne by som navrhol niečo takéto: Orechové - Železničná stanica Zlatovce - Bavlnárska (bývalá zastávka Bratislavská) - Lipová (pri križovatke Bratislavská x Lipová) - Zlatovská, VOD-EKO - Zlatovská, SAD - Zlatovská/Zlatovská, nák. stred. - Veľkomoravská/ Ľ. Stárka; Piešťanská - Gymnázium/Braneckého - Legionárska - Dolný Šianec (smer Legionárska) - 28. októbra - Inovecká, stred - Inovecká - TESCO - Laugaricio.
Z Laugaricia je buď možnosť viesť spoje po rovnakej trase späť, alebo, možno by bolo lepšie ich viesť ako okružné z OC Laugaricio - (nový most) - Lipová - Bavlnárska - Železničná stanica Zlatovce - Orechové.
Okružná trasa by šetrila čas aj počet prejazdených kilometrov. Navrhoval by som nasledovné spoje (časy navrhujem orientačne, nakoľko neviem, čo a ako presne umožňujú obehy vozidiel), odchody zo zastávky Orechové na celý okruh:
7:15 (do práce a do školy),
9:15 (za lekárom, na nákup),
11:15 (za lekárom, na nákup),
13:45 (z práce, školy, navrhujem v úseku Laugaricio - Lipová zachádzku do Priemyselného parku pre pracujúcich z Istebníka, Závažia)“
K linke teda len dodám, že na označníkoch už sú aj vývesky, s dátumom platnosti od 1.4.2017.
Záverom dodávam, že Citelis 18M už naozaj pravidelne jazdí. Včera som ho videl na rannom spoji 7:20 z Juhu II. Dnes t. j. 24.3.2017 som s ním na rovnakom spoji aj išiel.
Môžem dodať, že som ho videl, že ráno na Juh chodí z areálu mestského hospodárstva, takže asi parkuje tam. Bohužiaľ, vnútorné transparenty naďalej chýbajú (zo stropu visia len káble).
Ospravedlňujem sa za extrémne dlhý príspevok, no viac skrátiť sa mi to nedalo. ?