Zdravím všetkých, po dlhšej dobe opäť pridám aktuality z mojich ciest MHD. Bohužiaľ, až na jednu sú všetky negatívne:
- na Karose #42 nefunguje polovica zadných dvier (neotvára sa)
- stále si všímam, že vodiči zastavujú ďaleko od kasselákov, a to hlavne na Legionárskej smer Juh. Napríklad dnes vodič linky 24 (evidenčné číslo si nepamätám) okolo 16:45 zastavil asi pol metra od kasseláku, hoci zastávka bola odhrnutá. Vzhľadom na to, že blízko zastavujú asi 2-3 vodiči, sú kasseláky pri tomto prístupe vyhodená investícia. A v zastaveniu už lampa nebráni!
- vozidlám opäť zle fungujú transparenty, napr. dnes okolo 16:40 na Legionárskej smer Sihoť linka 12, vzadu označená ako linka 6.
- asi týždeň dozadu som si všimol, že na zastávke Stavokov chýba hlásenie "zastávka na znamenie". Intonácia novej nahrávky je tiež zaujímavá. Zastávka je vyznačená pod Novým mostom, vodorovným značením aj prenosnými označníkmi (z toho jeden starý, pôvodne myslím z VUO).
- Na linke 22 opäť jazdia kĺbové autobusy!!! Dnes o 16:39 na Legionárskej kĺbová 22 smer Juh. Bohužiaľ, nemám foto. Na škodu je, že moc plná nebola.
- Na autobuse #16 naďalej chýbajú z vonkajšej strany evidenčné čísla podniku.
K cestovnému poriadku a výprave:
- Aj mne prekáža nízky počet vyznačených spojov "i" a pritom máme až 22 NP vozov. K Citelisu 18M sa ani nevyjadrujem.
- Linka 23 naďalej vozí vzduch a to vrátane špičky! Pravidelne tam vidím tak asi do 5-10 ľudí a cez víkendy zvyčajne 0-3. Naozaj nerozumiem tomu, prečo nemôže jazdiť k Výstavisku (myslím priamo k nemu). Obsluhovala by MAX, zlepšila by sa obsluha sídliska Pod sokolice a hlavne, vyťaženosť by zabezpečili aj výstavy na výstavisku (dnes je tam doprava často problematická).
- Rovnako je pre mňa nepochopiteľný nízky počet zastávok na znamenie, aj to, že na Juhu I stále zostávajú pôvodné názvy zastávok (a na jednom sídlisku sú tak názvy podľa dvoch koncepcií).
- Na linke 11 aj 24 som napriek ich vyťaženosti stále kĺb nevidel, hoci je opodstatnený. Alebo je nejaký pravidelný kĺb na 11 a 24(okrem ranných), o ktorom neviem?
Rovnako nechápem, na čo chce útvar dopravy čakať pol roka??? Veď bus pruh sa dá vytvoriť skôr a aj bez komplexného zmapovania. Neustále mám pocit, že sa hľadajú len dôvody prečo sa niečo nedá, či už je to ohľadom CP, hlásenia zastávok, máp, nízko-podlažných spojov, bus pruhu a mnoho ďalších.
Tak a po spŕške negatívnych správ a kritiky, prichádzam AŽ S 1 pozitívnou:
- Už sa začali na zastávkach osádzať nové prístrešky ? ! Zatiaľ som ich videl na zastávkach Istebnícka smer Zlatovce a Hanzlíkovská smer Zlatovce. Sú pomerne veľké (z 3 dielov) a myslím, že aj s lavičkou (bola už tma, tak neviem na 100%). Avšak, bez bočníc.
Fotografie zatiaľ nemám, keďže som len išiel okolo busom. Keď budem mať, tak pridám.
- na Karose #42 nefunguje polovica zadných dvier (neotvára sa)
- stále si všímam, že vodiči zastavujú ďaleko od kasselákov, a to hlavne na Legionárskej smer Juh. Napríklad dnes vodič linky 24 (evidenčné číslo si nepamätám) okolo 16:45 zastavil asi pol metra od kasseláku, hoci zastávka bola odhrnutá. Vzhľadom na to, že blízko zastavujú asi 2-3 vodiči, sú kasseláky pri tomto prístupe vyhodená investícia. A v zastaveniu už lampa nebráni!
- vozidlám opäť zle fungujú transparenty, napr. dnes okolo 16:40 na Legionárskej smer Sihoť linka 12, vzadu označená ako linka 6.
- asi týždeň dozadu som si všimol, že na zastávke Stavokov chýba hlásenie "zastávka na znamenie". Intonácia novej nahrávky je tiež zaujímavá. Zastávka je vyznačená pod Novým mostom, vodorovným značením aj prenosnými označníkmi (z toho jeden starý, pôvodne myslím z VUO).
- Na linke 22 opäť jazdia kĺbové autobusy!!! Dnes o 16:39 na Legionárskej kĺbová 22 smer Juh. Bohužiaľ, nemám foto. Na škodu je, že moc plná nebola.
- Na autobuse #16 naďalej chýbajú z vonkajšej strany evidenčné čísla podniku.
K cestovnému poriadku a výprave:
- Aj mne prekáža nízky počet vyznačených spojov "i" a pritom máme až 22 NP vozov. K Citelisu 18M sa ani nevyjadrujem.
- Linka 23 naďalej vozí vzduch a to vrátane špičky! Pravidelne tam vidím tak asi do 5-10 ľudí a cez víkendy zvyčajne 0-3. Naozaj nerozumiem tomu, prečo nemôže jazdiť k Výstavisku (myslím priamo k nemu). Obsluhovala by MAX, zlepšila by sa obsluha sídliska Pod sokolice a hlavne, vyťaženosť by zabezpečili aj výstavy na výstavisku (dnes je tam doprava často problematická).
- Rovnako je pre mňa nepochopiteľný nízky počet zastávok na znamenie, aj to, že na Juhu I stále zostávajú pôvodné názvy zastávok (a na jednom sídlisku sú tak názvy podľa dvoch koncepcií).
- Na linke 11 aj 24 som napriek ich vyťaženosti stále kĺb nevidel, hoci je opodstatnený. Alebo je nejaký pravidelný kĺb na 11 a 24(okrem ranných), o ktorom neviem?
Rovnako nechápem, na čo chce útvar dopravy čakať pol roka??? Veď bus pruh sa dá vytvoriť skôr a aj bez komplexného zmapovania. Neustále mám pocit, že sa hľadajú len dôvody prečo sa niečo nedá, či už je to ohľadom CP, hlásenia zastávok, máp, nízko-podlažných spojov, bus pruhu a mnoho ďalších.
Tak a po spŕške negatívnych správ a kritiky, prichádzam AŽ S 1 pozitívnou:
- Už sa začali na zastávkach osádzať nové prístrešky ? ! Zatiaľ som ich videl na zastávkach Istebnícka smer Zlatovce a Hanzlíkovská smer Zlatovce. Sú pomerne veľké (z 3 dielov) a myslím, že aj s lavičkou (bola už tma, tak neviem na 100%). Avšak, bez bočníc.
Fotografie zatiaľ nemám, keďže som len išiel okolo busom. Keď budem mať, tak pridám.
draxter
Mňa štve, že sú len 3 poradia garantovane nízkopodlažné, a už som videl aj spoje, ktoré napriek "vozíku" vykonáva obyčajná Karosa 952E ?